Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych w składnicach RARS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych w składnicach RARS”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15caa1c5-b8b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011809/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z utrzymaniem w sprawności wózków widłowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/rars3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rars
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rarsWykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie musi posiadać konta na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 Ustawy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZzp.261.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnice w Komorowie - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
Dla zadania nr 1 – 18 450,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnice w Leśmierzu, - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
Dla zadania nr 2 – 28 290,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnice w, Lisowicach, - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynoszą:
Dla zadania nr 3 – 22 878,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnice w, Lublińcu - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
Dla zadania nr 4 – 30 750,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnica w Niemcach- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
5) Dla zadania nr 5 – 12 792,00,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnica w Starym Sączu- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
6) Dla zadania nr 6 – 29 633,16 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnica w Szepietowie- zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
Dla zadania nr 7 – 7 995,00 zł brutto
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w stałej sprawności technicznej wózków widłowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o dozorze technicznym i warunkach technicznych dozoru technicznego oraz dokumentacją techniczno – ruchową i instrukcją eksploatacji, w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, Składnica w Wąwale - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje wykonywanie napraw wózków, wraz z wymianą zużytych lub uszkodzonych części nie objętych świadczeniami, o których mowa w pkt. 1 – 8 PPU oraz świadczenie dodatkowych usług związanych z utrzymaniem wózków w stałej sprawności technicznej – na zasadach określonych w § 4 (usługi opcjonalne) PPU.Maksymalne kwoty usług opcjonalnych wynosi:
Dla zadania nr 8 – 39 852,00 zł brutto.
Zamawiający zastrzega prawo korzystania z opcji w przypadku awarii wózków widłowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę usług opcjonalnych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt. 4) Ustawy.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia konserwatora wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór załącznik nr 5 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz.2177);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. W przypadku wejścia w życie przepisów prawa, skutkujących zmianami, o których mowa w ust. 1, każda ze Stron, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o wprowadzenie odpowiednich zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2, może odnosić się wyłącznie do tych Zamówień do których zgodnie z przepisami prawa zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy w odniesieniu, do którego nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia. Zwiększenie wynagrodzenia nastąpi o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem minimalnego wynagrodzenia za pracę osób, w zakresie w jakim osoby te świadczą ją bezpośrednio w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
2) zmiana wysokości wynagrodzenia uzasadniona zaistnieniem przesłanek o których mowa w ust. 1 pkt 3, 4 i 5 będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę z powodu tych przesłanek.
3. Podstawą do wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 będzie, przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu wyczerpująca kalkulacja kosztów Wykonawcy uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów skutkujących tymi zmianami na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji oraz jej rzetelnego udokumentowania na pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania.
4. W przypadku rzeczywistego wpływu zmian, o których mowa w ust. 1, na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, Strony zawrą aneks do umowy, w którym określą zmienione ceny jednostkowe zawarte w Załączniku nr 2 oraz termin, od którego aneks będzie obowiązywał, zgodny z terminem, w którym zmiany wywarły rzeczywisty wpływ na koszty wykonania umowy.
5. Zamawiają przewiduje również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku, gdy wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, przekroczy poziom 3,5%.
6. O zamiarze skorzystania z prawa zmiany wynagrodzenia w oparciu o wskaźnik inflacji Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
7. Strony zawrą aneks do umowy, w którym określą zmienione o wskaźnik inflacji ceny jednostkowe zawarte w Załączniku nr 2 oraz termin, od którego aneks będzie obowiązywał.
8. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług wynosi 5%.
9. Zmiany umowy będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.