Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi serwisowania samochodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Transportowy Dozór Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017231686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 125
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-707
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dozór w zakresie transportu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi serwisowania samochodów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4aed1ef-f4f8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009270/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi serwisowania samochodów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.tdt.gov.pl/postepowania/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
a) miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl,
b) ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal, adres skrzynki ePuap:
/tdt/SkrytkaESP) służącym do złożenia/zmiany/wycofania oferty oraz dokumentów i oświadczeń
składanych wraz z ofertą za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz
udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) Skrzynka ePuap może służyć także do
przekazywania podmiotowych środków dowodowych i innych oświadczeń i dokumentów.
c) poczty elektronicznej: przetargi@tdt.gov.pl, służąca do komunikacji i przekazywania na wezwanie
Zamawiającego dokumentów podmiotowych w postaci elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja w postępowaniu, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w całości, tj. składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Zamawiający
w niniejszym postępowaniu nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny
sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Oferta musi być
sporządzona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym:
1) podpisem elektronicznym wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania,
będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny. Lista podmiotów
udostępniających usługę kwalifikowanego podpisu elektronicznego dostępna jest na stronie
www.nccert.pl.
xFormsAppName=SIGNER
2) podpisem osobistym – https://www.gov.pl/web/mswia/oprogramowaniedopobrania
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę(y) upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy.
5. Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr
3 do SWZ, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt . Zamawiający zaleca przesyłanie
danych w formacie .pdf.
6. Oferta musi być zaszyfrowana. Sposób zaszyfrowania oferty opisany został
w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
7. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów,
Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie
z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Transportowego Dozoru Technicznego;
dane kontaktowe: ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa tel. 22 4 902 902, e-mail: info@tdt.gov.pl;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Transportowym Dozorze Technicznym możliwy jest pod
adresem e-mail: dane.osobowe@tdt.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a
podstawą prawna ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywający na Transportowym Dozorze Technicznym jako
jednostce sektora finansów publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, przez cały okres
obowiązywania umowy, oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani
że, przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 17/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 13
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez TDT oraz Oddział Terenowy TDT w
Warszawie,
ul. Puławska 125, 02-707 Warszawa – 29 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Łodzi, ul.
Gdańska 136, 90-536 Łódź – 11 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Lublinie, Al.
Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin- 11 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT oraz Laboratorium
TDT w Krakowie, ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków – 13 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Krakowie, ul.
Pocieszka 5, 31-408 Kraków – 5 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Katowicach, ul.
Cedrowa 8, 40-181 Katowice – 24 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku, ul.
Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk – 8 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy, ul.
Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz – 9 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy, ul.
Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz – 3 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT we Wrocławiu, ul.
Solskiego 5, 52-401 Wrocław – 12 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu,
ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań – 9 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu, ul.
Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań – 7 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług dla Zamawiającego polegających na wykonywaniu:
1) przeglądów okresowych samochodów wynikających z książki gwarancyjnej danego pojazdu,
2) napraw samochodów:
a) wynikających z przeglądów,
b) gwarancyjnych/pogwarancyjnych.
3) innych usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu
technicznego samochodów z wyłączeniem napraw powstałych w wyniku nieprzewidzianych
awarii samochodów.
zwanymi dalej „usługami serwisowania”.
Lokalizacja: Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Szczecinie, ul.
Firlika 20, 71-637 Szczecin – 10 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na usługi serwisowania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składające się na ofertę:
1) Formularz oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. oraz następujące
załączniki do oferty:
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru, stanowiącego
odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ.
- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa
każdy z Wykonawców,
3) w przypadku gdy Wykonawca wykazuje w ofercie, że część zamówienia zamierza powierzyć
Podwykonawcy nie będącym podmiotem udostępniającym zasoby Wykonawca przedstawia
oświadczenie Podwykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego Podwykonawcy,
według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4a do SWZ.
oraz jeżeli dotyczy:
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – (o ile ofertę składa pełnomocnik)
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana oferta. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie.
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego;
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (dotyczy ofert składanych przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). W przypadku wspólników
spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i
sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w
imieniu Wykonawcy.
3. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w
imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do
jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców.
4. Oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej lub kopia potwierdzona notarialnie, powinny
być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z
nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.
6. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki
cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
7. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Oświadczenia (składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) musi złożyć każdy z
Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie. Wzór oświadczenia stanowi
Załącznik nr 4 do SWZ.
9. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy przedstawienia
umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Szczegółowe wymagania w tym zakresie
znajdują się w rozdziale 17 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
1) w zakresie wykazu samochodów dla poszczególnych części (m.in. zmiany ilości, zamiany),
zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy, w sytuacji
zmiany stanu floty samochodów, m.in. w przypadku nabycia, sprzedaży, zamiany lub
przekazania samochodów w obrębie Oddziałów Terenowych i Zespołów Inspektorów
Transportowego Dozoru Technicznego,
2) zmiany organizacji świadczenia usługi serwisowania (zmiana miejsca stacji obsługi
wykonującej serwisowanie samochodów, pod warunkiem, że stacja obsługi będzie spełniać
warunki opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia),
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w Umowie (zmiany ceny) w sytuacji
ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację Umowy,
5) zmiany zakresu oraz terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej
wpływającej na ten termin; w przypadku zaistnienia siły wyższej Wykonawca zobowiązany jest
poinformować pisemnie o tym fakcie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zaistnienia siły
wyższej; Strony ustalają, że pojęcie „siły wyższej” oznacza wszelkie wydarzenia, które mają
wpływ na realizację Umowy, a pozostają poza kontrolą Stron i których nie można było
przewidzieć lub które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet pomimo przedsięwzięcia
przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych czynności zmierzających do
uniknięcia takich wydarzeń lub ich skutków, w szczególności:
a) działania wojenne, w tym wojna domowa, stan wyjątkowy;
b) strajk generalny;
c) akty terroryzmu i sabotażu;
d) stan klęski żywiołowej;
e) działania sił natury, przed którymi przy dołożeniu należytej staranności nie można było się
zabezpieczyć.
6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, spowodowanych, m.in.
zmianą obowiązujących przepisów prawnych – zmiana może dotyczyć sposobu wykonania
przedmiotu Umowy a także wynagrodzenia Wykonawcy;
7) zmiany/wprowadzenia/rezygnacji z Podwykonawcy, przy czym zmiana ta wymaga
wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z
Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny
podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż
Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia;
8) powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie
można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i
doprecyzowanie Umowy tak, aby Strony jednoznacznie interpretowały jej zapisy;
2. Pozostałe zmiany Umowy niewymagające przeprowadzenia nowego postępowania określone
są w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia i zaszyfrowania oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-16 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-14