Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-12-12
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00529849
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 000

1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ae22f4-9286-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacją między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji będzie odbywać się w języku polskim, za
pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl w zakładce „KORESPONDENCJA”
3. Ogólne zasady korzystania z platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w
Łodzi, https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do złożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnianie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyśpieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym ww. potwierdzeniu.
4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem
Platformy przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „KORESPONDENCJA”. W celu zadawania pytań Zamawiającemu,
Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „zadaj pytanie”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz „potwierdź”. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „pytanie wysłane”.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, + 48 22 257 22 23, + 48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 09.00 – 17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl .
6. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku (Dz. U. 2020, poz.
2452) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) Zamawiający dopuszcza podpisywanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z
podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
(...)
Zamawiający informuje, iż dalsza część informacji o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi z siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego", znak sprawy: 1001-ILZ.260.58.2023, prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: b) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Łodzi; c) spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, NIP: 526-25-35-153, REGON: 017282436, jako właściciel Platformy, na której Izba Administracji Skarbowej w Łodzi prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającej pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl 5) w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, iż ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z Ustawą; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak chęć wzięcia udziału w postępowaniu wywołuje konieczność podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jako wymóg ustawowy określony w przepisach Ustawy, związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 9) zasada jawności, o której mowa w art. 74 ust 1 i 2 Ustawy ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych, biometrycznych, danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Ustawy, stosuje się odpowiednio; (...) Zamawiający informuje, iż dalsza część informacji o RODO znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.58.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 17

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części I - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki OPEL. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 2 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki HYUNDAI. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 3 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki TOYOTA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 4 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki RENAULT. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 5 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki CITROEN. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 6 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki MINI. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 7 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a)Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, ul. Gibalskiego 2/4, 91 – 849 Łódź; b)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, c)Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105, 91-222 Łódź, d)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, e)Drugi Urząd Skarbowy Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź, f)Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, g)Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź, h)Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, i)Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź, j)Urząd Skarbowy w Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, k)Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice, l)Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, m)Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 8 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno, b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 9 - teren miasta Kutno.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,
b) Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca,
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 10 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 11 – maksymalne 25 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 12 – maksymalne 25 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask,
b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz,
c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 13 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów,
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 14 – maksymalne 35 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,
b)Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 15 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:
a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,
b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,
c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 16 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 17 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) C - Cena = 70%,
2) O - Opust = 30%,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli posiada
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
sumę gwarancyjną, co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dotyczy wyłącznie części nr 8
zamówienia. Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w przedmiotowym
zakresie,
2) zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży na wezwanie
Zamawiającego wykaz wyposażenia i urządzeń technicznych serwisu/warsztatu dostępnych Wykonawcy usług w celu
realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ) – dotyczy wszystkich części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
2. Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna, co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) – dotyczy wyłącznie części nr 8 zamówienia,
3. Wykazu wyposażenia i urządzeń technicznych serwisu/warsztatu dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia
(Załącznik nr 4 do SWZ) - dotyczy wszystkich części zamówienia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 1), 4) ustawy Pzp oraz podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego - Oświadczenia składane wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu (Załącznik nr 4 do SWZ)
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub
opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem Zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
4)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zamawiający pobierze przedmiotowy dokument za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp). W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale VII pkt 4 ppkt 3) i 4) SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VI SWZ,
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VII pkt 4 ppkt 1) i 2) SWZ składa każdy z nich.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do
SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam silnik elektryczny - Głowno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Posiadam silnik elektryczny - sprawny po demontażu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI