Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania, stref ruchu z terenu admin. Gminy Miasta Gdańska oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-08
  • ZamawiającyGmina Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00096470
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania, stref ruchu z terenu admin. Gminy Miasta Gdańska oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 36 185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania, stref ruchu z terenu admin. Gminy Miasta Gdańska oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4409ad0-d7db-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003279/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Świadczenie usług w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.gdansk.pl/zamowieniapubliczne;
https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal: „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się wewnętrznym numerem postępowania (BZP.271.33.2021).
5. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 1 pkt. 1.3. adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny dotyczący
RODO w dokumentach zamówienia. Klauzula informacyjna zawarta jest w Rozdziale 16 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.33.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania i stref ruchu na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska, na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów, zgodnie z art. 50a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia pojazdu (art. 50 Prd)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) usuwanie pojazdów z dróg publicznych, stref zamieszkania i stref ruchu na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska, na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów, zgodnie z art. 130a ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym;
b) prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do przechowywania pojazdów usuwanych z terenu administracyjnego miasta Gdańska na podstawie art. 50a i 130a prd,
c) odstąpienie od usunięcia pojazdu, o którym mowa w art. 130a ust. 2a ustawy Prawo o ruchu drogowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia pojazdu (art. 50 Prd)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość miejsc parkingowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zadanie 1 i 2
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualne zezwolenie/ licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego pojazdów, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 roku, poz. 919).
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z wykonawców, bądź co najmniej ten, który rzeczywiście będzie wykonywał transport drogowy.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zadanie 1
1.4.1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego, przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r. poz.2022 z późn. zm.) w ilości co najmniej:
a) dwa pojazdy specjalnie przystosowane do usuwania (przewozu) pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t,
b) jeden pojazd specjalnie przystosowany do usuwania (przewozu) pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,
c) jeden pojazd wraz z platformą do przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 t z uszkodzonym układem jezdnym.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
1.4.2. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami, o których mowa w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.1. SWZ.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Zadanie 2
1.4.3. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował pojazdami, które spełniają warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego, przeznaczonego do wykonywania czynności na drodze oraz dla innego pojazdu samochodowego, na który ze względu na bezpieczeństwo ruchu należy zwracać szczególną uwagę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r. poz.2022 z późn. zm.) w ilości co najmniej:
a) trzy pojazdy specjalnie przystosowane do usuwania (przewozu) pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t,
b) jeden pojazd specjalnie przystosowany do usuwania (przewozu) pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t,
c) jeden pojazd wraz z platformą do przewozu pojazdów samochodowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 10 t z uszkodzonym układem jezdnym.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
1.4.4. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami, o których mowa w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.3. SWZ.
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
1.4.5. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował parkingiem oznaczonym nazwą Wykonawcy i informacją, że jest to parking depozytowy, zlokalizowanym w granicach administracyjnych Miasta Gdańska, położonym w miejscu obsługiwanym przez komunikację miejską i spełniającym następujące wymagania techniczne:
a) pojemność co najmniej 300 miejsc parkingowych,
b) ogrodzenie terenu,
c) oświetlenie,
d) monitoring,
e) miejsce do dokonania oględzin przez właścicieli pojazdu przed jego odbiorem, zapewniające dostateczną przestrzeń i oświetlenie,
f) całodobowo dozorowany,
g) zabezpieczenie pojazdów- możliwość skutecznego zabezpieczenia co najmniej 30 usuniętych pojazdów przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych, których stan techniczny tego wymaga (Zamawiający dopuszcza zabezpieczenie pojazdów np. plandeką).
Uwaga:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (dla Zadania 1 i 2);
2. wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia, o których mowa w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.1 SWZ (dla Zadania 1) i ppkt 1.4.3 SWZ (dla Zadania 2) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, wg załączonego wzoru- załącznik nr 1A i 1B do SWZ
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.2 SWZ (dla Zadania 1) i ppkt 1.4.4 SWZ (dla Zadania 2) wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załączonego wzoru - załącznik nr 2A i 2B do SWZ;
4. opis wyposażenia parkingu dostępnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 3, ust. 1, pkt 1.4, ppkt 1.4.5 SWZ (dla Zadania 2) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tym parkingiem- wg załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy czy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek, o którym mowa w Rozdz. 3 ust. 1 pkt 1.2 SWZ musi spełniać każdy z wykonawców, bądź co najmniej ten, który rzeczywiście będzie wykonywał transport drogowy.
2) warunek, o którym mowa w Rozdz. 3 ust. 1 pkt 1.4, ppkt 1.4.1 SWZ musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) warunek, o którym mowa w Rozdz. 3 ust. 1 pkt 1.4, ppkt 1.4.2 SWZ musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) warunek, o którym mowa w Rozdz. 3 ust. 1 pkt 1.4, ppkt 1.4.3 SWZ musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) warunek, o którym mowa w Rozdz. 3 ust. 1 pkt 1.4, ppkt 1.4.4 SWZ musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) warunek, o którym mowa w Rozdz. 3 ust. 1 pkt 1.4, ppkt 1.4.5 SWZ musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy- wg załączonego wzoru- załącznik nr 1B do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy uregulowane zostały w par. 16 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego (Rozdz. 17 SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu ( https://miniportal.uzp.gov.pl/ )

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT-SE - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy przewoźników na trasy SE-IT-SE. Ciągniki typu MEGA. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.