Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-07-25
  • ZamawiającyUniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00257200
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rector@urk.edu.pl; maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl; dzp@urk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-114e9729-03f4-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042271/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach Projektu pn. „Zrównoważony Rozwój Uczelni” o nr POWER.03.05.00-00-ZR50/18 (Zadanie nr 8) współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https:// platformazakupowa.pl/pn/urk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:// platformazakupowa.pl/pn/urk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale VIII oraz Rozdziale XI Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XIX Specyfikacji Warunków Zamówienia [SWZ].

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-291-919/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Realizacja usługi nagrania i montażu filmów szkoleniowo-dydaktycznych dla Centrum e-Learningu Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie z siedzibą pod adresem: 31-425 Kraków, al. 29 Listopada 46.
2. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie zrealizować na rzecz Zamawiającego usługi nagrania i montażu maksymalnie 600 (słownie: sześciuset) filmów szkoleniowo-dydaktycznych związanych z zakresem działalności statutowej prowadzonej przez Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanych w dalszej treści „filmami”.
3. Wykonawca zobowiązany będzie, również do opracowania maksymalnie 600 (słownie: sześciuset) autorskich skrótów promocyjno-informacyjnych, o których mowa w § 4 ust. 12 wzoru umowy / opz (Załącznik nr 1 do SWZ), zwany w dalszej treści „wzorem umowy / opz”, do każdych zrealizowanych filmów, o których mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie, również do opracowania 1 (słownie: jednej) autorskiej czołówki i tyłówki, która będzie umieszczana każdorazowo we wszystkich zmontowanych filmach, o której mowa w § 5 wzoru umowy / opz, zwanej w dalszej treści „czołówką/tyłówką”.
5. 22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia [OPZ] oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, zostały zamieszczone we wzorze umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), z którymi Wykonawca zobowiązany jest się zapoznać.
6. Przedmiot zamówienia stanowi kompleksową realizację usługi nagrania i montażu 600 filmów szkoleniowo-dydaktycznych (wraz ze zrealizowaniem skrótów do tych filmów i opracowaniem autorskiej czołówki/tyłówki, o których mowa we wzorze umowy/opz) na rzecz jednego Zamawiającego. Podzielenie postępowania na części (zadania) groziłoby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i logistycznymi oraz kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części (zadania). W ocenie Zamawiającego jest to zamówienie specjalistyczne, które świadczyć mogą Wykonawcy posiadający odpowiednie przygotowanie merytoryczne, fachową wiedzę i doświadczenie z zakresu nagrywania i montażu filmów oraz zaplecze techniczne i potencjał kadrowy umożliwiające jednoczesne, realne, a zarazem rzetelne, świadczenie pełnego zakresu objętego niniejszym zamówieniem. Ze względu na swoją specyfikę, realizacja przedmiotu zamówienia składa się z różnych działań, które mogą być wykonywane jednocześnie w różnych miejscach (lokacjach) wskazanych przez Zamawiającego, dlatego też wydzielenie z niniejszego przedmiotu osobnych zadań, a co za tym idzie, ich realizacja przez różnych Wykonawców, mogłoby doprowadzić do chaosu organizacyjnego i niewykonania umowy w terminie, a przez to utratę dofinansowania ze środków zewnętrznych. Ponadto warunki realizacji niniejszego zamówienia nie wykluczają z udziału małych i średnich przedsiębiorców. Zamawiający ma na względzie zasadę optymalizacji kosztów oraz zasadę gospodarności przy wydatkowaniu środków publicznych. Powyższe uzasadnienie wpisuje się w przepis art. 25 ust. 2 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz, gdy Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował opisanymi poniżej kryteriami oceny ofert.
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi zasadami. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W przypadku osiągnięcia jednakowej liczby punktów przez dwie lub więcej ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybierze ofertę o najniższej cenie. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, ponieważ zostały złożone oferty o takiej
samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym, ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Portfolio filmowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. WYKAZ USŁUG - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału niniejszym postępowaniu – zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia warunek:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie:
a) co najmniej trzy (3) usługi (umowy) polegające na produkcji filmów
trwających min. 15 minut każdy o charakterze edukacyjnym / dydaktycznym / instruktażowym / naukowo-popularyzacyjnym, o wartości:
- 2 usługi (umowy), na co najmniej 60 000 zł brutto każda;
- 1 usługa (umowa), na co najmniej 100 000,00 zł brutto.
2) Zmawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.
3) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć „Wykaz usług” (Załącznik nr 8 do SWZ), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
4) Przez „usługę” Zamawiający rozumie usługę, o której mowa w pkt 1) zrealizowaną jednorazowo lub sukcesywnie w ramach jednej umowy lub realizowaną obecnie
z tym, że do dnia składania ofert w niniejszym postępowaniu zrealizowana część musi obejmować usługę o wartości, nie niższej, niż wskazana w pkt 1).
5) Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej.
6) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości usług zawierających dane w innych walutach niż złoty (PLN), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli w dniu ogłoszenia nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
7) W przypadku składania oferty wspólnej, spełnienie warunku udziału
w postępowaniu powinien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument potwierdzający składa, co najmniej jeden z nich, który ten warunek spełnia.
8) W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży Oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ) na zasadach określonych w dalszej treści SWZ.
9) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2. WYKAZ OSÓB - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału niniejszym postępowaniu – zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający stawia warunek:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności:
a) Operator kamery – co najmniej 2 osoby z doświadczeniem w zakresie operatora kamery, wynikającym z pełnienia funkcji operatora kamery, który brał czynny udział w co najmniej trzech projektach związanych z przygotowaniem i realizacją minimum 15 – minutowych filmów (np. szkoleniowych, promocyjnych, edukacyjnych, instruktażowych, reportaży, relacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
b) Lektor – co najmniej 1 osoba z doświadczeniem w pracy lektora, wynikającym z pełnienia funkcji lektora, w co najmniej trzech projektach związanych z przygotowaniem i realizacją filmów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
c) Realizator post produkcji / montażysta – co najmniej 1 osoba
z doświadczeniem w zakresie post produkcji / wykonanie montażu filmów, wynikającym z udziału w co najmniej trzech projektach związanych
z przygotowaniem i realizacją minimum 15-minutowych filmów (np. szkoleniowych, promocyjnych, edukacyjnych, instruktażowych, reportaży, relacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
d) Grafik i twórca animacji wideo/komputerowych – co najmniej 1 osoba
z doświadczeniem w zakresie tworzenia grafiki i animacji komputerowej (w tym 3D) oraz efektów specjalnych w filmie, wynikającym z udziału w co najmniej trzech projektach związanych z przygotowaniem i realizacją filmów (np. szkoleniowych, promocyjnych, edukacyjnych, instruktażowych, reportaży, relacji) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
2) Przez „projekty”, o których mowa w ppkt 1) lit. a)-d) Zamawiający rozumie usługi,
zrealizowane (zakończone) na podstawie zawartych umów i odebrane przez Zamawiających (podmioty / kontrahentów) do dnia terminu składania ofert
w niniejszym postępowaniu.
3) Ze względu na zakres realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) Zamawiający nie zezwala na łączenie kilku funkcji (operatora kamery, lektora, realizatora postprodukcji/montażysty, grafika i twórcy animacji wideo/komputerowych) przez jedną osobę. Wykonawca musi wykazać dla każdej z funkcji oddzielną osobę.
4) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży „Wykaz osób (Załącznik nr 9 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5) W przypadku składania oferty wspólnej, spełnienie warunku udziału
w postępowaniu powinien wykazać, co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument potwierdzający składa, co najmniej jeden z nich, który spełnia ten warunek.
6) Zmawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie „spełnia – nie spełnia”.
7) W przypadku, gdyby w trakcie realizacji zamówienia (umowy) doszło do zmiany osoby wykazanej w „Wykazie osób” i skierowanej do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego drogą elektroniczną wraz z przedstawieniem wykazu stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ nowej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Nowa osoba musi wykazać się doświadczeniem, nie gorszym, niż osoba pierwotnie skierowana do realizacji zamówienia.
8) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
ZE WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZNAKÓW EDYTORSKICH W TYM MIEJSCU - SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE IV SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) „KRS lub CEiDG” - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) „Grupa Kapitałowa” - Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3) Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, zastrzega, w toku prowadzonego postępowania, możliwość samodzielnego weryfikowania aktualności listy sankcyjnej, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy sankcyjnej (dostęp pod adresem: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami) a także weryfikacji w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (dostęp pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) „Wykaz usług + Poświadczenia” – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ, w którym przedstawione będzie, że usługi te były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również są wykonywane w okresie ostatnich 3 lat (okres wyrażony w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) „Wykaz osób” – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie kryterium oceny ofert pn. „Portfolio filmowe” Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Zamawiający wymaga, aby autorem filmu lub fragmentu filmu były osoby skierowane do realizacji zamówienia, a treści zwarte w złożonym filmie lub fragmencie filmu nie naruszały praw majątkowych i osobistych osób trzecich.
2) Zamawiający wymaga, aby złożony film lub fragment/fragmenty filmu trwał nie krócej niż 4 minuty i nie dłużej niż 15 minut, z zastrzeżeniem, że waga filmu (wielkość pliku) lub fragmentu/fragmentów filmu musi być tak dostosowana, aby plik zawierający film lub fragment filmu, wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę, został skompresowany do jednego pliku archiwum (ZIP) i zamieszczony na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/urk). Zamawiający dopuszcza załączenie kilku plików stanowiących w całości „Ofertę” na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ.
3) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB. Szczegółowe zasady składania oferty (w tym przesyłania plików przez platformę zakupową) zostały określone w Rozdziale XI SWZ.
4) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę całego filmu lub jego fragmentu lub fragmentów, z zastrzeżeniem, że złożony Zamawiającemu fragment lub fragmenty filmu muszą dotyczyć tego samego filmu (fragmenty nie mogą pochodzić z różnych filmów).
2. Przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w przypadku, gdy zostaną złożone niekompletnie lub w ogóle nie zostaną złożone.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. Przedmiotowe środki dowodowe (film lub fragment/fragmenty filmu) należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej w formacie mp4 lub mpg lub mpeg lub mpeg4, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP), z zastrzeżeniem pkt 1 ppkt 3).
5. Szczegółowy opis przedmiotowych środków dowodowych służących ocenie ofert został określony w Rozdziale XIV SWZ (kryteria oceny ofert).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SWZ)
2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ).
3. Pełnomocnictwo.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 4 do SWZ) .
5. „Oświadczenie sankcyjne” Podmiotu udostępniającego zasoby (Załącznik nr 5 do SWZ).
6. Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ) .
ZE WZGLĘDU NA OGRANICZONĄ ILOŚĆ ZNAKÓW EDYTORSKICH W TYM MIEJSCU - SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE V SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców osobno. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przesłankach:
1) zmiany terminu wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy, pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej. Pojęcie siły wyżej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu siły wyższej zobowiązany jest niezwłocznie poinformować druga stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako „siła wyższa”.
2. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej Strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.
3. W terminie 3 dni Wykonawca lub Zamawiający (w zależności od przypadku) zaakceptuje, bądź odrzuci przesłaną propozycję zmiany umowy, bądź w tym terminie wystąpi do Strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian, zawierającą
w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.
4. W przypadku upływu terminu podanego w ust. 3 traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona.
5. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy w formie aneksu.
6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień niniejszego paragrafu jest nieważna.
7. Zmiana terminu wykonania umowy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu (np. nieobecność w pracy osoby upoważnionej do odbioru sprzętu, kontrole lub inne poważne okoliczności powodujące, że odbiór sprzętu w pierwotnie ustalonym terminie będzie dla Zamawiającego utrudniony) – przy zaistnieniu opisanych wyżej sytuacji, termin dostawy może zostać wydłużony do 7 dni roboczych – nie stanowi zmiany umowy oraz nie wymaga sporządzenia aneksu, lecz pisemnej notyfikacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wyznacza osobę do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami: mgr Maciej Młynarczyk – specjalista w Dziale Zamówień Publicznych, tel. +48 12 662 48 66, e-mail: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl (godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zniszczarek- Zabierzów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zniszczarek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI