Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie remontu silnika po 12 latach Lycoming IO-540 K1B5 statku powietrznego eksploatowanego w Lotnictwie SG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 500 44 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu silnika po 12 latach Lycoming IO-540 K1B5 statku powietrznego eksploatowanego w Lotnictwie SG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19defbbd-d8c6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011284/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonanie remontu silnika po 12 latach Lycoming IO-540 K1B5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/kgsg3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPZP (zwanej dalej Platformą lub System) dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/kgsg. Do przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego. Korzystanie z Platformy możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych: (1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): - Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11; - Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek; - System operacyjny Windows 7 i późniejsze; (2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP: - zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); - w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web; - oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247, z późn. zm.), przy czym zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. urz. UE L 119 z04.05.2016) zawarte są w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu, nie przysługuje: (a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych; (b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; (c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W celu zapewnienia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w ustawie Pzp z dnia 11 września 2019 r. zawarto zapisy mające na celu dostosowanie treści ustawy Pzp do przepisów „RODO”. W związku z powyższym Zamawiający i Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zawartych zarówno w ustawie Pzp jak i przepisów „RODO”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/BF/BL/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest remont podzespołu statku powietrznego eksploatowanego w Lotnictwie Straży Granicznej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca podda remontowi lub wymianie wszystkie podzespoły silnika Lycoming IO-540 K1B5 o nr fabrycznym L-26322-48A, posiadające resurs kalendarzowy lub godzinowy. Po realizacji przedmiotu zamówienia ww. podzespoły wraz z silnikiem muszą posiadać pełen resurs określony przez dokumentację techniczną remontowanych lub wymienianych podzespołów. Przedmiot zamówienia musi być wykonany przez organizację obsługową posiadającą certyfikat Part 145 wydany przez właściwy Organ Nadzoru Lotniczego (akceptowalny przez ULC lub EASA) z odpowiednim do wykonania tego typu prac zakresem zatwierdzenia. Po wykonaniu remontu organizacja obsługowa dokona stosownych wpisów w dokumentacji technicznej podzespołów statku powietrznego, potwierdzających wykonanie usługi oraz wystawi Formularze EASA FORM 1 lub dokumenty równorzędne na wykonaną pracę, na podstawie pkt M.A.501 Załącznika I Część M do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. (ze zm.) w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zatwierdzeń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania. Po wykonaniu remontu wykonawca przekaże zamawiającemu Formularz EASA FORM 1 lub dokument równorzędny na wykonane prace, zgodnie z pkt. M.A.501 Załącznika I Część M do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie ciągłej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zatwierdzeń udzielanych organizacjom i personelowi zaangażowanym w takie zadania (z późn. zm.). 2) Przedmiotowy remont będzie objęty przez Wykonawcę gwarancją w wymiarze co najmniej 12 miesięcy lub 300 godzin pracy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3) Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie do 3 miesięcy, liczonych od daty przekazania podzespołu do Wykonawcy. 4) Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, (tj. wykonujących czynności związane z remontem silnika) w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, przy czym Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców w części wymagającej posiadanie uprawnień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50211000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków powietrznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50211300-0 - Przywracanie statków powietrznych do stanu użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans (największą sumę punktów) kryteriów „Cena” i „Okres gwarancji i rękojmi”. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XIII SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4