Świadczenie usług pogwarancyjnych naprawa, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pogwarancyjnych naprawa, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-10-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia592713-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592713-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi: Świadczenie usług pogwarancyjnych naprawa, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00102289000000, ul. Al. Kościuszki  83 , 90-436  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 25 47 163, , e-mail przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl, , faks 042 25 47 181.
Adres strony internetowej (URL): www.lodzkie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lodzkie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lodzkie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. Kościuszki 83, 90 - 436 Łódź, Kancelaria - pokój 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pogwarancyjnych naprawa, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.64.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych – samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na XV części. Wykaz części zamówienia wraz z maksymalną lokalizacją warsztatu/serwisu dla poszczególnych części znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.gov.pl.

II.5) Główny kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50112200-5
50112100-4
50111000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dotyczy wyłącznie części VI zamówienia. Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego wykaz wyposażenia i urządzeń technicznych serwisu/warsztatu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna, co najmniej 100 000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dotyczy wyłącznie części VI zamówienia ,b) zdolności technicznej i zawodowej: wykazu wyposażenia i urządzeń technicznych serwisu/warsztatu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Volkswagen
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Volkswagen. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części I - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.pl. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części II - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Opel.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Opel. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części III - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.pl. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Hyundai.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Hyundai. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części IV - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.pl. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Toyota.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki Toyota. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części V - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące okresowych, gwarancyjnych przeglądów znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.pl. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź,b) Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź,c) Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105, 91-222 Łódź,d) Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź,e) Drugi Urząd Skarbowy Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź,f) Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź,g) Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź,h) Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź,i) Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź,j) Urząd Skarbowy w Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz,k) Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice,l) Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny,m) Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź; ul. Dąbrowskiego 207/225, 93-231 Łódź.Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części VI - teren miasta Łódź. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych, okresowych przeglądów serwisowych oraz badań technicznych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz użyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba serwisów/warsztatów wyznaczonych do realizacji zamówienia 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Troczewskiego 12, 99-300 Kutno,b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Troczewskiego 12, 99-300 Kutno,Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części VII - teren miasta Kutno. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,b) Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części VIII - maksymalnie 30 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażenia poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno,b) Urząd Skarbowy w Łowiczu, ul. Józefa Chełmońskiego 2, 99-400 Łowicz. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części IX - maksymalnie 25 km od wskazanych jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej, ul. Słowackiego 4, 96-200 Rawa Mazowiecka, b) Urząd Skarbowy w Skierniewicach, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice,c) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części XI - maksymalnie 25 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask,b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz,c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz.Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części XI - maksymalnie 40 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń,b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów.Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części XII - maksymalnie 35 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej będących na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,b) Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko,Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części XIII - maksymalnie 40 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski, Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części XIV - maksymalnie 30 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw oraz okresowych przeglądów serwisowych - samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej na wyposażeniu poniższych jednostek: a) Urząd Skarbowy w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Józefa Montwiłła Mireckiego 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki,b) Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno,Lokalizacja warsztatu/serwisu dla części XV - maksymalnie 30 km od wskazanych powyżej jednostek. Szczegółowe wymagania dotyczące napraw samochodów służbowych oraz okresowych przeglądów serwisowych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.lodzkie.kas.gov.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 50112200-5, 50112100-4, 50111000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 40,00
Opust 20,00
Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zużyte materiały eksploatacyjne i części zamienne 20,00
Liczba/serwisów wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy przewoźnika z własnym ciągnikiem siodłowym DK-DE-DK-SE - Bełchatów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukamy przewoźnika z własnym ciągnikiem siodłowym do stałej współpracy trasy DK-DE-DK-SE. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI