Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 "Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych". 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25
 
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
 
1.5.4.) Województwo: małopolskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 "Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych". 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e735bbf8-22fd-4271-9424-e4c6618e7973
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468593
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019327/08/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.1 "Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych"
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
 
2.15.) Nazwa projektu lub programu
 
 Projekt Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowany jest ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa 
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://platformazakupowa.pl/miechow 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/miechow
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XIII. SWZ- SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 
 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 
 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
 1) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: www.platformazakupowa.pl/miechow 
postępowanie ID 965260
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ZGODNIE Z ROZDZ. II SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.24
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.5.) Wartość zamówienia:  174796,75 PLN  
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 2
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu I projektu pn.: "Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych".
ETAP I: „Wdrożenie systemu bezpiecznej poczty elektronicznej wraz z rozbudową macierzy dyskowej oraz doposażeniem szaf serwerowych w systemy zasilania awaryjnego Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie”.
Projekt Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowany jest ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
II. Zakres postępowania obejmuje następujące zadania częściowe:
Zadanie częściowe nr 1 – Dostawa, montaż i uruchomienie zasilaczy UPS o mocy znamionowej min. 3kVA.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań częściowych zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ – (OPZ). Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdym z zadań częściowych, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
 1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
 2) WŁAŚCIWOŚCI Funkcjonalne (W) – waga kryterium 40 %.
 1% = 1pkt
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: WŁAŚCIWOŚCI Funkcjonalne
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest realizacja etapu I projektu pn.: "Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych".
ETAP I: „Wdrożenie systemu bezpiecznej poczty elektronicznej wraz z rozbudową macierzy dyskowej oraz doposażeniem szaf serwerowych w systemy zasilania awaryjnego Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie”.
Projekt Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowany jest ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
II. Zakres postępowania obejmuje następujące zadania częściowe:
Zadanie częściowe nr 2 – Dostawa, montaż i konfiguracja półki macierzy dyskowej wraz z instalacją i konfiguracją zaawansowanego, bezpiecznego systemu poczty elektronicznej składającego się z dedykowanej, specjalistycznej zapory sieciowej nowej generacji i serwera pocztowego.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań częściowych zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ – (OPZ). Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdym z zadań częściowych, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
 1) CENA (C) – waga kryterium 60 %;
 2) WŁAŚCIWOŚCI Funkcjonalne (W) – waga kryterium 40 %.
 1% = 1pkt
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: WŁAŚCIWOŚCI Funkcjonalne
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 4) zdolności technicznej lub zawodowej :
W zakresie zadania częściowego nr 2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę:
 • polegającą na dostawie wraz z wdrożeniem urządzeń i oprogramowania dla półek macierzy dyskowych lub macierzy dyskowych lub serwerów z macierzami dyskowymi o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto;
 oraz
 • polegającą na dostawie wraz z wdrożeniem urządzeń lub oprogramowania specjalizowanych zapór sieciowych do ochrony poczty elektronicznej wraz z serwerami poczty o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
 UWAGA: Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W ofercie musi znajdować się informacja o podstawie do dysponowania przedstawionymi zasobami. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy dotyczące informacji o istnieniu z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji w postępowaniu w rozumieniu ustawy z wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw (potwierdzający warunek udziału, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. a)) stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ; 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 dokumenty zawierające specyfikację oferowanego sprzętu i oprogramowania zawierające m. in. opisy parametrów techniczno-funkcjonalnych, wykresy, wydruki ze stron producenta, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot minimalnych wymagań technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 dokumenty zawierające specyfikację oferowanego sprzętu i oprogramowania zawierające m. in. opisy parametrów techniczno-funkcjonalnych, wykresy, wydruki ze stron producenta, w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot minimalnych wymagań technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 
 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
 4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 ZGODNIE ZE WZOREM UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SWZ 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-02 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/miechow
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-02 09:05
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-01