Usługi w zakresie napraw, obsług okresowych i konserwacji autobusów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie napraw, obsług okresowych i konserwacji autobusów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • Zamawiający11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00391740
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie napraw, obsług okresowych
i konserwacji autobusów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: 11 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341260412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gdańska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 11wog.szpub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

JEDNOSTKA BUDŻETOWA

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw, obsług okresowych
i konserwacji autobusów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e271272d-4ad1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057835/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Usługi w zakresie naprawy, obsług okresowych i konserwacji autobusów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/11wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/11wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie elektronicznych dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu udzielania zamówień
publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
2. Platforma zakupowa jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/11wog
UWAGA: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków
o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy
znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/elearning#

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w zakresie ochrony danych w odniesieniu do Rodo znajduje się
w SWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 11 WOG

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 46/ZP/U/CZOŁG-SAM/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie napraw i obsług okresowych pojazdów w latach 2022-2023, zgodnie z załącznikiem nr 1
do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz z zapisami w projekcie umowy
- załącznik nr 2 do SWZ .
Główny przedmiot zamówienia CPV – 50113000-0
Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV – 50113100-1
CPV – 50113200-2
NR SPRAWY: 46/ZP/U/ CZOŁG-SAM /2022
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2022.1710 ze zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 9 ust. 1 projektu umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skorzystania ze wznowienia zamówienia, które będzie polegać na powtórzeniu zamówienia podstawowego. Wznowienie zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie umowy może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. W przypadku nieskorzystania z uprawnienia polegającego na wznowieniu zamówienia, nie będzie to rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawienia do wznowienia zamówienia, termin realizacji umowy ulega przesunięciu do dnia 16.12.2025 r. Wznowienie obejmować będzie możliwość skorzystania z prawa opcji na takich samych zasadach, jak zostały określone w § 4 projektu umowy załącznik nr 2 do SWZ
3. Równoważność do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych:
W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie części równoważnych podczas naprawy zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 11 § 4 projektu umowy
– załącznik nr 2 do SWZ
4. Okres Gwarancji:
• minimum. 6 - max 12 miesięcy na naprawy mechaniczne;
• minimum 12 - max 18 miesięcy na naprawy blacharsko
– mechaniczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50113100-1 - Usługi w zakresie napraw autobusów

50113200-2 - Usługi w zakresie konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2022.1710 ze zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 30% wartości zamówienia podstawowego, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego o której mowa w § 9 ust. 1 projektu umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość skorzystania ze wznowienia zamówienia, które będzie polegać na powtórzeniu zamówienia podstawowego. Wznowienie zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie umowy może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. W przypadku nieskorzystania z uprawnienia polegającego na wznowieniu zamówienia, nie będzie to rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawienia do wznowienia zamówienia, termin realizacji umowy ulega przesunięciu do dnia 16.12.2025 r. Wznowienie obejmować będzie możliwość skorzystania z prawa opcji na takich samych zasadach, jak zostały określone w § 4 projektu umowy załącznik nr 2 do SWZ

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CENA ZA HOLOWANIE ( 1KM) POJAZDU DO NAPRAWY

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS WYKONANIA NAPRAWY MECHANICZNEJ

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS WYKONANIA NAPRAWY BLACHARSKO – LAKIERNICZEJ

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA USŁUGI NAPRAWY MECHANICZNEJ

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA NAPRAWY BLACHARSKO- LAKIERNICZE

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: LICZBA STANOWISK PRACY

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży:
• Oświadczenie o posiadaniu opłaconej polisy OC zgodnie z pkt 16 formularza ofertowego załącznik nr 3 do SWZ w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 zł
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie opłaconej polisy.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi wiedzę
i doświadczenie oraz kwalifikacje zawodowe w zakresie niezbędnym do realizacji zmówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę co najmniej 2 osób w tym:
 minimum 1 osoby – wykwalifikowanego mechanika samochodowego, posiadającego minimum dyplom czeladnika w tym zakresie oraz minimum trzyletnie doświadczenie w zawodzie mechanika w ujęciu praktycznym (naprawa i obsługa pojazdów samochodowych).
 minimum 1 osobę – wykwalifikowanego elektromechanika samochodowego, posiadającego minimum dyplom czeladnika w tym zakresie oraz minimum trzyletnie doświadczenie w zawodzie mechanika w ujęciu praktycznym (naprawa i obsługa pojazdów samochodowych).
Oświadczenie na temat wymaganych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą w pkt 14 Formularza ofertowego – zał. nr 3 do SWZ oraz na wezwanie Zamawiającego w Wykazie osób zgodnie z zał. nr 9 do SWZ
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
w przypadku:
1) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
3) polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp:
• oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp – zał. nr 4 do SWZ
• oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby zgodnie z zał. nr 5 do SWZ.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz
z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zał. nr 7 do SWZ
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w złożonych oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów (załącznik nr 7
do SWZ) musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
3. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCĘ, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA, DO ZŁOŻENIA w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
3.1. Wykaz osób - zaleca się sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;
3.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca
w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w oświadczeniu (załącznik nr 5 do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
3.3. Dokument potwierdzający posiadanie opłaconej Polisy OC na kwotę nie mniejszą niż 30.000, 00 zł
UWAGA:
Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
• 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).

2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia ustalonego
w Rozdziale XI pkt 1 SWZ.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 z dopiskiem WADIUM SPRAWA NR 46/ZP/U/CZOŁG-SAM/2022
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej,
z zastrzeżeniem ust. 12.
2. Z zastrzeżeniem przepisów Ustawy Pzp, Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) odnośnie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niewynikających z opóźnienia Wykonawcy, w szczególności:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający. Szczegółowy zakres zmian określony został w projekcie umowy- zał. nr 2 do SWZ
b) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
2) odnośnie zmniejszenia zakresu konserwacji/naprawy i obniżenia wynagrodzenia umownego z powodu ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na wykonanie przedmiotu umowy;
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu przedmiotu umowy
(w tym częstotliwości świadczenia usług) i zmiany wartości umowy, w razie zmiany faktycznych potrzeb Zamawiającego albo ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/11wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę nowego bądź używanego pojazdu SUV o napędzie hybrydowym - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę nowego bądź używanego pojazdu SUV o napędzie hybrydowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI