„System wypożyczalni rowerów na terenie miasta Zabrze pn. Zabrzański Rower Miejs

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„System wypożyczalni rowerów na terenie miasta Zabrze pn. Zabrzański Rower Miejski”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyMIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00034333
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„System wypożyczalni rowerów na terenie miasta Zabrze pn. Zabrzański Rower Miejski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„System wypożyczalni rowerów na terenie miasta Zabrze pn. Zabrzański Rower Miejski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56b284e3-9dea-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034333

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001642/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 System wypożyczalni rowerów na terenie miasta Zabrze pn. Zabrzański Rower Miejski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.miastozabrze.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych Formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl 9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email sekretariat_bzp@um.zabrze.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.11. Oferta i oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą byćopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób przygotowania oferty został opisany w Rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowychinformujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze. zm.),zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż: 1. ADMINISTRATOR DANYCH.Administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim wZabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7. 2. Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH ZPrezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochronądanych osobowych, w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl,2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00, pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul.Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”. 3. INSPEKTOR OCHRONYDANYCH Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Panskontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: 1) podadresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl 2) pod numerem telefonu: 32 373 33 00,pisemnie naadres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem „Inspektorochrony danych”.4. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. 4.1.Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w celu związanym z postępowaniem o udzielenieniniejszego zamówienia publicznego. 4.2. Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowychjest art. 6 ust. 1 lit c) RODO, tj.: obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z przepisówustawy z dnia z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 4.3. Zgodnie z art. 19 ust. 5 ustawyz 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przetwarza dane osobowe zebranew postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ichbezprawnym rozpowszechnianiem. 5. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH. Pani/Pana dane mogązostać udostępnione odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi, w szczególnościświadczącym usługi IT na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługi ITw zakresieewidencyjno-księgowym oraz elektronicznego obiegu dokumentów jest Asseco Data Systems S.A. zsiedzibą w Gdyni. W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenieMiasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np. poczta polska lub innioperatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnionepodmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 6. OKRES PRZECHOWYWANIADANYCH OSOBOWYCH. 6.1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresieniezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, nie krócej niż - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4ustawy Pzp - przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, apóźniej – w razie konieczności obrony uzasadnionych interesów Zamawiającego w związku zniniejszym postępowaniem lub umową o realizację zamówienia publicznego. 6.2. Po spełnieniu celu,dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celacharchiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzeniaPrezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt orazinstrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisyszczególne stanowią inaczej. c.d. w sekcji 3.16

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. z sekcji 3.15. 7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANEDOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH. 7.1. Na zasadach określonychprzepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: 1) na podstawie art. 15RODO dostępu do treści swoich danych osobowych, 2) na podstawie art. 16 RODO sprostowania(poprawiania) swoich danych osobowych, 3) usunięcia swoich danych osobowych, 4) na podstawie art.18 RODO ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych. 7.2. Nie wszystkie Pani/Panażądania będziemy jednak mogli zawsze spełnić. Zakres przysługujących praw zależy od przesłanekprawnych uprawniających do przetwarzania danych. Ponieważ Pani/Pana dane osobowe przetwarzanesą wyłącznie w granicach wskazanych przepisami prawa, w większości przypadków nie będziemymogli zrealizować na przykład prawa do przenoszenia czy prawa do usunięcia Pani/Pana danych, czyteż nie będzie Pani/Panu przysługiwało prawo do wniesienia sprzeciwu. W szczególności nieprzysługuje Pani/Panu prawo do: 1) usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODO, 2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. PRAWO WNIESIENIASKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO. Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danychosobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo downiesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zsiedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9. INFORMACJA OWYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIADANYCH OSOBOWYCH. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Panaudziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a obowiązek ich podania wynika zustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania danychosobowych wynikają z ustawy Pzp.10. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI,PROFILOWANIE. Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanymprzetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobnysposób istotnie na Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.3.2021.JP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dostarczeniu, montażu, zarządzaniu i kompleksowej eksploatacji systemu bezobsługowych wypożyczalni rowerów pn. Zabrzański Rower Miejski w skrócie ZRM, składającego się z 14 punktów wypożyczenia rowerów, zwanych dalej „strefami rowerowymi” i 70 (słownie: siedemdziesiąt) sztuk miejskich rowerów tzw. czwartej generacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych poniżej kryteriów oraz ich wag.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uruchomienia systemu Zabrzański Rower Miejski

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium na następujących wymaganiach:Zamawiający żąda od Wykonawcy/ów wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie cztery tysiące złotych 00/100) .

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika, a Wykonawca składa pełnomocnictwo lub innydokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika doreprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania- wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu składa każdy z Wykonawców. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożonew oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się takżezłożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formiepisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatrujekwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwasporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanymlub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może byćuwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, które określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26

2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam haka do auta Nissan Qashqai - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Mam nowego Nissana Qashqai automat z elektrycznie otwieraną klapą bagażnika potrzebuję haka zdejmowanego na 13 PIN aby po wypięciu haka działała klapa bagażnika elektrycznie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI