Usługa wykonywania okresowych obsług technicznych i napraw służbowych pojazdów samochodowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wykonywania okresowych obsług technicznych i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-03-30
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00021080
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania okresowych obsług technicznych i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania okresowych obsług technicznych i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49529f0b-8898-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014616/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie okresowej obsługi technicznej i napraw służbowych pojazdów samochodowych należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w okresie 24 m-cy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w rozdziale VII SWZ oraz regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula informacyjna zostały opisane w rozdziale XXXVII SWZ,

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula informacyjna zostały opisane w rozdziale XXXVII SWZ,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4a do SWZ- Formularz cenowy) , na terenie miasta Zielona Góra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) cena jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) cena jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4b do SWZ- Formularz cenowy), na terenie miasta Gorzów Wielkopolski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) koszt jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4c do SWZ- Formularz cenowy) , na terenie powiatu słubickiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) cena jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) cena jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług związanych z wykonywaniem okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów służbowych (wskazanych w załączniku nr 4d do SWZ- Formularz cenowy), na terenie miasta Żary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ wraz z Projektem umowy (Załącznik nr 2 –do SWZ), do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza w ramach danej części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) cena jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty - w każdej części zamówienia odrębnie, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) cena ogółem brutto za okresowe obsługi techniczne pojazdów (C) waga: 50%, 2) cena jednej roboczogodziny brutto naprawy pojazdu (R) waga: 50%,

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dot. zdolności technicznej, zostanie spełniony Wykonawca jeżeli dysponuje bądź będzie dysponował: a) infrastrukturą, to znaczy pomieszczeniem lub pomieszczeniami warsztatowymi pozwalającymi na jednoczesną obsługę (naprawę) co najmniej dwóch pojazdów osobowych i dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 T; b) pomieszczeniami naprawczymi zapewniającymi swobodny wjazd pojazdów Zamawiającego (określonymi w zał. 4a-4d) z co najmniej dwoma stanowiskami umożliwiającymi naprawę co najmniej dwóch samochodów jednocześnie, wyposażonymi w podnośnik umożliwiający podniesienie całego pojazdu, urządzenie wraz z oprogramowaniem do pełnej diagnostyki komputerowej,urządzenie do odgrzybiania i napełniania klimatyzacji, stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, stanowisko do kontroli i regulacji układu jezdnego, pozwalające na wykonywanie napraw i obsług w zakresie co najmniej takim jak zakres niniejszego przedmiotu zamówienia c) odpowiednio licznym i posiadającym niezbędną wiedzę i umiejętności personelem zapewniającym realizacje przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcę, którego reprezentuje pełnomocnik lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika: 1) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo 2) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, do której z ww. czynności powołano pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi identyfikować Wykonawcę, którego reprezentuje pełnomocnik lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika.Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą w formie: • oryginału w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przez właściwą osobę kwalifikowanym podpisem elektronicznymlub • odpisu pełnomocnictwa sporządzonego przez notariusza w formie elektronicznej (elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym - art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020 r., poz. 1192 z późn. zm.).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa § 11 projektu umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem dedykowanym dla niniejszego postępowania na https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży dokument potwierdzający ubezpieczenie.
2021-03-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przewóz kredensu kuchennego - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę przewóz kredensu kuchennego na terenie Gorzowa. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI