Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
195.2022 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu elementów małej architektury przeznaczonych do zagospodarowania przestrzeni wokół budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.molczyk@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
195.2022 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu elementów małej architektury przeznaczonych do zagospodarowania przestrzeni wokół budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14cda89d-fb8f-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.uj.edu.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.uj.edu.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z
wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów wraz ze wskazaniem osób uprawnionych
do kontaktów z wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXI SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.195.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu elementów małej architektury przeznaczonych do zagospodarowania przestrzeni wokół budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ, ul. Łojasiewicza 6, 30-348 Kraków.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów
i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera Załącznik A do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
1) folderów lub kart katalogowych lub kart produktowych lub kart charakterystyki lub kart materiałowych lub oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedsta-wiciela, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia itp. wraz z kolorowymi zdjęciami lub rysunkami potwierdzającymi, że oferowany przedmiot zamówienia, w od-niesieniu do wszystkich elementów małej architektury (mebli) i wyposażenia składają-cych się na przedmiot zamówienia, spełnia wymagania opisane w SWZ, (w szczególno-ści techniczne, funkcjonalne, architektoniczne, estetyczne, materiałowe itp.), wraz z jed-noznacznym podaniem marki/typu/modelu/symbolu itp. i producenta/ów pozwalających na jednoznaczną identyfikację oferowanych poszczególnych elementów małej architek-tury (mebli) i wyposażenia.
2) Próbki (jedna ławka długa, jedna obrotowa i jedna solarna),
-Próbka ławki długiej: pozycja „a” Załącznika A do SWZ (jedna sztuka),
-Próbka ławki obrotowej: pozycja „d” lub „e” Załącznika A do SWZ (jedna sztuka),
-Próbka ławki solarnej: pozycja „i” lub „k” Załącznika A do SWZ (jedna sztuka)
są składane w celu oceny zgodności z wymaganiami SWZ oferowanego przez Wyko-nawcę asortymentu oraz dla potrzeby oceny w kryterium jakości, zgodnie z przyję-tymi i opisanymi przez Zamawiającego kryteriami oceny ofert.
3) Próbki należy złożyć w wyznaczonych w pkt 4) terminach w obecności osoby wskazanej w pkt 5), co będzie potwierdzone protokołem odbioru.
4) Sposób złożenia i oznaczenia „próbek” oraz wymagania z tym związane:
Zamawiający wyznacza następujący termin i lokalizację złożenia próbek:
a) próbki należy złożyć w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ zlokali-zowanego przy ul. Łojasiewicza 6, 30-348 Kraków do dnia 18 lipca 2022, godz. 09.00, po uprzednim uzgodnieniu z osobą wskazaną w pkt 5).
5) Osoba odpowiedzialna za odbiór próbek - pani Katarzyna Kulig tel. 795-545-725 e-mail: ka.kulig@uj.edu.pl
6) Na złożonych próbkach nie może być widocznego logo, nazwy producenta lub wykonawcy, ani żadnych danych identyfikujących wykonawcę celem anonimizacji próbek. Na próbce należy umieścić numer postępowania i napis „próbka” oraz 6 cyfro-wy kod, który udostępnią zamawiającemu na jego wniosek w terminie dwóch dni kalen-darzowych od skierowanego wezwania.
7) Zamawiający z czynności oceny jakości produktów przez Komisję przetargową jak i utrwalenia wizerunku „próbek” elementów małej architektury (mebli) i wyposaże-nia dokona rejestracji przy użyciu urządzeń audiowizualnych na nośnikach danych oraz sporządza protokół oceny kryterium „jakości”, podpisany przez Komisję Przetargową.
8) UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie złoży próbki w wymaganym terminie lub złoży po terminie składania ofert, albo próbka będzie posiadała logo, na-zwę producenta lub Wykonawcy, albo inne oznaczenia pozwalające na identyfikację producenta lub Wykonawcy, oferta zostanie odrzucona.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 2 dni robocze.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie z b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2
do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni