„Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie.” – w podziale na 2 części.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMinisterstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609045-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609045-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji: „Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie.” – w podziale na 2 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, krajowy numer identyfikacyjny 12293240000000, ul. ul. Stefana Batorego  5 , 02-591  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 601 47 30, e-mail bzp.wpp@mswia.gov.pl, faks 22 8456751, 6463708.
Adres strony internetowej (URL): https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.gov.pl/web/mswia/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Prowadzenia Postępowań ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie.” – w podziale na 2 części.
Numer referencyjny: BZP-WPP-2374-1-30-BAF-PN-TK/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana akumulatorów typu EPL 85-12 (12V, 85Ah/20hr) dla dwóch zasilaczy obiektowych UPS na terenie MSWiA przy ul. Adolfa Pawińskiego 17/21 w Warszawie – w podziale na 2 części zamówieniaCzęść 1 – wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 1.Część 2 - wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części, zwany dalej „SOPZ”, stanowią Załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, oraz SOPZ są takie same dla obu części zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 31431000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71350000-1
71356000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 357723,58
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-28
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dla obu części zamówienia wskazuje takie same warunki udziału w postepowaniu.1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczących: zdolności technicznej lub zawodowej:1.1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostaw (umów) o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto każda potwierdzających dostawy z montażem zestawów akumulatorów w ilości min. 50 sztuk.W przypadku składania ofert na obie części, przez jednego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza wykazanie tych samych dostaw (umów) jako spełnienie warunku udziału w obu częściach zamówienia.UWAGA W przypadku umów nadal realizowanych (dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych) Wykonawca winien uwzględnić ich wartość tylko w zakresie już zrealizowanym. W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko wartość brutto dla dostawy z montażem zestawów akumulatorów. W przypadku zamówień (umów) rozliczanych w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w PLN wg średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikował informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikował ww. informacje.1.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:1.2.1. minimum 2-oma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne „E” grupy 1;1.2.2. minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne „D” grupy 1.Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „E” i „D” oraz jednej osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „E” jako wystarczające dla spełnienia warunku udziału. Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób do wykonania obu części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (z zastrzeżeniem zawartym w sekcji D ust. 3 i 4), aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 2. Brak podstaw do wykluczenia:2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,2.2. Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:2.2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 2.2.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 2.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ppkt 2.2.1.w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Uwaga dot. ust.2:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.3. Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach Wykonawca polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp:Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, wymienionych w ust. 2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale VI, tj.:1.1 Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór Wykazu dostaw dla obu części zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: 1) Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; 2) W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 1.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu dostaw dla obu części zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającegoinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca składa w oryginale lubkopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oświadczenie o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty wprzedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupykapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu,Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wprzypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć stosowneoświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowychokoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jestdo złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie, w terminie wskazanym w ust. 1. 3.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnićZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mudo dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. OświadczenieWykonawcy o spełnieniu obowiązku informacyjnego z art. 13 lub 14 RODO, zgodnie zewzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Dokument potwierdzający posiadanieuprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika zinnych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formieoryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy fakt umocowania wynikaz dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnychpod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych bazdanych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcyprzedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranychsamodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 10,00
Krótkotrwały katalogowy prąd zwarcia 15,00
Katalogowa rezystancja wewnętrzna akumulatora w stanie pełnego naładowania 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych poniżej:1) zmiany podwykonawcy (ów) lub zakresu podwykonawstwa w tym powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom niewskazanym w ofercie dopuszczalne są na zasadach przewidzianych w § 14 Umowy;2) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Umowy, wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o ile nowe osoby spełniać będą wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy;4) zmiany uzasadnione z uwagi na bieżącą sytuację epidemiczną, obejmujące:a) zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części,b) zmianę sposobu wykonywania przedmiotu Umowy,Zmiany, o których mowa wyżej będą polegały na dostawaniu treści Umowy do sytuacji epidemicznej w tym do wynikających z niej przeszkód, utrudnień lub ograniczeń dotyczących wykonania Umowy.5) zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej jej zmiany wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy - o ile konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć; Zmiany, o których mowa wyżej będą polegały na dostawaniu treści Umowy do nowych okoliczności, które nie zostały przewidziane przez Zamawiającego.6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa i wpływu tej zmiany na realizację Umowy lub wynagrodzenie dopuszczalna jest zmiana w zakresie dostosowującym Umowę do zmienionych przepisów.3. Do zmian Umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 4, stosuje się odpowiednio art. 15r ust. 1 -3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842).4. Strony zobowiązane są do niezwłocznego, wzajemnego informowania się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem sytuacji epidemicznej na należyte wykonanie Umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wprowadzenia proponowanych przez Wykonawcę zmian w Umowie.6. Możliwe jest wprowadzenie również innych zmian niż wskazane w ust. 2, jeżeli zmiany te będą dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa, w tym art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych lub art. 144 ustawy pzp; w szczególności Strony są uprawnione do wprowadzania do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy pzp.7. Potwierdzenie konieczności zmiany Umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli Stron stosownego protokołu, wraz z uzasadnieniem, opisującym przesłanki i celowość zmiany.8. Zmiany Umowy, określone w ust. 2 (za wyjątkiem pkt 4 lit. b, pkt 5 i pkt 6), nie będą skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 1.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 1 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części, zwany dalej „SOPZ”, stanowią Załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31431000-6, 71350000-1, 71356000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 178861,79
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 10,00
Krótkotrwały katalogowy prąd zwarcia 15,00
Katalogowa rezystancja wewnętrzna akumulatora w stanie pełnego naładowania 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wymiana 144 szt. akumulatorów dla modułowego zasilacza UPS nr 2 połączona z weryfikacją warunków pracy i stanu technicznego podzespołów systemu UPS EcoPower Upgrade PLUS 3 x 100 kVA nr 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej części, zwany dalej „SOPZ”, stanowią Załącznik nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ, oraz SOPZ są takie same dla obu części zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31431000-6, 71350000-1, 71356000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 178861,79
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 10,00
Krótkotrwały katalogowy prąd zwarcia 15,00
Katalogowa rezystancja wewnętrzna akumulatora w stanie pełnego naładowania 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę okazjonalny transport mebli - Warszawa - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę okazjonalny transport mebli - Warszawa - Kraków lub Podhale Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI