Świadczenie gwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie gwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR - w podziale na zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-02-23
  • ZamawiającyAgencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-15
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00190532
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie gwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR - w podziale na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Łódzki Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Piłsudskiego 84

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 92-202

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodzki@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie gwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR - w podziale na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d864bc-cb22-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094427/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Świadczenie gwarancyjnych i pogwarancyjnych usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw samochodów eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym ARiMR na 2025 r. w podziale na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO (obowiązku informacyjnego) zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOR05.2619.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania 1 jest świadczenie gwarancyjnych usług serwisu, tj. przeglądów okresowych i napraw dla 26 samochodów marki Dacia Duster (rok produkcji: 2019-2023) eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym w podziale na zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia, wynikających z awarii technicznych i przeglądów okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres podstawowy zamówienia oraz zakres opcjonalny zamówienia w zakresie świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych i napraw samochodów, zostały sprecyzowane w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a dla Zadania 1 do SWZ.
Co do zakresu opcjonalnego zamówienia wskazanego w Załączniku nr 1a (Formularz Cenowy), Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania co do tego zakresu zamówienia z prawa opcji. Prawem opcji objęta jest możliwość świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych i napraw samochodów ponad zakres podstawowy zamówienia, maksymalnie dla szacunkowej ilości świadczonych usług wskazanych w zakresie opcjonalnym zamówienia w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ. Ceny jednostkowe dla świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych i napraw samochodów objętych prawem opcji są takie same jak dla świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych napraw dla tych samych samochodów objętych zakresem podstawowym zamówienia. Prawo opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.
W ramach prawa opcji, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych i napraw samochodów dla pełnej albo wyłącznie częściowej szacunkowej ilości świadczonych usług objętych prawem opcji, co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu o udzieleniu zamówienia, składanym w ramach prawa opcji.
Realizacja (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, pisemnego oświadczenia określającego zakres opcjonalnego zamówienia, z którego Zamawiający korzysta. Prawo opcji może być realizowane w ramach jednego lub wielu oświadczeń według wyboru Zamawiającego.
W przypadku udzielenia przez Zamawiającego zamówienia dla świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych i napraw samochodów w ramach prawa opcji nie obejmującego maksymalnego poziomu prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia), Zamawiający jest uprawniony do złożenia kolejnych oświadczeń w przedmiocie świadczenia gwarancyjnych usług serwisu – przeglądów okresowych i napraw samochodów objętych prawem opcji, do wyczerpania maksymalnego poziomu określonego zakresu opcjonalnego zamówienia, z tym, że każde oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji może zostać złożone nie później niż do dnia 31 października 2024 roku. Po upływie tego terminu, prawo Zamawiającego do złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji wygasa.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu zakresu opcjonalnego zamówienia, określonego w Formularzu Cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji. Prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia Umowy w sprawie zamówienia.
Realizacja prawa opcji została pozostawiona wyłącznie woli Zamawiającego.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji może nastąpić tylko w przypadku przydzielenia środków finansowych na realizację zadań stanowiących zakres opcjonalny zamówienia i w konsekwencji pokrycia w planie finansowym Zamawiającego w określonym opcją zakresie, nie później niż do dnia 31 października 2024 roku.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony został w XI Rozdziale SWZ.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena ofertowa brutto za usługi serwisu - przeglądów i napraw wraz z częściami zamiennymi zgodnie z formularzem ofertowym, gdzie dla obliczenia ceny ofertowej wskazano sztywno liczbę roboczogodzin oraz sztywno wartość części zamiennych dla napraw, oraz przyjęto ryczałtowe wynagrodzenie za rozliczenie przeglądów dla poszczególnych pojazdów = znaczenie 80%.
2. Oferowany upust od cen części zamiennych niezbędnych do realizacji napraw, obowiązujących w katalogu na stronie internetowej www.intercars.com.pl stosowany zgodnie z umową dla obliczenia Maksymalnej ceny jednostkowej części zamiennych = znaczenie 20%.
3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P = C + U

gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium "cena ofertowa usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw wraz z częściami zamiennymi";
U - całkowita liczba punktów oferty w kryterium "oferowany upust od cen części zamiennych obowiązujących w katalogu na stronie internetowej www.intercars.com.pl".

Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę ofertową usług serwisu, przeglądów i napraw wraz z częściami zamiennymi (maks. 80) + liczba punktów za upust od cen części zamiennych obowiązujących w katalogu na stronie internetowej www.intercars.com.pl (maks. 20).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania 2 jest świadczenie gwarancyjnych usług serwisu, tj. przeglądów okresowych i napraw dla 1 samochodu marki Skoda Octavia (rok produkcji 2022) eksploatowanego w Łódzkim Oddziale Regionalnym, wynikających z awarii technicznych i przeglądów okresowych zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony został w XI Rozdziale SWZ.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Cena ofertowa brutto za usługi serwisu - przeglądów i napraw wraz z częściami zamiennymi zgodnie z formularzem ofertowym, gdzie dla obliczenia ceny ofertowej wskazano sztywno liczbę roboczogodzin oraz sztywno wartość części zamiennych dla napraw, oraz przyjęto ryczałtowe wynagrodzenie za rozliczenie przeglądów dla poszczególnych pojazdów = znaczenie 80%.
2. Oferowany upust od cen części zamiennych niezbędnych do realizacji napraw, obowiązujących w katalogu na stronie internetowej www.intercars.com.pl stosowany zgodnie z umową dla obliczenia Maksymalnej ceny jednostkowej części zamiennych = znaczenie 20%.
3. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów obliczoną według wzoru:

P = C + U

gdzie:
P - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę;
C - całkowita liczba punktów oferty w kryterium "cena ofertowa usług serwisu - przeglądów okresowych i napraw wraz z częściami zamiennymi";
U - całkowita liczba punktów oferty w kryterium "oferowany upust od cen części zamiennych obowiązujących w katalogu na stronie internetowej www.intercars.com.pl".

Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę ofertową usług serwisu, przeglądów i napraw wraz z częściami zamiennymi (maks. 80) + liczba punktów za upust od cen części zamiennych obowiązujących w katalogu na stronie internetowej www.intercars.com.pl (maks. 20).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie objęte niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:

Dla Zadania 1:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na serwisowaniu floty co najmniej 15 samochodów w okresie nie krótszym niż 7 miesięcy. (Pod pojęciem flota samochodowa Zamawiający rozumie zespół pojazdów samochodowych użytkowanych w ramach jednego podmiotu tj. – przedsiębiorstwo, firma, instytucja, itp.)
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje usługę, Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji usługi do dnia wystawienia dowodu określającego czy ta usługa jest wykonywana należycie upłynęło 7 miesięcy, a liczba samochodów objętych usługą jest nie mniejsza niż 15.

Uwaga:
Powyższy warunek nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją usługi, albo jeden z Wykonawców występujących wspólnie wykaże się realizacją usługi (warunek zdolności technicznej lub zawodowej nie będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy występujący wspólnie w sumie wykażą się zrealizowaniem wymaganej usługi, ale żaden z nich nie posiada tej zdolności samodzielnie), albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganej zdolności (nie ma wymaganej dla danego zadania wykonanej usługi), polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać samodzielne zrealizowanie usługi.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług z różnych kontraktów w celu uzyskania wymaganej wartości minimalnej.

b) dysponuje co najmniej stacją obsługi, do której dojazd z siedziby lub powrót do siedziby Zamawiającego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 84, według licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl, nie przekracza 20 km, wyposażoną minimum w:
- 5 stanowisk naprawczych, wyposażonych w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu, w tym:
-- stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
-- stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrii kół),
-- stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe),
-- stanowisko elektryka samochodowego,
-- stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
oraz dodatkowo:
– urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji;

Dla Zadania 2:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na serwisowaniu floty co najmniej 1 samochodu w okresie nie krótszym niż 7 miesięcy. (Pod pojęciem flota samochodowa Zamawiający rozumie zespół pojazdów samochodowych użytkowanych w ramach jednego podmiotu tj. – przedsiębiorstwo, firma, instytucja, itp.)
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje usługę Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji usługi do dnia wystawienia dowodu określającego czy ta usługa jest wykonywana należycie upłynęło 7 miesięcy, a liczba samochodów objętych usługą jest nie mniejsza niż 1.

Uwaga:
Powyższy warunek nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją usługi, albo jeden z Wykonawców występujących wspólnie wykaże się realizacją usługi (warunek zdolności technicznej lub zawodowej nie będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy występujący wspólnie w sumie wykażą się zrealizowaniem wymaganej usługi, ale żaden z nich nie posiada tej zdolności samodzielnie), albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganej zdolności (nie ma wymaganej dla danego zadania wykonanej usługi), polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać samodzielne zrealizowanie usługi.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług z różnych kontraktów w celu uzyskania wymaganej wartości minimalnej.

b) dysponuje co najmniej stacją obsługi, do której dojazd z siedziby lub powrót do siedziby Zamawiającego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 84, według licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl, nie przekracza 20 km, wyposażoną minimum w:
- co najmniej 1 stanowisko naprawcze wyposażone w podnośnik, umożliwiające podniesienie całego samochodu, a także dysponuje stanowiskiem lub stanowiskami wyposażonymi w urządzenia do:
-- kontroli zawieszenia i układu hamulcowego,
-- diagnostyki, kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrię kół),
-- naprawy zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe),
-- naprawy elektrycznej samochodu,
oraz dysponuje specjalistycznym oprzyrządowaniem diagnostycznym do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadającym czytnik kodów usterek i umożliwiającym modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu),
oraz dodatkowo:
– urządzeniem do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji.

Warunek może spełniać jedno stanowisko lub wiele stanowisk.


UWAGA dot. Zadania 1 i 2
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
2.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
2.3. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
2.4. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
- sporządzone według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 i 1705), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7a do SWZ dla Zadania 1 oraz Załącznik nr 7b do SWZ dla Zadania 2.
2. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy pod wskazanym adresem w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10a do SWZ dla Zadania 1 oraz Załącznik nr 10b do SWZ dla Zadania 2.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający określił w SWZ inne, wymagane oświadczenia lub dokumenty które Wykonawca winien dołączyć do oferty, w tym w Rozdziale IV. Zawartość ofert, wykaz podmiotów środków dowodowych. Ponadto w Rozdziale VIII pkt 2 Zamawiający określił formę dokumentów składanych w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1.1. oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
1.2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale III.1. SWZ.
1.3. zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.4. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem,
1.5. przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmian zostały opisane przez Zamawiającego w § 12 Wzoru Umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SWZ dla Zadania 1 oraz w § 11 Wzoru Umowy stanowiącym Załącznik nr 9B do SWZ dla Zadania 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam silnik elektryczny - Głowno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Posiadam silnik elektryczny - sprawny po demontażu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI