Opracowanie scenariuszy i stworzenie promocyjno-informacyjnych materiałów filmow

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie scenariuszy i stworzenie promocyjno-informacyjnych materiałów filmowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNarodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-26
  • Numer ogłoszenia555154-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555154-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego : Opracowanie scenariuszy i stworzenie promocyjno-informacyjnych materiałów filmowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego , krajowy numer identyfikacyjny 36885458200000, ul. al. Jana Pawła II  12 , 00-124  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224684425, 601901066, e-mail akosmalska@niw.gov.pl, ejadachowska@niw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.niw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://niw.ezamawiający.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://niw.ezamawiający.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://niw.ezamawiający.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://niw.ezamawiający.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://niw.ezamawiający.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie scenariuszy i stworzenie promocyjno-informacyjnych materiałów filmowych
Numer referencyjny: 1/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy i stworzenie filmów nt. programów, których NIW-CRSO jest operatorem, czyli: Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (FIO), Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich (PROO), Rządowego Programu Wsparcia Rozwoju Organizacji Harcerskich i Skautowych (ROHiS), Programu Rozwoju Wolontariatu Długoterminowego Korpus Solidarności (KS), Programu wsparcia doraźnego organizacji pozarządowych w zakresie przeciwdziałania skutkom COVID-19 (COVID-19) oraz nt. NIW-CRSO, a także nt. planowanego Programu FIO 2021+.

II.5) Główny kod CPV: 92111200-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia:W zakresie części I zamówienia:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 5 usług polegających na realizacji filmów (spotów reklamowych oraz filmów reportażowych) o długości co najmniej 3 min.W zakresie części II zamówienia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 5 usług polegających na realizacji animacji o długości co najmniej 3 min.W zakresie części III zamówienia:w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej 5 usług polegających na realizacji filmów (reportażowych, portretujących sylwetki bohaterów) o długości co najmniej 3 min.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:W zakresie części I zamówienia:dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym: scenarzysta – opracował scenariusze do co najmniej 5 filmów (spotów reklamowych oraz filmów reportażowych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, główny operator kamery – był operatorem obrazu podczas realizacji co najmniej 5 filmów (spotów reklamowych oraz filmów reportażowych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i jest absolwentem szkoły artystycznej, filmowej lub telewizyjnej. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji, tzn. nie dopuszcza, aby jedna osoba była wykazana w więcej niż jednej roli lub pełniła więcej niż jedną funkcję. Wykonawca musi dysponować łącznie 2 osobami na potwierdzenie spełnienia wyżej wskazanego warunku.W zakresie części II zamówienia:dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym: scenarzysta – opracował scenariusze do co najmniej 5 filmów/animacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, animator - zrealizował animacje do co najmniej 5 animacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, operator kamery - był operatorem obrazu podczas realizacji co najmniej 5 filmów o długości co najmniej 3 min. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji scenarzysty i animatora w zespole realizacyjnym przez jedną osobę. W przypadku łączenia funkcji Wykonawca musi dysponować łącznie 2 osobami na potwierdzenie spełnienia wyżej wskazanego warunku. W zakresie części III zamówienia:dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem osobowym do wykonania zamówienia, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, w tym:dwóch operatorów kamery - byli operatorami obrazu podczas realizacji co najmniej 5 filmów reportażowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego pkt VII.2) lit. c . Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 SIWZ. 2) Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt VII.2 lit. c, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający pobierze samodzielnie dokument, w przypadku jego dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych). 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał). W powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, określenia w szczególności:  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Jeśli jednak w/w dokumenty zostaną dołączone do oferty, Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do ich ponownego złożenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z: Dla Części I.:wstępną koncepcją kreatywną dla filmów projektowych łącznie (pkt. 1 Części I) Przedmiotu zamówienia, która spoi te filmy „klamrą”, zamknie je w jedną całość, nadając im np. charakter jednego sezonu serialu czy przemyślanego cyklu odcinków - na potrzeby kryterium oceny ofert „Wstępna koncepcja kreatywna filmów projektowych FIO i PROO”Dla Części II:zarysem scenariusza animacji nt. Korpusu Solidarności i wolontariatu długoterminowego – czyli idei stojącej za programem oraz Karty Wolontariusza – dokument powinien zawierać pomysł na film i przesłanie stojące za utworem; w zarysie scenariusza powinien pojawić się ogólny zarys wyjściowej koncepcji animacji, ujęcia tematu, wykaz poszczególnych części, fragmentaryczny scenariusz podstawowych scen, opis postaci – jeśli pojawiają się w koncepcji - umiejscowienie, przebieg akcji, czas trwania animacji; zarys scenariusza powinien także zawierać elementy pozwalające na odczytanie stylistyki animacji, języka, charakteru narracji i innych członów autorskiej koncepcji oferenta – na potrzeby kryterium oceny ofert pn. „Ocena zarysu scenariusza animacji nt. Korpusu Solidarności”Dla części III:filmem reportażowym zrealizowanym przez osobę skierowaną przez Wykonawcę na stanowisko operatora kamery – na potrzeby kryterium oceny ofert pn. „zdolność operatora kamery”.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty materiał filmowy pliku o formacie .mp4 .mpg .avi o wielkości do 100MB (jeden plik).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Wstępna koncepcja kreatywna 65,00
Cena 30,00
Łączna cena usług dodatkowych 5,00
Zarys scenariusza 50,00
Cena 50,00
Zdolność operatora kamery 40,00
Cena 60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących przypadkach:1. w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia jednostkowego pod warunkiem, że w trakcie realizacji tego zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia - w takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres, w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa;2. gdy wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji zamówienia jednostkowego, w szczególności z uwagi na działania po stronie Zamawiającego związane z wprowadzeniem zmian co do treści poszczególnych Utworów i sposobu ich wykonania;3. wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;4. gdy wystąpi konieczność zmiany osób wskazanych do realizacji umowy, zgodnie z postanowieniami umowy;5. gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; w takim wypadku wpływ takich zmian na wysokość kosztów wykonania umowy winien być udokumentowany, zaś zmiana umowy będzie obejmowała zmianę wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do udokumentowanej zmiany takich kosztów;6. gdy nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, który ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji zamówienia;7. gdy powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań w zakresie koncepcji kreatywnej, rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umów, zastosowanie których pozwoli na osiągniecie lepszych rezultatów;8. przewiduje się także możliwość zmian umowy polegających na modyfikacji:1) sposobu i terminów płatności wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy,2) sposobu koordynacji wykonania umowy, w tym zasad podejmowania decyzji dotyczących sposobu wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opracowanie scenariuszy i realizacja filmów projektów dofinansowanych z programów FIO i PROO.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest opracowanie scenariuszy i realizacja filmów na podstawie zamówień jednostkowych. Zamawiający przewiduje realizację do 15 zamówień jednostkowych o poniższym zakresie:1) od 3 do 10 filmów „projektowych” z realizacji projektów dofinansowanych z programów FIO i PROO oraz 30-sekundowy skrót każdego filmu,2) od 1 do 5 filmów promocyjno-informacyjnych („reklamówki”) nt. NIW, Programów PROO i ROHiS, COVID-19 oraz FIO 2021+ oraz 30-sekundowych skrótów każdego filmu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
wstępna koncepcja kreatywna filmów 65,00
cena 30,00
cena usług dodatkowych 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie scenariuszy i realizacja filmów/animacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest opracowanie scenariuszy i realizacja filmów/animacji na podstawie zamówień jednostkowych. Zamawiający przewiduje realizację do 3 zamówień jednostkowych o poniższym zakresie:1) od 1 do 2 animacji/whiteboardów/filmów rysunkowych dot. Programu Korpus Solidarności oraz Karty Wolontariusza Programu Korpus Solidarności, 2) 1 filmu lub animacji „cykl życia wniosku”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Zarys scenariusza 50,00
Cena 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: opracowanie scenariuszy i realizacja filmów/spotów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem tej części zamówienia jest opracowanie scenariuszy i realizacja filmów/spotów filmowych na podstawie zamówień jednostkowych. Zamawiający przewiduje realizację do 3 zamówień jednostkowych o poniższym zakresie:1) od 1 do 2 filmów o wolontariuszach i o koordynatorach wolontariatu, składających się łącznie z odpowiednio 10 i 5 części, nagrywanych w lokalizacjach w całym kraju, prezentujących sylwetki wolontariuszy i koordynatorów wolontariatu działających w Korpusie Solidarności. Każda część - fabularny film/spot o długości 30-45 sek.,2) 1 filmu konferencyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 92111200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
zdolność operatora kamery 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali. Model LE55B652T4WXXH. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI