Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-10
  • Numer ogłoszenia561044-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561044-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.: Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 97805012400000, ul. Daszyńskiego  10 , 67-400  Wschowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 655 402 605, , e-mail sekretariat@skwschowa.pl, , faks 655 402 607.
Adres strony internetowej (URL): www.skwschowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.skwschowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.skwschowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o., ul. Daszyńskiego 10, 67-400 Wschowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022
Numer referencyjny: ZPSK.05.I.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: SERWIS I NAPRAWA POJAZDÓ W SPÓŁKI KOMUNALNEJ WSCHOWA SP. Z O.O. 2020-2022, w zakresie: 1) wykonania napraw bieżących pojazdów będących w użytkowaniu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o., tj.: a) naprawy mechaniczne, b) naprawy elektryczne, c) naprawy blacharsko – lakiernicze, d) naprawy hydrauliczne, e) naprawy pneumatyczne, f) naprawy elektromechaniczne, g) prace spawalnicze, h) diagnostyka komputerowa pojazdów, 2) wykonania przeglądów okresowych pojazdów będących w użytkowaniu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o., wynikających z wykonanego przebiegu lub czasu eksploatacji; 3) Z przedmiotu zamówienia wyłączone są: a) okresowe badania techniczne pojazdów, b) naprawy oraz przeglądy techniczne pojazdów będących na gwarancji producenta. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: 1) Część 1: Serwis i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t, użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022Część 1 niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową naprawę samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, nie objętych gwarancją producenta oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów, zgodnie z warunkami: a) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 14 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu do 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 7:00-15:00. Szczegółowy wykaz pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1a do SIWZ.Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 200 rg.2) Część 2: Serwis i naprawa pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t, użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022Część 2 niniejszego zamówienia obejmuje naprawy i serwis samochodów ciężarowych, specjalnych, w tym komunalnych, wolnobieżnych, ciągników rolniczych oraz przyczep, w tym naprawy zabudowy i kapitalne remonty pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z warunkami: a) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu do 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 6:00-20:00. Szczegółowy wykaz pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 1 500 rg.3) Część 3: Serwis i naprawa opon i kół pojazdów użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022. Część 3 niniejszego zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół. a) napraw i serwisu opon i kół pojazdów przekazanych do warsztatu Wykonawcy, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 2 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia awarii w zakresie opon i kół, na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw opon i kół, w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 6:00-20:00; e) Wykonawca zapewni zastępcze koło, które założy do pojazdu Zamawiającego na czas naprawy uszkodzonego koła lub do czasu zakupu nowego koła. Szczegółowy wykaz pojazdów w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 100 rg.

II.5) Główny kod CPV: 50110000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50112000-3
50114000-7
50116000-1
50116500-6
34300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Pzp, tj. powtórzenia podobnych usług, polegających na serwisie i naprawie pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIAZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej po trzy usługi naprawy pojazdów osobowych lub ciężarowych do 3,5 t dla dwóch różnych Zamawiających. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 7a do SIWZ. Potencjał techniczny Wykonawcy: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ, z minimum 2 stanowiskami obsługowymi, w tym stanowiskiem do napraw blacharsko – lakierniczych, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wykonanie diagnostyki komputerowej pojazdów. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie – załącznik nr 8a do SIWZ.DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIAZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej pięć usług naprawy pojazdów specjalistycznych, służących do wywozu odpadów komunalnych. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 7b do SIWZ. Potencjał techniczny Wykonawcy; a) Wykonawca wykaże, że dysponuje stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ, z minimum 2 stanowiskami obsługowymi, w tym stanowiskiem do napraw blacharsko – lakierniczych, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie –załącznik nr 8b do SIWZ.DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIAZamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej trzy usługi napraw wulkanizacyjnych pojazdów osobowych lub ciężarowych do 3,5 t i trzy usługi napraw wulkanizacyjnych pojazdów ciężarowych powyżej 3,5 t. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 7c do SIWZ. Potencjał techniczny Wykonawcy; Wykonawca wykaże, że dysponuje stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 1c do SIWZ, z minimum 2 stanowiskami obsługowymi, w tym stanowiskiem do napraw blacharsko – lakierniczych, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca składa oświadczenie – załącznik nr 8c do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów w formie elektronicznej z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę adresów tych baz danych w treści Formularza oferty; 2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.). Oświadczenie stanowi załącznik nr 9 niniejszej SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca składa wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7a dla części 1, załącznik nr 7b dla części 2 i załącznik nr 7c dla części 3 zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca dołącza podpisane oświadczenie o posiadaniu warsztatu z zapleczem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami SIWZ. Oświadczenie stanowi załącznik nr 8a dla części 1, załącznik nr 8b dla części 2 i załącznik nr 8c dla części 3 zamówienia;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
PRZED PODPISANIEM UMOWYWykonawca dostarczy: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 2) oryginał umowy z podwykonawcą - jeżeli dotyczy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Lokalizacja warsztatu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – zgodnie z art. 145 ust. 1 Ustawy Pzp Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy stwierdzonego protokołem sporządzonym przy udziale Zamawiającego. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może mieć miejsce w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) w przypadku urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT), c) przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, e) w przypadku wystąpienia epidemii, w tym COVID-19; f) w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia usług, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu Zamawiający może: a) dokonać w umowie zmiany nazwy stron; b) dostosować umowę do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; c) zmienić kwotę podatku VAT i kwotę wynagrodzenia brutto; d) zmienić termin obowiązywania umowy 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane: a. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, b. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty, c. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy i adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-20, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Serwis i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t, użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową naprawę samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, nie objętych gwarancją producenta oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów, zgodnie z warunkami: a)napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 14 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu do 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 7:00-15:00. Szczegółowy wykaz pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 200 rg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50112000-3, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Lokalizacja warsztatu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Serwis i naprawa pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t, użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 niniejszego zamówienia obejmuje naprawy i serwis samochodów ciężarowych, specjalnych, w tym komunalnych, wolnobieżnych, ciągników rolniczych oraz przyczep, w tym naprawy zabudowy i kapitalne remonty pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z warunkami: a) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu;b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu do 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 6:00-20:00. Szczegółowy wykaz pojazdów innych niż osobowe i dostawcze do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 1 500 rg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50114000-7, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Lokalizacja bazy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Serwis i naprawa opon i kół pojazdów użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. 2020-2022
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 niniejszego zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół. a) napraw i serwisu opon i kół pojazdów przekazanych do warsztatu Wykonawcy, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 2 dni licząc od telefonicznego lub meilowego zgłoszenia na nr telefonu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu; b) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia awarii w zakresie opon i kół, na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw opon i kół, w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpłatnego holowania pojazdów, które uległy awarii w promieniu 50 km od miejsca siedziby Zamawiającego; c) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w niniejszym punkcie lit. b) w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. Czas reakcji na awarię definiowany jest jako czas w jakim Wykonawca przybędzie na miejsce wystąpienia awarii pojazdu oraz rozpocznie działania opisane w niniejszym punkcie lit. b); d) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji w godz. 6:00-20:00; e) Wykonawca zapewni zastępcze koło, które założy do pojazdu Zamawiającego na czas naprawy uszkodzonego koła lub do czasu zakupu nowego koła. Szczegółowy wykaz pojazdów w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1c do niniejszej SIWZ.Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 100 rg.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50110000-9, 50116500-6, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 30
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Lokalizacja warsztatu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu 5-10 skrzynek - Hoorn - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam transportu 5-10 skrzynek z Nibbixwoud (okolice Hoorn, Pólnocna Holandia) do Polski - Gorzów Wielkopolski. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI