USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG POWIATU BYDGOSKIEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-22
  • ZamawiającyPOWIAT BYDGOSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00228046
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG POWIATU BYDGOSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52-58-35-400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USUWANIE POJAZDÓW ORAZ PROWADZENIE PARKINGU STRZEŻONEGO DLA POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG POWIATU BYDGOSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594cd5f8-274f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie pojazdów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej użytkowanej przez Zamawiającego do prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, zwanej dalej Platformą, dostępnej pod adresem platformazakupowa.pl.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz
Na tej stronie udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zamawiający w oparciu o art. 67 ustawy Pzp oraz zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kbit/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa języka JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli,
g) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.
4) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
5) Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
6) Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
7) Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją składania ofert (załącznik nr 5 do SWZ). Instrukcja została zamieszona także bezpośrednio na ww. Platformie w pliku pn. Instrukcja składania ofert/wniosków dla wykonawców.
8) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych wskazanych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (załącznik nr 2; j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247), w szczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (Zamawiający rekomenduje format .pdf).
9) Ofertę wraz załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument w postaci elektronicznej opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy/ów zgodnie
z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
10) Więcej informacji o wymaganiach organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Zamawiający informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Starosta Bydgoski z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, tel. 52 58 35 422, fax 52 58 35 452, email: info@powiat.bydgoski.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy jest Pani Barbara Kalińska, tel. 52 58 35 451, e-mail: iodo@powiat.bydgoski.pl;
c) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu bydgoskiego” o sygnaturze OR-VII.272.3.12.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
g) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada/ją Pani/Pan/Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, w związku z art. 130a ust. 5f z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, zwanej dalej ustawą Prd (j.t. Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.), w zakresie:
1) usuwania pojazdów (wymienionych w art. 130a ust. 6 ustawy Prd) z dróg w granicach administracyjnych Powiatu Bydgoskiego w sytuacjach, o których mowa w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prd;
2) prowadzenia, na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz, parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych;
3) wykonywania na wniosek Zamawiającego czynności zmierzających do demontażu pojazdu, który przeszedł na własność Zamawiającego na podstawie orzeczenia sądu, poprzez usunięcie pojazdu z parkingu i przekazanie go do punktu zbierania pojazdów lub do stacji demontażu oraz przekazywanie stosownego zaświadczenia o demontażu Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jego wystawienia;
4) przetransportowania pojazdów usuniętych przed realizacją niniejszego zamówienia z parkingu strzeżonego (teren Bydgoszczy) świadczącego usługi Zamawiającemu w 2021 roku, w celu ich dalszego przechowywania na parkingu strzeżonym (jeśli dotyczy).
5. Zakres zadań Wykonawcy obejmuje:
1) usunięcie pojazdu z drogi na parking, którym dysponuje Wykonawca (jeśli Wykonawca posiada więcej parkingów- najbliżej miejsca, z którego został usunięty) w sposób bezpieczny oraz zabezpieczenie rzeczy, które się w nim znajdują przed kradzieżą, uszkodzeniem, zniszczeniem, dewastacją;
2) uporządkowanie miejsca, na którym znajdował się pojazd przeznaczony do usunięcia (z odpadków szkła, metalu i innych), z wyjątkiem konieczności użycia sprzętu specjalistycznego znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat;
3) zapewnienie kontaktu umożliwiającego wykonanie dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi całodobowo przez siedem dni w tygodniu;
4) prowadzenie ewidencji pojazdów odholowanych i przyjętych na parking w formie pisemnej lub komputerowej;
5) przedstawianie Zamawiającemu (Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego), do 5 dnia każdego miesiąca:
a) wykazu pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Bydgoskiego w miesiącu poprzednim, zawierającego następujące dane: data i godzina usunięcia pojazdu z drogi, marka, model, nr rejestracyjny lub VIN pojazdu, numer dyspozycji usunięcia, adres parkingu (wzór wykazu Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy);
b) wykazu pojazdów, w stosunku do których podjęta została decyzja o odstąpieniu od usunięcia, zawierający datę i godzinę zdarzenia, nr rejestracyjny, markę, model pojazdu oraz numer dyspozycji (wzór wykazu Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy) ;
c) wykazu pojazdów przechowywanych, zawierającego następujące dane: data usunięcia pojazdu z drogi, marka, model, nr rejestracyjny lub VIN pojazdu, numer dyspozycji usunięcia, adres parkingu (wzór wykazu Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy);
d) potwierdzeń wydania pojazdu (wzór potwierdzenia Zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy);
6) przechowywanie pojazdu na parkingu w sposób gwarantujący jego bezpieczne parkowanie, w tym zabezpieczenie rzeczy, które się w nim znajdują przed kradzieżą, uszkodzeniem, zalaniem, zniszczeniem lub dewastacją;
7) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdu;
8) wydanie pojazdu – w każdym czasie - 24h/dobę, osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w zezwoleniu na odbiór pojazdu wystawionym przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, według wzoru określonego w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 2285; załącznik nr 3) lub właścicielowi (posiadaczowi) pojazdu wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny (pozwolenie czasowe). Zastrzega się jednak, że do wydania pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru może dojść jedynie wówczas, gdy przedstawiono Wykonawcy:
a) zezwolenie na odbiór pojazdu wystawione przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, o ile było wymagane;
b) dowód uiszczenia kaucji w przypadku, o którym mowa w art. 130a ust. 1a ustawy Prd;
c) dowód uiszczenia opłaty za usunięcie i przechowywanie pojazdu przez osobę czasowo przebywającą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub niemającą stałego miejsca zamieszkania albo pobytu;
9) naliczania właścicielowi pojazdu (osobie uprawnionej) opłat za usunięcie i parkowanie pojazdu; naliczone opłaty właściciel pojazdu (osoba uprawniona) będzie uiszczać w kasie Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy lub wpłacać na rachunek bankowy Powiatu Bydgoskiego nr 60 1020 1462 0000 7402 0317 1071;
10) współdziałanie z podmiotami uprawnionymi do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu z dróg powiatu bydgoskiego;
11) udzielanie pomocy przy wykonywaniu oględzin przechowywanego pojazdu;
12) informowanie Zamawiającego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o nieodebraniu pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu 3 miesięcy od dnia jego usunięcia z drogi zgodnie z art. 130a ust. 10g ustawy Prd;
13) sprawowanie całodobowego dozoru nad przechowywanym pojazdem, od chwili jego usunięcia do momentu odbioru przez uprawnione osoby, sprzedaży, nieodpłatnego przekazania, lub przekazania do demontażu przez Zamawiającego;
14) wydanie pojazdu usuniętego z drogi, jeżeli nie jest on zarejestrowany w żadnym z państw członkowskich Unii Europejskiej, właściwemu miejscowo naczelnikowi urzędu celnego w celu uregulowania jego sytuacji zgodnie z przepisami prawa celnego.
6. Usługa usuwania pojazdu z drogi na wyznaczony parking obejmuje:
1) dojazd do miejsca zdarzenia odpowiednim sprzętem transportowym przeznaczonym do usuwania i przemieszczania pojazdów;
2) załadunek i zabezpieczenie pojazdu, w tym ładunku jeśli znajduje się na pojeździe przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking,
3) dojazd z usuniętym pojazdem na parking,
4) rozładunek pojazdu i jego przekazanie na parking.
Więcej informacji o przedmiocie zamówienia, w tym informacja o przewidywanej ilości pojazdów objętych usługą, zawarto w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 114 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych usług do wartości 20% zamówienia podstawowego. Usługi będą wykonywane w zakresie takim, jak ma to miejsce w przypadku zakresu podstawowego, w miarę potrzeb Zamawiającego. Warunki, na jakich zostanie w przyszłości udzielone Wykonawcy to zamówienie, nie ulegną zmianie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im wagom oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów w następujący sposób:
1. Cena (brutto) - waga kryterium 60%
2. Czas dojazdu do miejsca zdarzenia - waga kryterium 40%
Razem 100% (1% = 1 pkt)
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Łączna liczba punktów za ofertę (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku)= liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za czas dojazdu do miejsca zdarzenia (maks. 40).
1. CENA (brutto)– 60%
1) Cena (brutto) będzie oceniana w dwóch podkryteriach:
a) łączna wartość opłat (Co) – waga podkryterium 40%,
b) wartość brutto miesięcznego ryczałtu za przechowywanie pojazdów (Cr)– waga podkryterium 60%.
2) Powyżej wskazane dwa składniki ceny oferty, stanowiące dwa osobne podkryteria, zostaną ocenione oddzielnie metodą punktową wg wzoru:
a) łączna wartość opłat (Co):
najniższa wartość spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga podkryterium 40% /wartość opłat oferty badanej
b) wartość brutto miesięcznego ryczałtu za przechowywanie pojazdów (Cr):
najniższa wartość spośród nieodrzuconych ofert x 100 pkt x waga podkryterium 60% / wartość miesięcznego ryczałtu oferty badanej
3) Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1%= 1 pkt) w zakresie kryterium cena (C).
4) Punkty w kryterium cena (brutto) zostaną obliczone wg wzoru:
C = 60% * (Co + Cr),
gdzie: Co – łączna wartość opłat (brutto), Cr – wartość miesięcznego ryczałtu za przechowywanie pojazdów (brutto).
2. CZAS DOJAZDU DO MIEJSCA ZDARZENIA– 40%
1) Punkty w kryterium zostaną przyznane w oparciu o poniższe zapisy.
- Czas dojazdu do miejsca zdarzenia do 60 minut - liczba przyznanych punktów 40,
- Czas dojazdu do miejsca zdarzenia do 75 minut - liczba przyznanych punktów 20,
- Czas dojazdu do miejsca zdarzenia do 90 minut - Liczba przyznanych punktów 0.
Wykonawca winien zaproponować czas dojazdu do miejsca zdarzenia w minutach. Wykonawca nie może zaproponować czasu dojazdu do miejsca zdarzenia dłuższego niż 90 minut. Wskazanie czasu dłuższego niż 90 minut od wezwania przez osoby upoważnione (policjanta, strażnika miejskiego, osoby prowadzącej akcję ratowniczą) zgodnie z art.130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym, będzie uznane za niezgodne ze SWZ i spowoduje odrzucenie oferty.
2) Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium czas dojazdu do miejsca zdarzenia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu do miejsca zdarzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać niżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie (licencję) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego udzielone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.)
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej dwoma pojazdami specjalnymi przeznaczonymi do holowania, spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 2012 ze zm.), przeznaczonymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, oraz powyżej 3,5 t (umożliwiający m.in. usunięcie z drogi zestawów pojazdów- pojazd członowy z naczepą),
b) co najmniej jednym parkingiem strzeżonym na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz spełniającym warunki, o których mowa w pkt. II ppkt 9 i 10 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zezwolenie (licencja) na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego udzielonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku
o transporcie drogowym (j.t. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 ze zm.).
2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł.
3. Wykaz parkingów na terenie powiatu bydgoskiego lub miasta Bydgoszcz z podaniem ilości miejsc parkingowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zamówienia, wraz z informacją wskazującą podstawę do dysponowania parkingami. Wykaz zawierający wymagane informacje zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
4. Wykaz pojazdów do usuwania pojazdów z dróg powiatu bydgoskiego. Wykaz zawierający wymagane informacje zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca winien załączyć do oferty odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się (konsorcja, spółki cywilne) o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b) do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
d) w ofercie należy wymienić dane wszystkich wykonawców;
e) do oferty należy dołączyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,
f) oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy:
1) poprzez zmianę podmiotu trzeciego/podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powołał się w ofercie w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. Do zmiany takiej może dojść na prośbę Wykonawcy wyłącznie w uzasadnionym przypadku i pod warunkiem wskazania przez niego innego podmiotu/podwykonawcy, spełniającego warunek udziału w postępowaniu, do spełnienia którego wskazany był w ofercie podmiot trzeci/podwykonawca,
2) w przypadku działania siły wyższej, np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne, działania zbrojne, epidemie mające bezpośredni wpływ na możliwość wykonywania zamówienia,
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,
4) zlecenia przez Zamawiającego usług dodatkowych na mocy art. 455 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
5) zmiana obowiązującej stawki VAT– przyjmuje się, że wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT, a co za tym idzie jego wartość oraz wartość umowy brutto.
Strony umowy są uprawnione do wnioskowania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy/Podwykonawcy, w celu usprawnienia ich rozliczania.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zakodowanie modułu lampy adaptive xenon skrętny bmw f32 2014 rok- Solec Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zakodowanie modułu lampy adaptive xenon skrętny bmw f32 2014 rok, moduł to nowy zamiennik. Nie działa poziomowanie, ring i światła drogowe. Potrzebuję pomocy jak najszybciej. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI