Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-05
  • ZamawiającySpółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00282891
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978050124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655402605

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skwschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skwschowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka komunalna z. o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i naprawa pojazdów i osprzętu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c68205a7-09af-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/645126

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/645126

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/skwschowa 2. W celu skrócenia
czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e)
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) oznaczenie czasu odbioru lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”. 9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 10. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ;.7Z 11. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu
osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowano w Dziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o Pana/Pani prawach wynikających
z przepisów RODO i ograniczeniach ich stosowania, o których mowa w art.19 ust 2 i 3 ustawy Pzp, a mianowicie: 1) Posiada Pani/Pan prawo: a) na podstawie art.15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii (w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art.16 RODO do sprostowania (poprawiania) Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie przez osobę, której dane
osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
postępowania i jego załączników); c) na podstawie art.18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego); d) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, 2) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, 3) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba
że zachodzą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPSK.01.I.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 „Serwis i naprawa pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t” niniejszego zamówienia obejmuje kompleksową naprawę samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 t, nie objętych gwarancją producenta oraz regeneracje i naprawy podzespołów tych pojazdów, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 2) w przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 14 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) Wykonawca zapewni, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny w promieniu do 50 km od siedziby Zamawiającego, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 1) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 3 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert. 2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godz. 7:00-15:00. 3) Szczegółowy wykaz pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 t w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. 4) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 200 rg; 5) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 130 km; 6) Szacunkowa liczba kilometrów związana z holowaniem pojazdów w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 30 km;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W odniesieniu do wszystkich części niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, z którego Zamawiający skorzysta w szczególności w przypadku zwiększenia floty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: a) Kryterium „Cena” o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc=(cena brutto najtańszej ofert cena brutto oferty badanej) x 60 pkt, b) Kryterium „okres gwarancji” o wadze 10 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 6-mcy i dłuższy niż 12 miesięcy będą podlegać odrzuceniu. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: okres gwarancji 12 miesięcy to PG = 10 pkt, okres gwarancji 6 miesięcy to PG = 0 pkt c) Kryterium „czas reakcji na awarię” o wadze 30 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt
Kryterium „czas reakcji na awarię” będzie punktowane w następujący sposób:
czas reakcji 1 godzina to PCR = 30 pkt, czas reakcji 2 godziny to PCR = 15 pkt, czas reakcji 3 godziny to PCR = 0 pkt. Wybrana zostanie oferta której suma PR+ PG +PCR będzie najwyższa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Serwis i naprawa pojazdów powyżej 3,5t, w tym: komunalnych, wolnobieżnych, ciągników, przyczep i kontenerów” obejmuje naprawy i serwis samochodów ciężarowych, specjalnych, w tym komunalnych, wolnobieżnych, ciągników rolniczych oraz przyczep, naprawy zabudowy i kapitalne remonty pojazdów służących do odbioru odpadów komunalnych oraz naprawę kontenerów z blachy, obejmującą w szczególności: spawanie, malowanie, konserwację, wycinanie i montaż nowych blach zgodnie z warunkami:
1) napraw i serwisu przekazanych do warsztatu Wykonawcy pojazdów i osprzętu, których wykaz zawiera załącznik nr 1b do SWZ, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu. 2) W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 1 powyżej Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 7 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia usterki na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 4) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 3 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert.
5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty - w godz. 6:00- 20:00. 6) Szczegółowy wykaz pojazdów i osprzętu, których dotyczy niniejsza część zawiera załącznik nr 1b do niniejszej SWZ. 7) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 1 600 rg; 8) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 470 km;
9) Szacunkowa liczba kilometrów związana z holowaniem pojazdów w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 3 powyżej wynosi 60 km;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W odniesieniu do wszystkich części niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, z którego Zamawiający skorzysta w szczególności w przypadku zwiększenia floty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: a) Kryterium „Cena” o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc=(cena brutto najtańszej ofert cena brutto oferty badanej) x 60 pkt, b) Kryterium „okres gwarancji” o wadze 10 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 6-mcy i dłuższy niż 12 miesięcy będą podlegać odrzuceniu. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: okres gwarancji 12 miesięcy to PG = 10 pkt, okres gwarancji 6 miesięcy to PG = 0 pkt c) Kryterium „czas reakcji na awarię” o wadze 30 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt
Kryterium „czas reakcji na awarię” będzie punktowane w następujący sposób:
czas reakcji 1 godzina to PCR = 30 pkt, czas reakcji 2 godziny to PCR = 15 pkt, czas reakcji 3 godziny to PCR = 0 pkt. Wybrana zostanie oferta której suma PR+ PG +PCR będzie najwyższa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Serwis i naprawa opon i kół pojazdów” obejmuje serwis opon w pojazdach użytkowanych przez Spółkę Komunalną Wschowa Sp. z o.o. Zakres serwisu opon obejmuje: 1) wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół; 2) napraw i serwisu opon i kół pojazdów przekazanych do warsztatu Wykonawcy, użytkowanych przez Zamawiającego, Wykonawca dokona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 2 godzin licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 3) w przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w pkt 2 powyżej Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 2 dni licząc od meilowego lub telefonicznego zgłoszenia na adres e-mail lub nr telefonu podany przez Wykonawcę do kontaktu; 4) Wykonawca zapewnia, na żądanie Zamawiającego, Serwis Mobilny do 50 km, polegający na podjęciu działań zdiagnozowania i usunięcia awarii w zakresie opon i kół, na drodze bądź na terenie Spółki, gdy nie ma możliwości jazdy pojazdem lub też na dokonaniu napraw opon i kół, w zakresie niezbędnym, umożliwiającym przejazd lub przetransportowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy lub zapewni holowanie pojazdu do warsztatu Wykonawcy, jeżeli nie jest możliwa naprawa i uruchomienie pojazdu w miejscu wystąpienia awarii; 5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia działań w celu realizacji usług wymienionych w pkt 4 powyżej w czasie nie dłuższym niż 3 godziny. Czas reakcji na awarię stanowi kryterium oceny ofert. 6) Zamawiający wymaga, by Wykonawca pozostawał do dyspozycji 6 dni w tygodniu – od poniedziałku do soboty - w godz. 6:00-20:00; 7) Wykonawca zapewni zastępcze koło, które założy do pojazdu Zamawiającego na czas naprawy uszkodzonego koła lub do czasu zakupu nowego koła; 8) Szczegółowy wykaz pojazdów w Spółce Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. zawiera załącznik nr 1c do niniejszej SWZ; 9) Szacunkowa liczba roboczogodzin w roku: 250 rg; 10) Szacunkowa liczba kilometrów związana z wyjazdami na awarie w ramach Mobilnego Serwisu, o którym mowa w pkt 4 powyżej wynosi 320 km;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

50116500-6 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) W odniesieniu do wszystkich części niniejszego zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego w zakresie do 20% wartości zamówienia, z którego Zamawiający skorzysta w szczególności w przypadku zwiększenia floty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: a) Kryterium „Cena” o wadze 60 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: Pc=(cena brutto najtańszej ofert cena brutto oferty badanej) x 60 pkt, b) Kryterium „okres gwarancji” o wadze 10 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 6-mcy i dłuższy niż 12 miesięcy będą podlegać odrzuceniu. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: okres gwarancji 12 miesięcy to PG = 10 pkt, okres gwarancji 6 miesięcy to PG = 0 pkt c) Kryterium „czas reakcji na awarię” o wadze 30 %. W ramach tego kryterium wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt
Kryterium „czas reakcji na awarię” będzie punktowane w następujący sposób:
czas reakcji 1 godzina to PCR = 30 pkt, czas reakcji 2 godziny to PCR = 15 pkt, czas reakcji 3 godziny to PCR = 0 pkt. Wybrana zostanie oferta której suma PR+ PG +PCR będzie najwyższa.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarię

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiajacy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla Części 1 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Dla Części 2 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 1b do SWZ, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Dla Części 3 Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje stacjonarnym warsztatem obsługowo-naprawczym przeznaczonym dla pojazdów wymienionych w załączniku nr 1c do SWZ, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt warsztatowy umożliwiający wykonanie napraw określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) formularz oferty – Załącznik nr 2 do SWZ; 2) formularz cenowy - Załącznik nr 3a dla Części 1, załącznik nr 3b dla Części 2 i załącznik nr 3c dla Części 3; 3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 4 do SWZ; 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby) – Załącznik nr 5 do SWZ; 5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) - Załącznik nr 6 do SWZ, (w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby); 6) oświadczenie dot. rodzajów usług, dostaw wykonywanych przez poszczególne podmioty występujące wspólnie (w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców) – Załącznik nr 7 do SWZ; 7) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; 8) uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) umowę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności (o ile nie została przedłożona wraz z ofertą); 2) kopia opłaconej polisy ubezpieczenia OC.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane / dostawy /usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 8a, 8b i 8c do SWZ, w zależności od części zamówienia. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Szczegółowy opis i zakres zmian zawiera § 10 zawarty w projektach umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/645126

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg - Krosno Odrzańskie
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę zgrania programu ze starego i wgranie nowego w sterowniku lpg. W aucie mam zamontowaną instalacje LPG Prins. Elektryk samochodowy zdiagnozował, że sterownik lpg rozładowuje akumulator. Trzeba go wyminie na nowy, zgrać program ze starego i wgrać do nowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI