„Produkcja szkoleń multimedialnych i interaktywnych dla nauczycieli akademickich

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Produkcja szkoleń multimedialnych i interaktywnych dla nauczycieli akademickich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyUniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00070078
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Produkcja szkoleń multimedialnych i interaktywnych dla nauczycieli akademickich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 1 2 2935385

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielatoh@uek.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.uek.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Produkcja szkoleń multimedialnych i interaktywnych dla nauczycieli akademickich Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e05939da-8fe1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016988/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Produkcje multimedialne (B)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uek-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków
komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://uekkrakow.
logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady dotyczące korespondencji określa
Rozdział 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych".

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO i ograniczenie stosowania zawarto w Rozdziale 23 SWZ - "Informacja o przetwarzaniu danych osobowych".

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.201.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 440198,50 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237918,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie treści szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu (scenariuszy), a na ich podstawie produkcja szkoleń multimedialnych i interaktywnych, będących złożonymi (wieloskładnikowymi), multimedialnymi i interaktywnymi kursami, przygotowanymi w technologii HTML5 zgodnych ze standardem SCORM 1.2, w których zagadnienia merytoryczne przekazane są w zróżnicowanej formie (tekstu, animacji, plików audio, wideo itp.), a zaplanowane interakcje wspierają proces uczenia. Odbiorcami wyprodukowanych szkoleń są nauczyciele akademiccy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwany dalej SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111100-3 - Produkcja filmów instruktażowych oraz taśm wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych

92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 17 SWZ. Punkty będą
przyznawane wg następujących zasad 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może
osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe scenarzysty wskazanego do realizacji zamówienia [DS]

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:


1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał (tj. zaprojektował i wyprodukował), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) szkolenia multimedialne2) lub interaktywne3), a każde z nich (poniższe przesłanki muszą zachodzić łącznie wobec każdego szkolenia multimedialnego lub interaktywnego)::
i. zostało przygotowane w technologii HTML5 zgodnych ze standardem SCORM 1.2 (z języka angielskiego Sharable Content Object Reference Model),
ii. obejmuje treści merytoryczne przekazane w zróżnicowanej formie (tekstu, animacji, plików audio, wideo itp.), a zaplanowane interakcje wspierają proces uczenia,
iii. zostało dystrybuowane na platformie e-learningowej typu LMS - Learning Management System (z ang.: system zarządzania nauczaniem)
iv. odpowiada co najmniej 10 godzinom1) szkolenia stacjonarnego.

b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zwanymi też Zespołem Produkcyjnym, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.:
1. minimum jednym (1) scenarzystą, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia (w zakresie przygotowania scenariuszy szkoleń), a który posiada:
i. co najmniej wykształcenie wyższe,
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące stworzenie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech (3) scenariuszy szkoleń multimedialnych2) lub interaktywnych3), gdzie na podstawie każdego z tych scenariuszy wyprodukowano szkolenie multimedialne2) lub interaktywne3), które (poniższe przesłanki muszą zachodzić łącznie wobec każdego scenariusza i wyprodukowanego na jego podstawie szkolenia multimedialnego lub interaktywnego):
• zostało przygotowane w technologii HTML5 zgodne ze standardem SCORM 1.,
• zostało dystrybuowane na platformie e-learningowej typu LMS,
• odpowiada co najmniej 10 godzinom1) szkolenia stacjonarnego.
2. minimum jednym (1) programistą, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, a który posiada:
i. doświadczenie zawodowe obejmujące stworzenie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech (3) szkoleń multimedialnych2) lub interaktywnych3), gdzie każde z nich (poniższe przesłanki muszą zachodzić łącznie wobec każdego szkolenia multimedialnego lub interaktywnego):
• odpowiada co najmniej 10 godzinom1) szkolenia stacjonarnego ,
• zostało przygotowane w technologii HTML5 zgodne ze standardem SCORM 1,
• zostało dystrybuowane na platformie e-learningowej typu LMS,
• zostało stworzone w programie Articulate Storyline oraz zawierało pliki audio i wideo oraz animacje utworzone przy użyciu profesjonalnego oprogramowania typu After Effects,
3. minimum jednym (1) grafikiem, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, a który posiada:
ii. doświadczenie zawodowe obejmujące stworzenie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech (3) szkoleń multimedialnych2) lub interaktywnych3), gdzie każde z nich (poniższe przesłanki muszą zachodzić łącznie wobec każdego szkolenia multimedialnego lub interaktywnego):
• odpowiada co najmniej 10 godzinom1) szkolenia stacjonarnego,
• zostało przygotowane w technologii HTML5 zgodne ze standardem SCORM 1.,
• zostało dystrybuowane na platformie e-learningowej typu LMS,
• layaot każdego z nich był zaprojektowany w programie Articulate Storyline oraz każde z nich zawierało animacje.

UWAGA !!
Na potrzeby opisu oraz oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy stosować poniższe definicje:

 1) za jedną godzinę szkolenia przyjmuje się: 45 minut
 2) szkolenia multimedialne: oznaczają użycie zróżnicowanych form przekazu (np. tekst, pliki audio, pliki wideo, animacje itp.),
 3) szkolenia interaktywne: polegają na zaprojektowaniu w nim elementów zwiększających motywację uczestników - interakcji (np. pytania testowe, mini gry, itp.)

Wykonawca może wskazać tę samą osobę do pełnienia co najwyżej dwóch różnych funkcji w Zespole Produkcyjnym (spośród wymienionych w 9.1.4. lit. b powyżej) jednocześnie, pod warunkiem, że osoba ta łącznie posiada odpowiednie wskazane powyżej kwalifikacje i doświadczenie dla każdej z tych funkcji.
Powyższe wymagania są wymaganiami minimalnymi. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia takiej liczby osób w Zespole Produkcyjnym, które zapewnią właściwą i terminową realizację zamówienia.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Warunek, o którym mowa w pkt 9.1.4. lit. a SWZ -, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, musi zostać spełniony samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług produkcji szkoleń multimedialnych2) lub interaktywnych3) wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie usług (dotyczy Wykazu usług) wskazuje te usługi produkcji szkoleń multimedialnych2) lub interaktywnych3), w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1.1. Oświadczenia, o którym mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1. Wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz usług wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. a SWZ.
Wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykaz osób [Zespołu Produkcyjnego] skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób musi zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. b SWZ
Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą:
1. Wykonawcy składają wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne);
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne) dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SWZ;
4) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
5) Oświadczenie Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – propozycja wzoru Oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

Uwaga:
Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest w przypadkach w skazanych w 9.2 SWZ, tj. jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zostały określone w Rozdziale 9.3. i 10. SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy tylko w następujących przypadkach: 1) wystąpienia przyczyn organizacyjnych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie leżących po stronie Zamawiającego, wówczas termin wykonania umowy zostanie wydłużony/zmieniony o czas potrzebny do uzgodnienia nowego terminu przez Zamawiającego z Wykonawcą, 2) wystąpienia okoliczności siły wyższej, zgodnie z § 10 ust. 11 umowy powodujących, że w pierwotnie przyjętych terminach realizacji umowy: brak jest możliwości wykonania niniejszej umowy lub brak możliwości jej wykonania w sposób określony w umowie, powodujących, że wykonanie umowy nie byłoby celowe/efektywne lub powodujących, że wykonanie umowy mogłoby wiązać się, choćby pośrednio z zagrożeniem dla zdrowia lub życia osób biorących udział w realizacji umowy zarówno po stronie Wykonawcy, Zamawiającego, powodujących że z innych powodów umowa nie powinna być realizowana lub jej realizacja może powodować nadmierne ryzyko – o czas od stwierdzenia tych okoliczności do dnia ich ustania oraz potrzebny do ustalenia przez Zamawiającego i Wykonawcę nowych terminów wykonania umowy;
3) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu stosownego oświadczenia, w terminie 2 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie zostanie skorygowane w oparciu o nową stawkę podatku VAT lub stawkę podatku akcyzowego;
4) zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy, niemających wpływu na wysokość maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 7 ust. 1 umowy, w przypadku: a.wystąpienia okoliczności siły wyższej, zgodnie z § 10 ust. 11 umowy powodujących, że zgodnie z określonym w umowie sposobem jej realizacji: brak jest możliwości wykonania niniejszej umowy lub brak możliwości jej wykonania w sposób określony w umowie, powodujących, że wykonanie umowy nie byłoby celowe/efektywne lub powodujących, że wykonanie umowy mogłoby wiązać się, choćby pośrednio z zagrożeniem dla zdrowia lub życia osób biorących udział w realizacji umowy zarówno po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, powodujących że z innych powodów umowa nie powinna być realizowana w sposób pierwotnie przyjęty lub jej realizacja może powodować nadmierne ryzyko – poprzez wprowadzenie zmian do sposobu realizacji umowy wymaganych zaistniałymi okolicznościami i im odpowiadającymi. 2. Zmiany w zakresie składu zespołu produkcyjnego, który weźmie udział w produkcji szkoleń multimedialnych w stosunku do kadry ujętej w „Wiedza i doświadczenie Zespołu Produkcyjnego”– załącznik nr 2 do umowy, w tym rozszerzenie składu o dodatkowe osoby, są dopuszczalne, z zastrzeżeniem, że tego typu zmiany podlegają pisemnej akceptacji Zamawiającego. Osoby, które wejdą w skład zespołu produkcyjnego muszą spełniać co najmniej analogiczne wymagania i posiadać co najmniej takie samo doświadczenie jak osoby zastępowane. Wymóg, o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że proponowane osoby zastępujące pozostających w niedyspozycji członków zespołu posiadają:
a. kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż niezbędne dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.4. lit. b SWZ;
b. a w przypadku scenarzysty, także doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie scenarzysty wykazane przez Wykonawcę w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert: „II Kryterium [KT] Kwalifikacje zawodowe scenarzysty wskazanego do realizacji zamówienia”, zgodnie z Roz. 17 SWZ, przy czym wymóg ten zostanie spełniony, jeśli przy zastosowaniu zasad przyznawania punktów opisanych w Roz. 17 SWZ doświadczenie osób zastępujących uzyska co najmniej taki sam wynik punktowy w ramach „II Kryterium [KT] Kwalifikacje zawodowe scenarzysty wskazanego do realizacji zamówienia”, jak wynik osób zastępowanych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu/Platformy https://uekkrakow. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Wykonawca składa ofertę na platformie https://uekkrakow. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przywrócenie dekodera Ustym 4 k pro do ostawień fabrycznych - Lipnica Murowana
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przywrócenie dekodera Ustym 4 k pro do ostawień fabrycznych. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI