IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium: na część 1 w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące) zł na część 2 w wysokości 1 000,00 (słownie: jeden tysiąc) zł na część 3 w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące) zł - przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewidział zmiany umowy w § 15 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-04-18, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2. Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi odpowiednio: 1) Załącznik nr 5 do SIWZ dla części 1 zamówienia, 2) Załącznik nr 6 do SIWZ dla części 2 zamówienia, 3) Załącznik nr 7 do SIWZ dla części 3 zamówienia. 3. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp; d) elementy, o których mowa w ust. 4. 4. Do oferty Wykonawca załączy : Część 1: 4.1. Próbki zrealizowanych materiałów: 4.1.1. 1 materiał prezentujący zrealizowaną przez Wykonawcę transmisję internetową, o długości 5-10 minut, zawierający m.in. intro, outro, ekran przerwy, belkę z podpisem prelegenta, podkład muzyczny, napisy zamknięte zsynchronizowane. 4.1.2. 1 materiał prezentujący zrealizowane przez Wykonawcę webinarium eksperckie, o długości 5-10 minut, zawierający m.in. intro, outro, ekran przerwy, belkę z podpisem prelegenta, podkład muzyczny, napisy zamknięte zsynchronizowane. 4.1.3. 1 materiał prezentujący zrealizowany przez Wykonawcę materiał instruktażowy w formie samouczka, o długości 5-10 minut, zawierający m.in. intro, outro, podkład muzyczny, napisy zamknięte zsynchronizowane. Próbkę Wykonawca dostarczy wraz z ofertą w formacie pliku MP4 lub AVI, na nośniku: pamięć USB typu pendrive lub CD/DVD. 4.2. Koncepcję realizacji zamówienia, zawierającą m.in: 4.2.1. podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy osoby realizujące zamówienie, 4.2.2. opis ryzyk i zagrożeń związanych z realizacją prac, 4.2.3. propozycje przeciwdziałania i zapobiegania ryzykom oraz wskazane zasoby możliwe do wykorzystania w ramach realizacji zamówienia, które Wykonawca może oddelegować w przypadku wystąpienia ryzyka, środki i procedury przewidziane przez Wykonawcę celem zapewnienia niezagrożonej realizacji całości prac, 4.2.4. opis metod kontroli zapewniających najwyższą jakość prowadzonych prac. Próbka zrealizowanych materiałów, koncepcja realizacji zamówienia powinny zawierać wszystkie elementy, pozwalające Zamawiającemu dokonać oceny, zgodnie z opisanym Kryterium oceny ofert w Rozdziale XV SIWZ. W przypadku braku w ofercie próbki zrealizowanych materiałów, koncepcji realizacji zamówienia lub w przypadku braku możliwości odczytania próbki przez Zamawiającego, w sytuacji gdy Wykonawca dostarczy uszkodzony plik lub nośnik, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako niezgodną z treścią SIWZ. 4.3. Propozycje rozwiązań proekologicznych możliwych do zastosowania podczas realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Na podstawie powyższych informacji, które Wykonawca przygotowuje w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie i w zgodzie z danymi wynikającymi z OPZ, Zamawiający dokona oceny ofert w kryteriach opisanych w Rozdziale XV. Część 2: 4.1. Próbki zrealizowanych materiałów: 4.1.1. 2 materiały prezentujące zrealizowane przez Wykonawcę filmy promocyjne, o długości do 15 minut, zawierające m.in. intro, outro, belkę z podpisem prelegenta, podkład muzyczny, napisy zamknięte zsynchronizowane. 4.1.2. 2 materiały prezentujące zrealizowane przez Wykonawcę reportaże, o długości do 15 minut, zawierające m.in. intro, outro, belkę z podpisem prelegenta, podkład muzyczny, napisy zamknięte zsynchronizowane. Próbkę Wykonawca dostarczy wraz z ofertą w formacie pliku MP4 lub AVI, na nośniku: pamięć USB typu pendrive lub CD/DVD. 4.2. Koncepcję realizacji zamówienia, zawierającą m.in: 4.2.1. podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy osoby realizujące zamówienie, 4.2.2. opis ryzyk i zagrożeń związanych z realizacją prac, 4.2.3. propozycje przeciwdziałania i zapobiegania ryzykom oraz wskazane zasoby możliwe do wykorzystania w ramach realizacji zamówienia, które Wykonawca może oddelegować w przypadku wystąpienia ryzyka, środki i procedury przewidziane przez Wykonawcę celem zapewnienia niezagrożonej realizacji całości prac, 4.2.4. opis metod kontroli zapewniających najwyższą jakość prowadzonych prac. Próbka zrealizowanych materiałów, koncepcja realizacji zamówienia powinny zawierać wszystkie elementy, pozwalające Zamawiającemu dokonać oceny, zgodnie z opisanym Kryterium oceny ofert w Rozdziale XV SIWZ. W przypadku braku w ofercie próbki zrealizowanych materiałów, koncepcji realizacji zamówienia lub w przypadku braku możliwości odczytania próbki przez Zamawiającego, w sytuacji gdy Wykonawca dostarczy uszkodzony plik lub nośnik, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako niezgodną z treścią SIWZ. 4.3. Propozycje rozwiązań proekologicznych możliwych do zastosowania podczas realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Na podstawie powyższych informacji, które Wykonawca przygotowuje w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie i w zgodzie z danymi wynikającymi z OPZ, Zamawiający dokona oceny ofert w kryteriach opisanych w Rozdziale XV. Część 3: 4.1. Próbki zrealizowanych materiałów: 4.1.1. 4 materiały prezentujące zrealizowane przez Wykonawcę animacje, o długości do 5 minut. Próbkę Wykonawca dostarczy wraz z ofertą w formacie pliku MP4 lub AVI, na nośniku: pamięć USB typu pendrive lub CD/DVD. 4.2. Koncepcję realizacji zamówienia, zawierającą m.in: 4.2.1. podział zadań i odpowiedzialności pomiędzy osoby realizujące zamówienie, 4.2.2. opis ryzyk i zagrożeń związanych z realizacją prac, 4.2.3. propozycje przeciwdziałania i zapobiegania ryzykom oraz wskazane zasoby możliwe do wykorzystania w ramach realizacji zamówienia, które Wykonawca może oddelegować w przypadku wystąpienia ryzyka, środki i procedury przewidziane przez Wykonawcę celem zapewnienia niezagrożonej realizacji całości prac, 4.2.4. opis metod kontroli zapewniających najwyższą jakość prowadzonych prac. Próbka zrealizowanych materiałów, koncepcja realizacji zamówienia powinny zawierać wszystkie elementy, pozwalające Zamawiającemu dokonać oceny, zgodnie z opisanym Kryterium oceny ofert w Rozdziale XV SIWZ. W przypadku braku w ofercie próbki zrealizowanych materiałów, koncepcji realizacji zamówienia lub w przypadku braku możliwości odczytania próbki przez Zamawiającego, w sytuacji gdy Wykonawca dostarczy uszkodzony plik lub nośnik, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp jako niezgodną z treścią SIWZ. 4.3. Propozycje rozwiązań proekologicznych możliwych do zastosowania podczas realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Na podstawie powyższych informacji, które Wykonawca przygotowuje w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie i w zgodzie z danymi wynikającymi z OPZ, Zamawiający dokona oceny ofert w kryteriach opisanych w Rozdziale XV.