Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj. nr 747 oraz oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj. nr 809a w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-14
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-06
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00535894
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj. nr 747 oraz oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj. nr 809a w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.lublin.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj. nr 747 oraz oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze woj. nr 809a w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-935ad760-942c-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.59 RDW w Lublinie z/s w Bychawie Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 oraz 809 a

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-lublin.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.
z 2017, poz. 1219 ze zm.), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie
pod adresem:
https://zdw-lublin.logintrade.net
(dalej zwaną: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego.
2. Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB.
2. Oferta oraz oświadczenia o których mowa w IX .1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku
jeżeli Wykonawca składa ofertę oraz w/w oświadczenia w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, Zamawiający zaleca podpis w formacie PAdES (używany do podpisywania plików w formacie pdf.) wewnątrz
podpisywanego pliku, natomiast dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
3. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdwlublin.
logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy
protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na
Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a
także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych
obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader,
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer
8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows
10: Internet Explorer 11
d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdwlublin.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.
5. W razie problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34,
helpdesk@logintrade.net dostępnego w dniach poniedziałek-piątek, godz. 8:00-16:00.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy
Przetargowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert
(np. złożenie oferty w zakładce „Korespondencja”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie
będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
 z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila: iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Utrzymanie techniczno – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 747 oraz utrzymanie techniczno – konserwacyjne oświetlenia drogowego i znaków aktywnych na drodze wojewódzkiej nr 809a w 2024 r.
prowadzonym w trybie podstawowym.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R4.ST.372.49.2023.ac

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac obejmuje:
1) Przepompownie
Lokalizacja przepompowni przy drodze wojewódzkiej nr 747:
- km 62+950 – str. prawa w m. Przytyki
- km 66+250 – str. prawa w m. Chodel
2) Oświetlenie drogowe
Utrzymanie techniczno – konserwacyjne obejmuje istniejące oświetlenie drogowe znajdujące się w pasie drogi wojewódzkiej nr 747 relacji Iłża – Lipsko – Solec n. Wisłą – Opole Lubelskie – Bełżyce – Marynin na odcinku Przytyki – Marynin (od km 64+567 do km 94+926) oraz drogi wojewódzkiej nr 809a w m. Marynin (od km 0+383 do km 1+321).
Łączna ilość elementów oświetlenia drogowego na utrzymywanym odcinku drogi:
- 762 słupów lamp oświetleniowych pojedynczych (w tym: 34 szt. na odc. dr woj. nr 809a)
- 15 szt. słupów lamp oświetleniowych z podwójnym oświetleniem
- 1 słup oświetleniowy z czteroma lampami oświetleniowymi
- 1 słup oświetleniowy z sześcioma lampami oświetleniowymi
3) Znaki aktywne
I. Lokalizacja aktywnych znaków drogowych na drodze wojewódzkiej nr 747:
a) na obwodnicy Chodla (podpięcie pod prąd stały)
- km 62+878 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 63+087 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 63+095 – str. lewa – znak aktywny A-7 (na skrzyżowaniu, przy dojeździe do drogi woj.)
- km 63+095 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Przytyk – zjazd
z drogi wojewódzkiej)
- km 63+095 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Przytyk – dojazd do drogi wojewódzkiej)
- km 63+102 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 63+193 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 66+112 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 66+318 – znak aktywny D-6b (str. prawa) x 2 szt.
- km 66+322 – znak aktywny D-6b (na wysięgniku) + lampa błyskowa
- km 66+325 – znak aktywny D-6b (na wysięgniku) + lampa błyskowa
- km 66+326 – znak aktywny D-6b (str. lewa)
- km 66+340 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 66+350 – str. prawa – znak aktywny B-20 (na skrzyżowaniu, przy dojeździe od str. Chodla do drogi woj.)
- km 66+305 – str. lewa – znak aktywny B-20 (na skrzyżowaniu, przy dojeździe
od str. Poniatowej do drogi woj.)
- km 66+350 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Chodla – zjazd z drogi wojewódzkiej)
- km 66+350 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Chodla – dojazd do drogi wojewódzkiej)
- km 66+350 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Opola Lub. – zjazd z drogi wojewódzkiej)
- km 66+350 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Opola Lub. – dojazd do drogi wojewódzkiej)
- km 66+362 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 66+607 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 67+432 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 67+522 – str. prawa – znak aktywny A-7 (na skrzyżowaniu, przy dojeździe do drogi wojewódzkiej)
- km 67+522 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Chodla – zjazd z drogi wojewódzkiej)
- km 67+522 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Chodla – dojazd do drogi wojewódzkiej)
- km 67+748 – znak aktywny U-5c i C-9

b) na odcinku Chodel – Krężnica Okrągła (baterie słoneczne)
- km 69+542 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Trzciniec)
- km 69+747 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Osiny)
- km 72+368 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Malinowszczyzna)
- km 72+376 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Malinowszczyzna)

c) na obwodnicy Bełżyc (baterie słoneczne)
- km 75+760 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 75+908 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 75+922 – znak aktywny U-5c i C-9 (skrzyżowanie z drogą w kierunku Kierza – dojazd do drogi wojewódzkiej)
- km 75+936 – znak aktywny U-5c i C-9
- km 76+021 – znak aktywny U-5c i C-9

d) na odcinku Bełżyce – Radawiec Duży (baterie słoneczne)
- km 81+823 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Podole/Matczyn)
- km 82+219 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Podole/Matczyn)
- km 86+784 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 86+972 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 86+998 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 87+093 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 87+993 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 88+533 – znak aktywny U-5c i C-9 (w m. Radawiec Duży)

e) na odcinku Radawiec Duży – Marynin (baterie słoneczne)
- km 88+664 – znak aktywny D-6b na wysięgniku (w m. Radawiec Duży)
- km 89+213 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 89+606 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Radawiec Duży)
- km 90+714 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Marynin)
- km 91+095 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Marynin)
- km 91+484 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Marynin)
- km 91+507 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Marynin)
- km 91+815 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Marynin)
- km 91+828 – znak aktywny U-5c + C-9 (w m. Marynin)
- km 92+069 – znak aktywny U-6a + C-9 (w m. Marynin)

II. na drodze wojewódzkiej nr 809a:

a) na rondzie w m. Marynin (podpięcie pod prąd stały)
- km 0+670 – 5 szt. znaków U-3a/b – przy wjeździe na rondo od strony stacji paliw
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem do swz.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
2. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek:
1) Doświadczenia Wykonawcy:
jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na utrzymaniu lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres minimum jednego roku wykonanej należycie.
2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Dysponowanie co najmniej 1
osobą posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E”,
3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia:
Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 - 1 szt., Podnośnik koszowy tzw.
zwyżka - 1 szt.
3. Spełnianie tych warunków zamawiający oceni na podstawie oświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (załącznik – A1).
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1SWZ - stanowiące Załączniki B i C do SWZ wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej - wzór - Załącznik F oraz oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej dla podmiotu trzeciego - wzór - Załącznik G (jeżeli dotyczy)
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowiący załącznik D do SWZ (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
a) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XV.7 ppkt 5) lit c) i ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.
2. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. Dz. U. 2022 poz. 1233). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy – udostępnianych na stronie internetowej prowadzonego postępowania, niezwłocznie po otwarciu ofert.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn. z Dz. U. 2022 poz. 1233), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektroniczna Platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z chłodniami - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy przewoźników z chłodniami z okolic Lublina, Opola Lubelskiego do stałej obsługi klienta Kabako. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI