Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-13
  • ZamawiającyPowiat Kościerski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00109419
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kościerski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.miler@powiatkoscierski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.e-bip.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33277441-b4b0-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: m.miler@powiatkoscierski.pl
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zał. nr 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie pojazdów z drogi w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt. 2, pkt. 3 i pkt. 4 ustawy Pzp dotyczące:
1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. 2022, poz. 180).
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca musi posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie na kwotę minimum 100000 zł od wszystkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia pojazdami specjalistycznymi spełniającymi warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego usunięcia, holowania każdego pojazdu, z każdego miejsca w granicach administracyjnych Powiatu Kościerskiego. Pojazdy te winny posiadać aktualne okresowe badania techniczne określone w art. 81 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu i być dostępne w ilości co najmniej: dwóch pojazdów do usuwania z drogi pojazdu do 2 ton, dwóch pojazdów do usuwania z drogi pojazdu od 2 ton do 7,5 ton, jednego pojazdu do usuwania z drogi pojazdu powyżej 7,5 ton (umożliwiający m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów – pojazd członowy z naczepą).
b) Dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia parkingiem na usunięte pojazdy, w tym też parkingiem przystosowanym do przechowywania usuniętych pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. Parkowanie pojazdów winno odbywać się na dysponowanym przez Wykonawcę parkingu strzeżonym, którego to parametry i wyposażenie umożliwiać będzie bezpieczne przechowywanie wszystkich sukcesywnie usuwanych z dróg na terenie Powiatu Kościerskiego pojazdów, zgodnie z art. 130a ust. 1, 1a, 2 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. Parking powinien spełniać następujące kryteria: być położony w granicach Powiatu Kościerskiego, być o nawierzchni utwardzonej, ogrodzony, oświetlony, monitorowany przez całą dobę przez 7 dni w tygodniu, z liczbą miejsc do parkowania nie mniejszą niż: 20 – dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 2 t, 25 – dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 7,5 t, 10 – dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5. Parking dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 poz. 1293) i posiadać co najmniej dwa stanowiska postojowe przeznaczone dla usuniętych pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Dysponuje lub będzie dysponował na parkingu strzeżonym, co najmniej 1 stanowiskiem zabezpieczającym pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z oświadczeniami, o których mowa w ppkt. 3) a i b, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 10 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) brak podstaw wykluczenia:
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 pkt. 2, pkt. 3 i pkt. 4 ustawy Pzp dotyczące zdolności: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku jeżeli Wykonawca złoży następujące dokumenty:
1) Przedłożenie aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. 2022, poz. 180).
2) Wykonawca przedłoży polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 100000 zł od wszystkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3) Wykonawca przedłoży wykaz pojazdów specjalistycznych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – załącznik nr 7 do SWZ.
4) Wykonawca przedłoży oświadczenie o dysponowaniu parkingiem/parkingami, w tym dla pojazdów przewożących materiały niebezpieczne – załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z zał. nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kosiarki- Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę kosiarki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.