Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie przeglądów okresowych oraz napraw pojazdów służbowych na lata 2021 - 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140679598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Oczki 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-007
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261846131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@skw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skw.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przeglądów okresowych oraz napraw pojazdów służbowych na lata 2021 - 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4852868-1ba0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016800/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie przeglądów okresowych oraz napraw pojazdów służbowych na lata 2021 - 2023
1.3.3 Wykonanie przeglądów okresowych oraz napraw pojazdów służbowych na lata 2021 - 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov zwanej platforma.2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie tj.:a) stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje
go za wiążący,b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 3. Zamawiający informuje,
że instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje4. Wykonawca
przystępujący do przetargu jest zobowiązany złożyć ofertę sporządzoną w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie danych i zaleceniami określonymi powyżej .5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Nie dotyczy
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Służba Kontrwywiadu Wojskowego przetwarza dane osobowe na podstawie art.38 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 roku o Służbie Kontrwywiadu Wojskowego oraz Służbie Wywiadu Wojskowego (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 687).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-28-SKW-2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 219512,19 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103252,03 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych SKW, zgodnie z bieżącymi potrzebami na lata 2021-2023 w Lublinie.
Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
3) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia – OPZ, stanowiący Załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować poniższymi kryteriami:
1)Kryterium A – zryczałtowana cena jednej roboczogodziny pracy mechanika, elektryka, wulkanizatora którego znaczenie wynosi 60%.
Obliczenie punktów zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
A= (cena ofertowa minimalna roboczogodziny / cena ofertowa badana roboczogodziny) x 60
2) Kryterium B – wysokość rabatu na materiały i części zamienne oryginalne podanego w %, którego znaczenie wynosi 15%
Obliczenie punktów zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
B = (wysokość rabatu w badanej ofercie /wysokość najwyższego rabatu) x 15
Rabat to inaczej udzielony Zamawiającemu upust od cen detalicznych dla klienta indywidualnego dla wszystkich części i akcesoriów, które będą użyte podczas usług serwisowych. Definicja cen detalicznych została zawarta w OPZ, zał. nr 2 do SWZ.
3) Kryterium C - wysokość rabatu na materiały i części zamienne będące zamiennikami części oryginalnych podanego w %, którego znaczenie wynos 20 %
Obliczenie punktów zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
C= (wysokość rabatu w badanej ofercie /wysokość najwyższego rabatu) x 20
Rabat to inaczej udzielony Zamawiającemu upust od cen detalicznych dla klienta indywidualnego dla wszystkich części i akcesoriów, które będą użyte podczas usług serwisowych. Definicja cen detalicznych została zawarta w OPZ, zał. nr 2 do SWZ.
4) Kryterium D - okres gwarancji na wymienione części w miesiącach, którego znaczenie wynosi 5%
Obliczenie punktów zostanie dokonane w oparciu o następujący wzór:
D = (oferowany okres gwarancji / 24 miesiące) x 5
Max. okres gwarancji to 24 miesiące, przy zaoferowaniu okresu gwarancji powyżej 24 m-cy do obliczenia punktów w kryterium „okres gwarancji” – do wzoru jako oferowany okres gwarancji przyjęte będzie 24 miesiące.
Minimalny okres gwarancji 6 miesięcy.
5) Punktacja łączna.
W każdym z kryterium punkty obliczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglając wynik działania z dokładnością do określonego rzędu (dwóch miejsc po przecinku), Zamawiający weźmie pod uwagę cyfrę z rzędu niższego (w tym przypadku cyfrę z pozycji setnej - trzecia pozycja po przecinku). Jeśli tą cyfrą będzie 1, 2, 3 lub 4 to zaokrągli w dół, jeśli 5, 6, 7 lub 9 – to w górę, np. :
35,99477777 – to po zaokrągleniu będzie 35,99 pkt.
35,99777777 – to po zaokrągleniu będzie 36,00 pkt.
Ocena końcowa liczona jest według wzoru tak samo dla każdej części:
Uzyskane punkty (P) = punkty A + punkty B + punkty C + punkty D
2. Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się tę, która spełnia wymogi ustawy i SWZ oraz uzyska największą liczbę punktów, uwzględniając dokonane przez Zamawiającego poprawki, zgodnie z art. 223 ustawy.
3. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę
w kryterium o najwyższej wadze, a jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób powyższy, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt (art. 248 ustawy).
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu na materiały i części zamienne oryginalne podanego w %
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu na materiały i części zamienne będące zamiennikami części oryginalnych podanego w %
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wymienione części w miesiącach
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wprowadza warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – (art. 116 ustawy).
Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że dysponuje minimum 1 stacją obsługi serwisowej pojazdów, która zlokalizowana jest w granicach administracyjnych danego miasta lub w odległości maksymalnie 10 km od jego granic, (odległość wyznaczona na podstawie ogólnodostępnych map internetowych z funkcją wyznaczania trasy), wyposażoną w co najmniej:
- 2 stanowiska naprawcze wyposażone w podnośniki kolumnowe mieszczące się w zamkniętej ogrzewanej hali serwisowej,
- urządzenia kontrolno-diagnostyczne z aktualnymi bazami danych, umożliwiające przeprowadzenie usługi zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu,
- urządzenia i wyposażenie umożliwiające wykonywanie zleconych napraw,
- specjalistyczne urządzenie do obsługi i konserwacji układu klimatyzacji.
Wskazana stacja obsługi serwisowej pojazdów musi posiadać wydzielony parking, na którym będą przechowywane pojazdy oczekujące na naprawę, który spełnia minimum następujące wymagania:
- ogrodzony, o utwardzonej nawierzchni,
- strzeżony całodobowo lub monitorowany za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlony, gwarantujący zabezpieczenie pojazdów przed osobami postronnymi, teren o powierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie min. 3 pojazdów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z art. 58 ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
b) Zgodnie z art. 58 ust. 5 ustawy przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności przesłanki wykluczenia z postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie tych przepisów, które dotyczą pojedynczych Wykonawców i które to Zamawiający określił w niniejszej SWZ.
Podstawy wykluczenie z postępowanie określone w Rozdziale VII SWZ nie mogą zachodzić wobec każdego z Wykonawców oddzielnie.
c) Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 117 ustawy):
– Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 4) VIII Rozdziału SWZ wymaga aby wszyscy Wykonawcy ubiegających się wspólnie spełniali ten warunek łącznie. Dopuszcza się zatem sumowania wymaganego potencjału technicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera § 2 ust. 3 Projektowanych postanowień umownych (Zał. nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05