Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia560371-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 560371-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Chlebowa  4/8 , 61-003  Poznań, woj. brak, państwo Polska, tel. +48(61)8567700, , e-mail emilia.kowalska@wody.gov.pl, , faks +48(61)8525731.
Adres strony internetowej (URL): https://przetargi.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://przetargi.wody.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego
Adres:
PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań,

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu
Numer referencyjny: ROZ.2810.56.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu. Zamówienie podzielone jest na 4 części.części zamówienia nr 1 – Nadzór Wodny Kościan (ul. Wielichowska 68a): Volkswagen Transporter, rok produkcji 2005, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan; Volkswagen Transporter, rok produkcji 2002, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan;- części zamówienia nr 2 – Nadzór Wodny Gostyń (ul. Wrocławska 255a):  Ford Connect, rok produkcji 2011, poj. silnika 1,8, olej napędowy, NW Gostyń;- części zamówienia nr 3 – Nadzór Wodny Wągrowiec (ul. Janowiecka 98):  Citroen Berlingo rok produkcji 2003, poj. silnika 1,9, olej napędowy,- części zamówienia nr 4 – Nadzór Wodny Szamotuły (ul. Dworcowa 28):  Citroen Berlingo rok produkcji 2007, poj. silnika 1,4, benzyna;Oferty mogą być składane, na jedną lub więcej części.6. Zakres usług obejmuje w szczególności:a) Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.;b) Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; c) Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych;d) Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów;e) Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;f) Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem; g) Prace blacharsko-lakiernicze;h) Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji.

II.5) Główny kod CPV: 50112100-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21951,21
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.część 1 Kościan 10 800,00 zł bruttoczęść 2 Gostyń 5 399,99 zł bruttoczęść 3 Wągrowiec 5 399,99 zł bruttoczęść 4 Szamotuły 5 399,99 zł brutto
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Otwarcie ofert jest jawne, każdy może uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.Zamawiający umożliwia uczestnictwo w otwarciu ofert w siedzibie Zamawiającego lub poprzez transmisjęonline. (Uwaga: Aby skutecznie dołączyć do wideokonferencji jako uczestnik wymagane jest posiadanieaplikacji MS Teams, albo zainstalowanej przeglądarki Edge lub Edge Chromium lub Chrome).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga żeby Wykonawca wykazał, że:- będzie dysponował warsztatem samochodowym wyposażonym w co najmniej jedno stanowisko umożliwiające naprawę podwozia samochodu – wyposażone w podnośnik do 3,5 t lub kanał naprawczy ( lub inne urządzenie do naprawy podwozia) oraz urządzenie komputerowe do diagnostyki samochodowej. - będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie zawodowe w naprawie samochodów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
11.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:11.1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;11.1.2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie i z uwzględnieniem wymagań punktu 22 SIWZ.11.1.3. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ;11.1.4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci;11.1.5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;11.1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ).11.1.7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ).11.1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
11.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych przez Zamawiającego – w tym celu Wykonawca złoży: 11.3.1 Wykaz wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; brak podstaw wykluczenia, w tym celu Wykonawca złoży:UWAGA: niżej wymieniony dokument w punkcie 11.3.2 składa: każdy wykonawca, składający samodzielnie ofertę; każdy z wykonawców występujących wspólnie ; inny podmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu; także każdy podwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia11.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6 Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.11.4 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:11.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w:1) punkcie 11.3.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11.4.2 Dokument, o którym mowa w punkcie 11.3.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.11.4.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11.3.2 niniejszej IDW (SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.11.4.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.11.5 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych przez wykonawcę.11.5.1 Postępowanie, zgodnie z art. 8 ust. 1 Ustawy, jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w Ustawie.11.5.2 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.11.5.3 Dokumenty (informacje) niejawne, zastrzeżone, składane w ofercie, Wykonawca wydziela z oferty i umieszcza w osobnym pakiecie. Dokumenty te winny być trwale ze sobą połączone, ponumerowane i oznaczone w wyraźny sposób jako „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” wraz z podaniem nazwy Wykonawcy i informacji dotyczącej jakiego postępowania dotyczą i są załącznikiem.11.5.4 Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. dotyczących nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.11.5.5 Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r. poz. 419, 1637) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:11.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:11.1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;11.1.2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie i z uwzględnieniem wymagań punktu 22 SIWZ.11.1.3. Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ;11.1.4. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci;11.1.5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;11.1.6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ).11.1.7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ).11.1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia i dokumenty składane po otwarciu ofert:11.2. Wykonawca samodzielnie (bez wezwania), w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena usług i części 60,00
Cena roboczogodziny 20,00
Gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:1) z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: części zamówienia nr 1 – NW Kościan
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:części zamówienia nr 1 – Nadzór Wodny Kościan (ul. Wielichowska 68a): Volkswagen Transporter, rok produkcji 2005, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan; Volkswagen Transporter, rok produkcji 2002, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8780,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena usług i części 60,00
Cena roboczogodziny 20,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu - części zamówienia nr 1 – NW Kościan. Volkswagen Transporter, rok produkcji 2005, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan; Volkswagen Transporter, rok produkcji 2002, poj. silnika 2,5, olej napędowy, NW Kościan;Zakres usług obejmuje w szczególności:a) Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.;b) Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; c) Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych;d) Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów;e) Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;f) Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem; g) Prace blacharsko-lakiernicze;h) Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji.


Część nr: 2 Nazwa: część zamówienia nr 2 - NW Gostyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:części zamówienia nr 2 – NW Gostyń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4390,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena usług i części 60,00
Cena roboczogodziny 20,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu części nr 2 – NW Gostyń − Ford Connect, rok produkcji 2011, poj. silnika 1,8, olej napędowyZakres usług obejmuje w szczególności:a) Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.;b) Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; c) Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych;d) Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów;e) Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;f) Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem; g) Prace blacharsko-lakiernicze;h) Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji.


Część nr: 3 Nazwa: części zamówienia nr 3 – NW Wągrowiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:części zamówienia nr 3 – NW Wągrowiec
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4390,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena usług i części 60,00
Cena roboczogodziny 20,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu części zamówienia nr 3 – NW Wągrowiec − Citroen Berlingo rok produkcji 2003, poj. silnika 1,9, olej napędowyZakres usług obejmuje w szczególności:a) Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.;b) Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; c) Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych;d) Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów;e) Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;f) Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem; g) Prace blacharsko-lakiernicze;h) Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji


Część nr: 4 Nazwa: części zamówienia nr 4 – NW Szamotuły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:części zamówienia nr 4 – NW Szamotuły
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4390,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena usług i części 60,00
Cena roboczogodziny 20,00
Gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Serwis samochodów osobowych i dostawczych na terenie RZGW w Poznaniu – Zarząd Zlewni w Poznaniu części zamówienia nr 4 – NW Szamotuły − Citroen Berlingo rok produkcji 2007, poj. silnika 1,4, benzynaZakres usług obejmuje w szczególności:a) Okresowe przeglądy i diagnostykę pojazdów w zakresie wynikającym z okresu eksploatacji wraz z wymianą niezbędnych oleju, filtrów, płynów eksploatacyjnych, oraz części, w tym klocków hamulcowych, tarcz, osłon itp.;b) Wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw pojazdów objętych przedmiotem zamówienia; c) Wykonywanie napraw głównych oraz bieżących napraw wynikających z awarii, wypadków, kolizji drogowych;d) Wykonywanie dodatkowych napraw ujawnionych w wyniku przeglądów;e) Usuwanie nagłych awarii powstałych w wyniku użytkowania pojazdów;f) Dostawę niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania pojazdu, części eksploatacyjnych wraz z ich montażem; g) Prace blacharsko-lakiernicze;h) Diagnostykę, konserwację i naprawę układów klimatyzacji.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osobę ze znajomością mechaniki do poprawy pracy silnika w minikoparce - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osobę ze znajomością mechaniki do poprawy pracy silnika w prostej starszej minikoparce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI