IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 150,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. dla części 1 – 650,00 PLN; 1.2. dla części 2 – 850,00 PLN; 1.3. dla części 3 – 650,00 PLN; 1.4. dla części 4 – 300,00 PLN; 1.5. dla części 5 – 100,00 PLN; 1.6. dla części 6 – 600,00 PLN; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 20/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.01.2019 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-01-04, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Opel |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 2. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 3. wykonywanie bieżących konserwacji, 4. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 8. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 9. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 10. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 11. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 12. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 13. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 14. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 15. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 16. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 17. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 18. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 19. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 20. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 21. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Fiat |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 2. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 3. wykonywanie bieżących konserwacji, 4. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 8. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 9. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 10. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 11. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 12. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 13. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 14. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 15. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 16. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 17. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 18. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 19. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 20. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 21. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Ford |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 2. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 3. wykonywanie bieżących konserwacji, 4. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 8. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 9. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 10. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 11. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 12. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 13. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 14. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 15. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 16. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 17. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 18. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 19. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 20. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 21. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Skoda |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 2. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 3. wykonywanie bieżących konserwacji, 4. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 8. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 9. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 10. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 11. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 12. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 13. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 14. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 15. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 16. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 17. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 18. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 19. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 20. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 21. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Naprawy i serwisowanie pojazdów marki Kia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 2. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 3. wykonywanie bieżących konserwacji, 4. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 8. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 9. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 10. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 11. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 12. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 13. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 14. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 15. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 16. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 17. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 18. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 19. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 20. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 21. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Naprawy i serwisowanie pojazdów marki VW |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów mechanicznych, 2. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw samochodów, 3. wykonywanie bieżących konserwacji, 4. wykonywanie napraw bieżących wynikłych z awarii, wypadków, kolizji drogowych, w tym napraw blacharskich i lakierniczych, 5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, 6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją, 7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 8. dostawę niezbędnych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, 9. po każdej naprawie lub przeglądzie technicznym pojazd obowiązkowo musi przejść badanie w SKP oraz zostać potwierdzone w dokumentacji naprawy/przeglądu. 10. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia (podwozia) poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych pojazdu typu wsporniki, wieszaki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją pojazdu różnymi technikami łączenia metali (spawanie elektryczne lub gazowe, spawanie technikami MIG-MAG, zgrzewanie metali, lutowanie twarde i miękkie, nitowanie, zagniatanie, itp.) – wartość prac blacharskich podawana jako cena 1 rg. 11. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych i powierzchni spodniej podwozia pojazdu – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg. 12. wykonanie prac mechanicznych; pod pojęciem prac mechanicznych zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszczególnych układów technologicznych pojazdu z wykorzystaniem części zamiennych pojazdu, akcesoriów samochodowych, materiałów eksploatacyjnych (np.: filtry, paski klinowe i zębate, elementy trąco – ścierne, itp.), które zużywają w sposób naturalny w czasie eksploatacji pojazdu jak również tych, które ulegają awariom i usterkom. Do prac tych zamawiający zalicza również naprawy całości lub fragmentów instalacji elektrycznej pojazdu (w przypadku zaistnienia usterki lub awarii poszczególnych obwodów elektrycznych) – wartość prac mechanicznych podawana jako cena 1 rg. Wykonawca zobowiązuje się: 13. w sytuacji unieruchomienia pojazdu zamawiającego, wykonawca na koszt własny zapewni przyjazd do wskazanego przez Zamawiającego miejsca własnej grupy serwisowej lub odholuje (na lawecie /z wykorzystaniem holownika) do własnego warsztatu naprawczego uszkodzony (unieruchomiony) pojazd; 14. przyjmować do naprawy lub obsług technicznych pojazdy zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. W trakcie przyjmowania pojazdów do naprawy w pkt. 5 zlecenia naprawy zamawiającego określa termin zakończenia naprawy; 15. posiada w jednej lokalizacji stanowiska pobierczego i regeneracyjnego do pomp Common Rail oraz wtryskiwaczy Common Rail (BOSCH EPS 708 lub równoważne) do samochodów osobowych i dostawczych z możliwością obsługi pomp Delphi, Denso, Siemens. 16. naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu powiadomi pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu naprawy – dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 4 dni roboczych od zadeklarowanego terminu; 17. do stosowania w czasie napraw i obsług technicznych części zamiennych, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu handlowego, są fabrycznie nowe oraz udzieli na wykonane naprawy, obsług technicznych i części użyte do naprawy min. 24. miesięcznej gwarancji; 18. do przyjęcia pojazdu zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na zleceniu naprawy fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (nie pełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególnymi układami funkcjonalnymi pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag zaznaczy to w wystawionym zleceniu naprawy zamawiającego; 19. czas trwania wszystkich napraw będzie zgodny z normą czasową wykonania napraw, określoną w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u wykonawcy; 20. w każdym czasie na żądanie zamawiającego udostępni mu do wglądu aktualnie obowiązujący cennik usług, części zamiennych i innych akcesoria niezbędnych do wykonania usługi; 21. każdorazowo po naprawie układów i podzespołów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, pojazd musi być sprawdzony na stacji kontroli pojazdów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112100-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
odległość warsztatu |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: