Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-09
  • ZamawiającyPOWIAT WEJHEROWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WEJHEROWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wejherowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie pojazdów z drogi oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08931507-0985-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003254/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 holowanie i parkowanie pojazdów usuniętych z drogi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/sp_wejherowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: platformazakupowa.pl/sp_wejherowo.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
złożenia oferty i dokumentów elektronicznych, w tym podpisywanie dokumentów, a także zasady
korzystania z portalu, opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej
Platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2021 RZP 337

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
1) usuwania pojazdów z drogi w granicach administracyjnych Powiatu Wejherowskiego, na podstawie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j.t Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.),
2) prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych,
3) przekazywania na wniosek Zamawiającego do demontażu usuniętych pojazdów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiadania uprawnień do prowadzenia krajowego transportu drogowego; zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na prowadzenie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.).
2) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że
a) dysponuje pojazdami specjalistycznymi spełniającymi warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 ze zm.), w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego usunięcia, holowania każdego pojazdu, z drogi w granicach administracyjnych powiatu wejherowskiego. Pojazdy te winny posiadać aktualne okresowe badania techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu. Wykonawca powinien dysponować co najmniej:
 dwoma pojazdami do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton,
 jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 ton do 7,5 ton,
 jednym pojazdem do usuwania z drogi pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 ton (umożliwiającym m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów – pojazd członowy z naczepą),
b) dysponuje parkingiem strzeżonym na usunięte pojazdy na co najmniej:
 20 stanowisk dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.,
 5 stanowisk dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t., do 7,5t,
 5 stanowisk dla usuniętych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t.,
 5 stanowisk zabezpieczających pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych (zadaszone)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (j.t Dz. U. z 2019 r. poz. 58 ze zm.);
b) wykaz pojazdów oraz miejsc parkingowych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_wejherowo dotyczącej niniejszego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników z własnymi zestawami na Szwecję - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników z własnymi zestawami (naczepa std/mega/mulda) w kierunkach: - Polska - Szwecja - Polska, - możliwe przerzuty po SE. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wejherowo: Parkowanie pojazdów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Parkowanie pojazdów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Naprawy pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi.