Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00238941
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi5.IAS.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-472ff8ae-f90d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069666/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Naprawy pojazdów służbowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy
Marketplanet (https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl). Wszelki informacje dotyczące sposobu komunikacji i wymagań sprzętowych zamieszczone są w rozdziale 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w rozdziale 21 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.44.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych użytkowanych
w obszarze olsztyńskim, wykazanych w załączniku nr 1A do projektowanych postanowień
umowy. Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym
będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta
Olsztyn.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny brutto 1 roboczogodziny za naprawę/przegląd techniczny pojazdu oraz rabatu na części, obliczenia ilości przyznanych punktów będą dokonywane wg wzorów podanych w Rozdziale 17 SWZ. Zaoferowana cena roboczogodziny za naprawę/przegląd techniczny pojazdu ma 60% znaczenia w ocenie oferty, natomiast rabat na części 40% znaczenia w ocenie oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych użytkowanych
w obszarze elbląskim, wykazanych w załączniku nr 1B do projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą
dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta
Elbląg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny brutto 1 roboczogodziny za naprawę/przegląd techniczny pojazdu oraz rabatu na części, obliczenia ilości przyznanych punktów będą dokonywane wg wzorów podanych w Rozdziale 17 SWZ. Zaoferowana cena roboczogodziny za naprawę/przegląd techniczny pojazdu ma 60% znaczenia w ocenie oferty, natomiast rabat na części 40% znaczenia w ocenie oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie napraw oraz przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych użytkowanych w obszarze ełckim, wykazanych w załączniku nr 1C do projektowanych postanowień umowy.
Zamawiający wymaga, aby dla tej części zamówienia zakład mechaniczny, w którym będą dokonywane naprawy i przeglądy, był zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Ełk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryterium ceny brutto 1 roboczogodziny za naprawę/przegląd techniczny pojazdu oraz rabatu na części, obliczenia ilości przyznanych punktów będą dokonywane wg wzorów podanych w Rozdziale 17 SWZ. Zaoferowana cena roboczogodziny za naprawę/przegląd techniczny pojazdu ma 60% znaczenia w ocenie oferty, natomiast rabat na części 40% znaczenia w ocenie oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponują osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług napraw i przeglądów, które zostaną skierowane do realizacji
zamówienia w danej lokalizacji, które to osoby posiadają wykształcenie co najmniej zawodowe w kierunku mechaniki
pojazdów samochodowych oraz prawo jazdy kat. B, przy czym muszą to być :
– co najmniej 3 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 1 zamówienia (obszar olsztyński), z
których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika
samochodowego;
– co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 2 zamówienia (obszar elbląski), z
których co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika
samochodowego;
– co najmniej 2 osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w części 3 zamówienia (obszar ełcki), z których
co najmniej 1 osoba posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu mechanika
samochodowego.
W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować
odpowiednią ilością osób dla każdej z lokalizacji odrębnie. Do ilości tej wlicza się również właściciela warsztatu, przy czym
właściciel może przypisać siebie wyłącznie do jednej lokalizacji (części zamówienia).
b) dysponują w jednej lokalizacji:
– diagnostyką komputerową,
– urządzeniem do sprawdzania geometrii zawieszenia,
– stanowiskami obsługowymi posiadającymi kanał najazdowy i/lub windę/podnośnik do podnoszenia pojazdu, przy czym stanowisk tych musi być minimum 3 – dla części 1 zamówienia (obszar olsztyński), minimum 3 dla części 2 zamówienia (obszar elbląski), minimum 2 – dla części 3 zamówienia (obszar ełcki), a ponadto stanowiska te muszą być zawsze dostępne dla zamawiającego (pierwszeństwo w dostępie).
W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykonawca winien dysponować odpowiednią ilością stanowisk dla każdej z lokalizacji odrębnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) na potwierdzenie zdolności zawodowej - wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) na potwierdzenie zdolności technicznej - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wzór Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowo- cenowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, według wzoru stanowiącego
Załącznik nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólne
ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio
przepisy dotyczące pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postępowaniu oznacza, że każdy
uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować niepodleganie wykluczeniu z postępowania.
Warunek znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz posiadania
odpowiednich zdolności technicznych i zawodowych będzie badany łącznie, przy czym odpowiednie dokumenty składa wykonawca spełniający warunek. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego w myśl art. 23 ustawy Pzp . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za
zgodność z oryginałem, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany ilości i rodzaju pojazdów objętych umową (np. wygaśnięcie obecnie obowiązujących gwarancji, zbycie, likwidacja pojazdu, zmiana miejsca użytkowania pojazdu itp.), tj. zmniejszenie lub zwiększenie taboru pod warunkiem zachowania cen jednostkowych, wysokości rabatów oraz nie przekroczenia ogólnej wartości zawartej umowy. Zamawiający będzie na bieżąco powiadamiał Wykonawcę o zaistniałych zmianach. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy;
2) zmiany lokalizacji warsztatu na inną niż pierwotnie zadeklarowana w ofercie Wykonawcy, która to zmiana spowodowana jest okolicznościami, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) lit. b ustawy Pzp, pod warunkiem, że nowy warsztat będzie oddalony od granic administracyjnych miasta Olsztyna/Elbląga/Ełku* nie dalej niż 5 km, a zmiana ta nie spowoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Pozostałe zmiany umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w oparciu o art. 455 ustawy Pzp. oraz przepisami ustawy z dnia 2 marca 2020 r. O szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2021, poz.2095 t.j.).
3. Zmiany umowy dokonywane na podstawie ust. 1 pkt 2 oraz ust. 2 wymagają zgody obu Stron i będą wprowadzane aneksem do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://iasolsztyn. ezamawiajacy.pl w zakładce „ OFERTY”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca zobowiązany będzie
dostarczyć zamawiającemu aktualny dokument (np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia itp.) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Oświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności mechanika samochodowego, o których mowa w Rozdziale 4 SWZ, na podstawie umowy o pracę wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu w terminie 14 dni od rozpoczęcia wykonywania tych czynności.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę przyczep gastronomicznych z wyposażeniem typu ,,airstream" - Rudziszki
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę przyczep gastronomicznych z wyposażeniem typu ,,airstream,, (4 szt.). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI