Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dw.pulawy@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich w roku 2024.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74cbbd5-a575-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.58 RDW w Puławach Usługi konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,152327,7d8420b1ceeff480005af9c09f307acf.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej
w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t. j. Dz. z 2020, poz. 344 ze zm.), tj.
a) elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod
adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą"), do której dostęp
możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I SWZ.
19
b) niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez
Zamawiającego zamieszczonym na Platformie:
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Oferta oraz oświadczenia o których mowa w IX .1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem
osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku jeżeli Wykonawca
składa ofertę oraz w/w oświadczenia w formie elektronicznej (tj. opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, Zamawiający zaleca podpis w formacie PAdES (używany do
podpisywania plików w formacie pdf.) wewnątrz podpisywanego pliku, natomiast dokumenty w
formacie innym niż „pdf" zaleca się podpisywać formatem XAdES. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych
mowa jest o stronie internetowej należy przez to rozumieć Platformę.
Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdw-lublin.logintrade.net/. Do
połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy
pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych
przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Zarządu Dróg
Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także
funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z
Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy
Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Edge, Google
Chrome, Mozilla Firefox, Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę
protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza
internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko
uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
c) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer
9, Internet Explorer 11, dla Windows 8: Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet
Explorer 11
d) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne
są na stronie https://zdw- lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce
INSTRUKCJE.
W razie problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk
Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego w dniach
poniedziałek-piątek, godz. 8:00-16:00.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z Platformy Przetargowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna
się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce
„Korespondencja"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony
obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R6.ST.372.82.2023.sj
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz oświetlenia ulicznego w
ciągu dróg wojewódzkich Nr: 738, 801, 824, 830, 874 i dawnej drogi krajowej Nr 17
Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności,
poprzez wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw sygnalizacji świetlnych, znaków
aktywnych oraz oświetlenia ulicznego. Szczegółowy zakres usług oraz ilość i lokalizacja
urządzeń objętych przedmiotem zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu
Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu drogi wojewódzkiej Nr
747 administrowanej przez RDW w Puławach wraz z oświetleniem drogowym na moście przez
rz. Wisłę w m. Kamień
Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności, poprzez
wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego.
Szczegółowy zakres usług oraz ilość i lokalizacja urządzeń objętych przedmiotem zamówienia
zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa konserwacji znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego w ciągu dróg wojewódzkich Nr
857 i 878 oraz w ciągu dawnej drogi krajowej Nr 19 administrowanych przez RDW w Puławach
Zamówienie obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym i ciągłej sprawności, poprzez
wykonywanie przeglądów, konserwacji oraz napraw znaków aktywnych i oświetlenia ulicznego.
Szczegółowy zakres usług oraz ilość i lokalizacja urządzeń objętych przedmiotem zamówienia
zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Dla zadania nr 1
1) Doświadczenia Wykonawcy:
jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na
utrzymaniu sygnalizacji świetlnych, lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres
minimum jednego roku wykonanej należycie.
2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
a.) Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającą aktualne zaświadczenie
kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji i dozoru.
b.) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia
Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu
Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na
samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 min. 1
Podnośnik koszowy tzw. zwyżka 1
Dla zadania nr 2
1) Doświadczenia Wykonawcy:
jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na
utrzymaniu lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres minimum jednego roku
wykonanej należycie.
2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
a.) Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP
w zakresie eksploatacji i dozoru.
b.) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia
Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu
Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na
samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 min. 1
Podnośnik koszowy tzw. zwyżka 1
Dla zadania nr 3
1) Doświadczenia Wykonawcy:
jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na
utrzymaniu lamp oświetleniowych lub znaków aktywnych przez okres minimum jednego roku
wykonanej należycie.
2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
a.) Dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP
w zakresie eksploatacji i dozoru.
b.) Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3) Dysponowanie następującym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia
Rodzaj sprzętu Wymagana ilość sprzętu
Tablica zamykająca typu U-26 (na przyczepce lub na
samochodzie) ze znakiem C-9/C-10 min. 1
Podnośnik koszowy tzw. zwyżka 1
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania,str2.html?rodzaj=ustawowe&widok=kreator&id_zapytanie=152327
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie
zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXIV.1. w zakresie realizacji zamówienia.
4. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
5. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia
przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust.
2 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach
obcych.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
11. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art.
93 ustawy Pzp.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.