IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: 1) w zakresie wykazu samochodów dla poszczególnych części (m.in. zmiany ilości, zamiany), zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy, w sytuacji zmiany stanu floty samochodów, m.in. w przypadku nabycia, sprzedaży, zamiany lub przekazania samochodów w obrębie Oddziałów Terenowych i Zespołów Inspektorów Transportowego Dozoru Technicznego, 2) zmiany organizacji świadczenia usługi serwisowania (zmiana miejsca stacji obsługi wykonującej serwisowanie samochodów, pod warunkiem, że stacja obsługi będzie spełniać warunki opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w Umowie (zmiany ceny) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT,4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 5) zmiany zakresu oraz terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej wpływającej na ten termin; w przypadku zaistnienia siły wyższej Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie o tym fakcie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zaistnienia siły wyższej; Strony ustalają, że pojęcie „siły wyższej” oznacza wszelkie wydarzenia, które mają wpływ na realizację Umowy, a pozostają poza kontrolą Stron i których nie można było przewidzieć lub które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet pomimo przedsięwzięcia przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych czynności zmierzających do uniknięcia takich wydarzeń lub ich skutków, w szczególności: a) działania wojenne, w tym wojna domowa, stan wyjątkowy; b) strajk generalny; c) akty terroryzmu i sabotażu; d) stan klęski żywiołowej; e) działania sił natury, przed którymi przy dołożeniu należytej staranności nie można było się zabezpieczyć. 4. Zmiana dokonana zgodnie z ust. 2 - 3, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem.5. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 6. Strony postanawiają, że w przypadku zmian: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;3) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Strony wprowadzą zmianę wysokości wynagrodzenia odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę, o jaką wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji, w szczególności poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcę kwoty lub poprzez zgłoszenie zastrzeżeń i żądanie wyjaśnień co do poszczególnych elementów kalkulacji. 7. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w ust. 6 mają bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W celu dokonania zmian Umowy, o których mowa w ust. 6 Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty, w tym m.in. kopie umów z pracownikami realizującymi przedmiot zamówienia, dokumenty/deklaracje ZUS:1) potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia, 2) określające stopień w jakim zmiana, o której mowa w ust. 6 wpłynie na wysokość wynagrodzenia.8. W celu uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że z żądaniem zmiany wynagrodzenia może wystąpić także Zamawiający – w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wskazanych w tym postanowieniu szczegółowych kalkulacji niezwłocznie po otrzymaniu żądania Zamawiającego. 9. Zmiana wysokości wynagrodzenia nastąpi od momentu jej wprowadzenia przez Strony, przy czym jeżeli zmiana kosztów Wykonawcy nastąpiła przed dokonaniem zmiany Umowy, zmiana wysokości wynagrodzenia będzie uwzględniała także zmianę wysokości kosztów ponoszonych po dacie zmiany odpowiednich przepisów prawa, a przed datą dokonania zmiany Umowy. 10. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z zapisami ust. 5 i 6 nastąpi od dnia:1) wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie do 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub2) złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego w ust. 10 pkt 1) Umowy.11. Zmiany postanowień Umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 5 ust. 2 i § 6 ust. 4 i ust. 5, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.12. W związku z obowiązywaniem w dniu podpisania niniejszej Umowy Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii z dnia 20 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 491) i wprowadzonym w okresie od dnia 20 marca 2020 r. do odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 i związanych ze stanem epidemii ograniczeniami, nakazami i zakazami, w przypadku niemożliwości dotrzymania terminów określonych w Umowie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego na piśmie, co najmniej 3 dni przed tymi terminami, o przyczynach opóźnienia i udokumentowania tych okoliczności. Zamawiający, wg swojego uznania, mając na uwadze wyjaśnienia Wykonawcy, wskaże nowy termin wykonania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-21, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Samochody Peugeot użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Białymstoku ul. Cieszyńska 3A, 15-371 Białystok |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” samochodów Peugeot użytkowanych przez Zespół Inspektorów TDT w Białymstoku ul. Cieszyńska 3A, 15-371 Białystok – 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Lublinie Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Skoda użytkowanych przez Oddział Terenowy TDT w Lublinie Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin- 9 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Kielcach ul. Piotrkowska 12, 25-510 Kielce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Kielcach ul. Piotrkowska 12, 25-510 Kielce – 5 szt.,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania" Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków – 5 szt.,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Samochód Ford użytkowany przez Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Ford użytkowany przez Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Samochód Mercedes użytkowany przez Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochód Mercedes użytkowany przez Laboratorium TDT w Krakowie ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Katowicach ul. Cedrowa 8, 40-181 Katowice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Katowicach ul. Cedrowa 8, 40-181 Katowice – 19 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Renault użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk – 9 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Gdańsku ul. Kętrzyńskiego 24B, 80-376 Gdańsk – 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Olsztynie ul. Szarych Szeregów 7, 10-079 Olsztyn – 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Skoda użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz – 7 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Samochody Peugeot użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Peugeot użytkowane przez Zespół Inspektorów TDT w Bydgoszczy ul. Zygmunta Augusta 14, 85-082 Bydgoszcz – 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT we Wrocławiu ul. Solskiego 5, 52-401 Wrocław |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT we Wrocławiu ul. Solskiego 5, 52-401 Wrocław – 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań – 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Peugeot użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Poznaniu ul. Grunwaldzka 391, 60-173 Poznań – 9 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Szczecinie ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów, zwane dalej „usługami serwisowania” Samochody Skoda użytkowane przez Oddział Terenowy TDT w Szczecinie ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin – 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty |
60,00 |
Okres gwarancji na usługi serwisowania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: