Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi okresowej, serwisowej i pogwarancyjnej pojazdów zgodnie z wymogami producenta dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi okresowej, serwisowej i pogwarancyjnej pojazdów zgodnie z wymogami producenta dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45301e0-8986-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://43wog.wp.mil.pl/pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki
komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i730). 2.
Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf,
.pdf,.doc, .docx, .odt.. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze
szczególnym wskazaniem na .pdf 3. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1
SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. W celu ewentualnej kompresji danych
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zip b) .7Z5. Wśród formatów
powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers.pages.
Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 6. Zamawiający
zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi
max10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do
składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.7. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia
integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę
możliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich
podpisem kwalifikowanym PAdES. 8. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć
zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać
łącznie z dokumentem podpisywanym.9. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku
przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów
np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.10.
Zawiadomienia,oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez
Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/43wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja
2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy z siedzibą w Świętoszowie ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: 43wog.iod@ron.mil.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu
do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby
po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/08/PN/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240569,11 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 11
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Pojazdy marki IVECO, NACZEPY. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 67317,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Pojazdy marki JELCZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 44878,05
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Pojazdy MAN, SCANIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 31463,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – Pojazdy marki OPEL, ISUZU, LAND ROVER. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 17723,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Pojazdy marki MERCEDES. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 8861,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – Pojazdy marki FIAT. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 6585,37 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 – Pojazdy marki DAF. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 – Pojazdy marki FORD . 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego
4.2.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 – Pojazdy marki VW, SKODA, KIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 13983,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 – MOTOCYKLE, QUADY. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego
4.2.5.) Wartość części: 31056,91 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11 – CIĄGNIKI ROLNICZE. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie obsług okresowych serwisowych pogwarancyjnych pojazdów (odrębnie dla poszczególnych części postępowania wykazano w załączniku 3a –3k formularze cenowe), stanowiących wyposażenie Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie, zgodnie
z wymogami technicznymi producenta. Zakres prac obejmuje czynności wymienione w zaleceniach obsługowo eksploatacyjnych producenta sprzętu. Z uwagi na lokalizację pododdziałów będących na zaopatrzeniu
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zamawiający wymaga, aby miejsce dostarczenia sprzętu do obsługi zlokalizowane było w promieniu nie większym niż 120 km, w celu zminimalizowania kosztów przejazdu dla Zamawiającego.
4.2.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-02
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: szczegółowo opisano w XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru
w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż
3 miesiące przed złożeniem. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy
z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami w załączniku do SWZ projekt umowy w § 15
ZMIANA UMOWY
1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy o których mowa w art. 454 Ustawy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących sytuacjach:
1) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do realizacji Umowy. Zmiana osób zostanie dokonana w formie pisemnej lub postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana Umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do Umowy;
2) zmiany i/lub ustalenia nowych osób uprawnionych do odbioru dostarczonych przez Wykonawcę Produktów. Zmiana osób, zostanie dokonana w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, co nie będzie traktowane jako zmiana Umowy i nie będzie wymagało sporządzania aneksu do Umowy;
3) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
4) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
5) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonywanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
6) W przypadku gdy nie będzie potrzeby wykonania wskazanej w formularzu cenowym ilości usług Wykonawcy przysługuje zapłata za faktycznie wykonaną część prac.
7) W szczególnych przypadkach, gdy wykonanie pełnego zakresu zamówienia jest niewykonalne z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru prac w zmniejszonym zakresie. Wykonawcy należy się wówczas zapłata za faktycznie wykonaną część zamówienia. Zamawiający nie naliczy w takich przypadkach kar umownych
8) Niezależnie od postanowień ust. 2 pkt 1 – 8 , zmiana Umowy może zostać dokonana w sytuacjach przewidzianych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych tj. art. 455.
9) Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2, z wyjątkiem zmian określonych w pkt 1, 2 i 3 wymaga aneksu do Umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności bądź aneksu w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności.
10) Żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie nieprzewidziane zdarzenia powstałe poza kontrolą Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, pomimo dołożenia wszelkich starań, takie jak: katastrofalne działanie sił przyrody, wojna, strajki generalne, ataki terrorystyczne, akty władzy publicznej, którym nie może przeciwstawić się jednostka itp. W przypadku siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę i Strony, uzgodnią tryb dalszego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-24