Album promocyjny dotyczący budowy odcinka 2+3

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Album promocyjny dotyczący budowy odcinka 2+3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
  • Termin składania wniosków2022-07-01
  • ZamawiającyMETRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00207779
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Album promocyjny dotyczący budowy odcinka 2+3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wilczy Dół 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-798

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 655-46-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam-eh@metro.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Album promocyjny dotyczący budowy odcinka 2+3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd97a886-bbd7-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Budowa II linii metra wraz z zakupem taboru-etap III" współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu Oferty wraz z załącznikami przez Wykonawcę, jest platforma zakupowa Zamawiającego, znajdująca się pod adresem: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet
Zamawiający dla dokumentów innych niż oferta i załączniki do oferty może dopuścić zastosowanie poczty e-mail: zam-eh@metro.waw.pl w wyjątkowych sytuacjach, o których zadecyduje Zamawiający. Wykonawca nie może sam podjąć takiej inicjatywy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub e-dowodem (podpisem osobistym) lub podpisem zaufanym. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 16.2 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy , zwanych dalej „Danymi osobowymi”, jest Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego, w imieniu i na rzecz którego działa Metro Warszawskie Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-798), ul. Wilczy Dół 5, tel. centrala: +48 22 655 40 00;
2) Kontakt do inspektora danych osobowych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. e-mail: iod@metro.waw.pl;
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.
4) Odbiorcami Danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 - dalej „ustawa Pzp”);
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 pełnych lat kalendarzowych liczonych od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania Danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Osoby fizyczne występujące w imieniu Wykonawcy mają:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Danych Osobowych ich dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich Danych Osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ww. osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie jej Danych Osobowych narusza przepisy RODO lub ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1781);
9) Osobie fizycznej występującej w imieniu Wykonawcy nie przysługuje:
 prawo do usunięcia Danych Osobowych o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
 prawo do przenoszenia Danych Osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Danych Osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych dotyczących ww. osoby fizycznej jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.25.00277.2021.K.D.JOKI

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest usługa pn. „Album promocyjny dotyczący budowy odcinka 2+3”.
W zakres Przedmiotu Zamówienia wchodzi przygotowanie, wydrukowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego książkowego Albumu promocyjnego, przygotowanego z okazji budowy II etapu odcinków: zachodniego i wschodniego-północnego II linii metra w Warszawie (Projekt 2+3) oraz przygotowanie elektronicznej wersji ww. Albumu do zamieszczenia na stronie internetowej.
Przedmiot Zamówienia jest częścią projektu pn. „Budowa II linii metra wraz z zakupem taboru – etap III” współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
W postępowaniu Zamawiający działa jako inwestor zastępczy w imieniu i na rzecz Miasta Stołecznego Warszawa, reprezentowanego przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 24 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opracowanie dodatkowych projektów graficznych i koncepcyjnych okładki i layoutu wewnętrznego Albumu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga od Wykonawców spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 (słownie: jedną) usługę polegającą na wykonaniu wielostronicowej publikacji (np. albumu, książki, raportu rocznego, folderu) o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto i nakładzie co najmniej 500 egzemplarzy, obejmującej swoim zakresem: przygotowanie projektu graficznego, skład i przygotowanie do druku oraz druk.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca załącza do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3a do SWZ), 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3a do SWZ) podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy, 3) oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania składane w zw. z wdrożonymi szczególnymi rozwiązaniami w zakresie przeciwdziałania agresji Rosji na Ukrainę, na podstawie Ustawy, o której mowa w pkt 10.4 SWZ (zał. nr 3b do SWZ), 4) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania składane w zw. z wdrożonymi szczególnymi rozwiązaniami w zakresie przeciwdziałania agresji Rosji na Ukrainę, na podstawie Ustawy, o której mowa w pkt 10.4 SWZ (zał. nr 3b do SWZ), podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa: 1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 5 do SWZ).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich oddzielnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załącza do oferty: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3a do SWZ), 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli dotyczy, 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby (zał. nr 3a do SWZ) - jeżeli dotyczy.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składa: 1) wykaz usług (zał. nr 4 do SWZ) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 9.1.4 SWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 5 do SWZ).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich oddzielnie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca załącza do oferty:
- pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy).

W przypadku, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty:
1) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm. – dalej „ustawa Pzp”) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, z uwzględnieniem postanowień pkt 16.1.4 SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie i w następujących warunkach:
1) zmiany terminów określonych w Umowie, w przypadku wystąpienia przyczyn wskazanych poniżej w lit. a)-d), o okres ich trwania, o ile ich wystąpienie będzie miało wpływ na terminy określone w Umowie:
a) przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,
c) opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,
d) opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;
3) zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom, wskazanej w § 9 ust. 2;
4) zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;
5) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;
6) zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;
7) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;
8) zmiany Umowy w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody - z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy;
9) zmiany z powodu wystąpienia siły wyższej (dotyczące w szczególności terminów wykonania Przedmiotu Umowy).
5. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian postanowień zawartej Umowy
w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których mowa w ust. 3 i 5, jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
5. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian postanowień zawartej Umowy
w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których mowa w ust. 3 i 5, jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
2.Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
3.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy, o których mowa w ust. 3 i 5, jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio), co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego www.postepowania.metro.waw.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę z powodu zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. „o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane w związku z wdrożonymi szczególnymi rozwiązaniami w zakresie przeciwdziałania agresji Rosji na Ukrainę na podstawie Ustawy, o której mowa powyżej, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3b do SWZ
Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI