Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa mobilnego zamgławiacza antyodorowego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 688 18 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkbilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zaopatrzenie w wodę, oczyszczanie ścieków, gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa mobilnego zamgławiacza antyodorowego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69b6008f-b4a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.pgk.biuletyn-publiczny.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email– zamowienia@pgkbilgoraj.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Zakup i dostawa mobilnego zamgławiacza antyodorowego na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie”3) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/ZZO/20/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Zakup turbiny antyodorwej/dezynfekującej oraz koncentratu antyodowego w ilości 300 litrów dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja przeznaczonego do neutralizowania odorów wraz z dostawą i montażem. 4.3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):42990000- 2 – różne maszyny specjalnego zastosowania31124000-1 - Prądnice turbiny parowej i podobna aparatura.4.4. Przedmiot zamówienia obejmuję:1. Zasięg zamgławiania min. 50 m: 2. Obszar zamgławiania przy pełnym wyrzucie mgły wodnej min. 6 300 m23. Silnik wirnika dwuzakresowy3.1. zużycie energii przy pełnej wydajności wirnika, nie więcej niż 11 kW - wyrzut mgły wodnej na odległość min. 50 metrów, 4. Ciśnienie robocze wody - min. 70 bar 5. Pilot zdalnego sterowania urządzeniem6. Zbiornik na koncentrat antyodorowy o pojemności min. 30 litrów, zamontowany wewnątrz urządzenia 7. Pompa dozująca koncentrat zamontowana wewnątrz urządzenia, zabezpieczona przed warunkami atmosferycznymi (błoto, pył itd.) manualnie regulowana w zakresie od 0,0 do 4,3 l/h z podziałką co 0,1 lub 0,2 l.8. Turbina wyposażona w fabrycznie trzykołowe podwozie, pompowane opony, zaczep umożliwiający holowanie całego zespołu, przystosowane do łatwego przemieszczania turbiny w dowolne miejsce, 9. Rotacja urządzenia w poziomie, min. 340°10. Urządzenie musi być wyposażone w manualne sprzęgło pozwalające ręcznie, w dowolnym momencie (również podczas pracy) obracać urządzeniem wokół własnej osi,11. Oscylacja w pionie - automatyczna, za pomocą pilota zdalnego sterowania oraz z panelu urządzenia, zakres sterowania od min. 0° do + 52°,12. Ilość dysz wodnych – min. 12 sztuk,13. Zabezpieczenie pompy w przypadku braku wody,14. Możliwość wprowadzenia do urządzenia koncentratów antyodorowych/dezynfekujących rekomendowanych przez producenta/dostawcę, dedykowanych do pracy z urządzeniem, biodegradowalnych, w 100% bezpiecznych dla ludzi i środowiska dopuszczonych do obrotu na terenie RP. 14.1. UWAGA - warunek konieczny - Wykonawca zapewni Zamawiającego w formie pisemnego oświadczenia o braku utraty gwarancji na urządzenie zamgławiające w przypadku użycia środka do dezodoryzacji (spełniającego wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego) innego dostawcy niż Wykonawca niniejszego zamówienia.15. Możliwość pracy urządzenia w temperaturze otoczenia 0° Celcjusza 16. Sterowanie obrotem, oscylacją pionową, zwiększanie/zmniejszanie zasięgu wyrzutu mgły wodnej, start/stop urządzenia, automatyczna rotacja urządzenia w zakresie 0° - 180° - z pilota zdanego sterowania jak z szafki sterowniczej,17. Szafka sterownicza spełniająca normę min. IP 54,18. Informacje podawane na panelu sterowania poprzez wyświetlacz ciekłokrystaliczny w języku polskim, 19. Turbina powinna posiadać system zapobiegający zamarzaniu,20. Sygnał dźwiękowy oraz świetlny informujący o pracy urządzenia,
4.2.6.) Główny kod CPV: 31124000-1 - Prądnice turbiny parowej i podobna aparatura
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)1 Cena (C) 752 Silnik (S) 53 Zużycie wody (ZW) 104 Funkcje dodatkowe (FD) 55 Hałas (H) 5Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.17.2 Punkty za kryterium „Cena (C)” zostaną obliczone według wzoru: C = Cn/Cb x 75 pkt gdzie,C- ilość punktów za kryterium cena,Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej.17.3 Punkty w kryterium „Silnik (S)” zostaną przyznane według następujących kryterium:1. Dwie, różne prędkości pracy wirnika z regulacją dystansu wyrzutu – 5 pkta) wyrzut mgły wodnej min. 50 m – zużycie energii max 11 kWb) wyrzut mgły wodnej min.30 m – zużycie energii max 13 kW2. Jedna prędkość obrotowa – 0 pkt 17.4. Punkty w kryterium „Zużycie wody (ZW)” zostaną przyznane według następujących kryterium: a) 4,0 litra wody na minutę – 0 pkt17.5. Punkty w kryterium „Funkcje dodatkowe (FD)” zostaną przyznane według następujących kryterium: 1. Możliwość wyłączenia podczas pracy turbiny pompy dozującej koncentrat antyodorowy i praca czystą wodą celem działań przeciwpyłowych – 5 pkt 2. Brak możliwości wyłączenia podczas pracy turbiny pompy dozującej koncentrat antyodorowy – 0 pkt17.6 Punkty w kryterium „Hałas (H)” zostaną przyznane według następujących kryterium: 1. Poziom natężenia dźwięku urządzenia do 63 dB(A) – 5 pkt 2. Poziom natężenia dźwięku urządzenia ponad 63 dB(A) – 0 pkt17.7 Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = C + S+ZW+FD+H
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Silnik
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Zużycie wody
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcje dodoatkowe
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Hałas
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1