Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość.1. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie:• Zamość dla części nr 1, 5;Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Lublin dla części nr 2, 6; Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Chełm |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Chełm. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Chełm dla części nr 3,7; Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Hrubieszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Hrubieszów. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Hrubieszów dla części nr 4, 8. Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Zamość |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Zamość. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Zamość dla części nr 1, 5; Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Lublin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Lublin. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Lublin dla części nr 2, 6. Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Chełm |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Chełm. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Chełm dla części nr 3,7. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie:• Chełm dla części nr 3,7; Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Naprawa pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Hrubieszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Hrubieszów. Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym położonym na terenie województwa lubelskiego w odległości nie większej niż 120km od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie: • Hrubieszów dla części nr 4, 8;Adresy Jednostek Wojskowych w Garnizonach zawiera załącznik nr 4 do wzoru umowy.2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Naprawa autobusów z Garnizonu Zamość, Lublin, Hrubieszów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy autobusów z Garnizonu Zamość, Lublin, Hrubieszów. 2. W przypadku, jeśli Wykonawca nie zapewni miejsca usługi zgodnie z § 3 ust. 1 i 3 wzoru umowy – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp (odległość mierzona na podstawie aplikacji google maps po drogach publicznych).3. Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów o których mowa w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik, informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.4. Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w załączniku nr 1, 2, 3 do SIWZ w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG. 5. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Zamawiający dostarczy pojazd do punktu naprawy określonego w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy a Wykonawca przyjmie pojazd do naprawy - zgodnie z wytycznymi zawartymi § 1 ust. 8 wzoru umowy.6. W zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 odbiór pojazdu po wykonanej usłudze dokonuje upoważniony przedstawiciel/przedstawiciele Zamawiającego w miejscu wykonania usługi, określonym w § 3 ust. 2 i 4 wzoru umowy – zgodnie z wytycznymi zawartymi § 5 ust. 1 i 2 wzoru umowy.7. Pod pojęciem naprawy pojazdu Zamawiający rozumie zespół czynności mających na celu odtworzenie sprawności technicznej pojazdu przez usunięcie powstałych niesprawności zgodnie z wymaganą technologią, w szczególności w zakresie prac mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych i blacharsko-lakierniczych.8. UWAGA! Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do nin. umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy informację o uruchomieniu prawa opcji.9. Zamawiający zastrzega, iż cena jednostkowa zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji, winna być tożsama z ceną jednostkową zamówienia podstawowego.10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040- j. t.) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp:1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: a) Mechanik pojazdów samochodowych;b) Elektromechanik pojazdów samochodowych;c) Lakiernik pojazdów samochodowych.UWAGA:Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.2) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi siłami własnymi lub za pomocą podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy w terminie 5 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przedłoży Zamawiającemu wykaz osób wraz z oświadczeniami pracowników Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy poświadczającymi zatrudnienie na umowę o pracę. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać imiona i nazwiska, formę zatrudnienia, rodzaj umowy o pracę, okres na jaki została zawarta oraz rodzaj czynności, które będą wykonywane. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy.4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:a) W trakcie realizacji zamówienia w przypadku powstania wątpliwości co do sposobu zatrudnienia w/w personelu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w/w dokumentów od Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.b) Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie lub do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o potwierdzenie opłacania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena 1 (jednej) roboczogodziny naprawy |
60,00 |
Czas naprawy pojazdu |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: