Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usługi nagrania i montażu 20-stu filmów edukacyjno - naukowych dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioletta.kubica@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi nagrania i montażu 20-stu filmów edukacyjno - naukowych dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d66bb42-8218-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projektu „Zrównoważony Rozwój Uczelni” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER. (POWR.03.05.00-00-ZR50/18) zadanie 9.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/urk.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły podano w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły podano w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/TP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
realizacja usługi w zakresie produkcji, nagrania, montażu i dostarczenia 20 filmów edukacyjno - naukowych z zakresu osiągnięć ukraińskiej nauki i współpracy z polskim środowiskiem naukowo – gospodarczym w obszarze dyscyplin Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie z następujących dziedzin: naukowa współpraca polsko – ukraińska, działalność ukraińskiej diaspory naukowej, innowacyjne technologie w rolnictwie, transformacja cyfrowa, innowacyjne działania naukowo – pedagogiczne, technologia energetycznego wykorzystania biomasy, rozwój w dziedzinie energetyki przyszłości, uniwersytecka współpraca humanitarno – naukowa, osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i gospodarki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wymienione w swz
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 20 Scenariuszy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 6 rolek promocyjno – informacyjnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 4) projekt intro i outro waga
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa minimalny poziom zdolności dotyczący niezbędnego doświadczenia wykonawcy. Wykonawca musi opracować 20 scenariuszy we współpracy z ekspertami merytorycznymi pochodzącymi z Ukrainy, reprezentującymi ukraińską uczelnię lub instytucję badawczo – naukową, badawczą, prowadzącch działalność naukową, badawczą lub dydaktyczną i posiadający tytuł naukowy
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że opracował 20 scenariuszy we współpracy z:
1) minimum 5 ekspertami merytorycznymi pochodzącymi z Ukrainy, reprezentującymi ukraińską uczelnię lub instytucję badawczo – naukową, badawczą, prowadzący działalność naukową, badawczą lub dydaktyczną i posiadający tytuł naukowy
2) minimum 11 specjalistami merytorycznymi, reprezentującymi polskie i lub ukraińskie uczelnie, instytuty badawczo – naukowe i podmioty godpodarcz, w tym min. 5 osób z tytułem profesora, min. 2 osoby reprezentujące podmiot gospodarczy, min. 4 osoby prowadzące prace badawczo – naukowe.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykonawca złoży „Wykaz osób” (załącznik nr 5 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 20 scenariuszy wraz z podaniem ekspertów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy w Ukrainie) i specjalistów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy lub podmiot gospodarczy w Polsce lub Ukrainie) w języku ukraińskim i polskim, 6 nagranych rolek promocyjno - informacyjnych do 2 wybranych scenariuszy (3 rolki promocyjno – informacyjne do jednego scenariusza), projekt intro i outro. Pozostałe informacje w SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 20 scenariuszy wraz z podaniem ekspertów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy w Ukrainie) i specjalistów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy lub podmiot gospodarczy w Polsce lub Ukrainie) w języku ukraińskim i polskim, 6 nagranych rolek promocyjno - informacyjnych do 2 wybranych scenariuszy (3 rolki promocyjno – informacyjne do jednego scenariusza), projekt intro i outro. Pozostałe informacje w SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Pełnomocnictwo , szczegóły w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo do wspólnego składania oferty
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szegółowo opisane w SWZ i wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-19