Serwis i naprawa pojazdów Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis i naprawa pojazdów Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCieszyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-01-29
  • ZamawiającyCIESZYŃSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-18
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00049823
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Serwis i naprawa pojazdów Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CIESZYŃSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072607080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bielska 22

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@999.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.cieszyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i naprawa pojazdów Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8451cb6-b601-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00049823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042410/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Serwis i naprawa pojazdów CPR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8451cb6-b601-11ee-b628-1a85378e6c0a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń będzie odbywała się w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu portalu e-Zamówienia tj. systemu zapewniającego obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Dostęp do portalu możliwy jest za pośrednictwem strony: https://ezamowienia.gov.pl
W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: zp@999.cieszyn.pl lub drogą elektroniczną na portalu e-zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod adresem ttps://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

naprawy bieżące i blacharsko-lakiernicze

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

50112120-0 - Usługi w zakresie wymiany szyb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca łącznie najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: Cena oferty Brutto, czas reakcji oraz odległość zakładu naprawczego od siedziby zamawiającego.

Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto (w zł) wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w SWZ.
Ocena punktowa w kryterium „Czas reakcji” zostanie dokonana na podstawie wskazanej w ofercie (w godz.) czasu reakcji w jakim serwis przystąpi do naprawy pojazdu. Zamawiający oczekuje aby ambulans był traktowany jako priorytet, gdyż specyfika pracy Zamawiającego nie pozwala na długie oczekiwanie.
Ocena punktowa w kryterium „Odległość zakładu (warsztatu) od siedziby zamawiającego” obliczona zostanie przez zamawiającego na podstawie wyliczeń odległości za pomocą portalu "Google Maps" .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość zakładu naprawczego od siedziby zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawy i przeglądy gwarancyjne pojazdów CPR

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów

50112120-0 - Usługi w zakresie wymiany szyb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca łącznie najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: Cena oferty Brutto, czas reakcji oraz odległość zakładu naprawczego od siedziby zamawiającego.

Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto (w zł) wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w SWZ.
Ocena punktowa w kryterium „Czas reakcji” zostanie dokonana na podstawie wskazanej w ofercie (w godz.) czasu reakcji w jakim serwis przystąpi do naprawy pojazdu. Zamawiający oczekuje aby ambulans był traktowany jako priorytet, gdyż specyfika pracy Zamawiającego nie pozwala na długie oczekiwanie.
Ocena punktowa w kryterium „Odległość zakładu (warsztatu) od siedziby zamawiającego” obliczona zostanie przez zamawiającego na podstawie wyliczeń odległości za pomocą portalu "Google Maps" .

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość zakładu naprawczego od siedziby zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (zgodnie z art. 114 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (zgodnie z art. 115 ustawy Pzp) - Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa (zgodnie z art. 113 ustawy Pzp),
Wykonawca musi spełniać następujące warunki/zdolności techniczne:
Dla zadania nr 1 - Naprawy bieżące i blacharsko-lakiernicze
1. Posiadać min. 3 stanowiska naprawcze wyposażone w podnośnik o min. nośności 3 ton (Przez stanowisko naprawcze należy rozumieć miejsce na naprawę pojazdu w zamkniętym pomieszczeniu z wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie czynności naprawczych. Stanowiska powinny zapewnić możliwość wjazdu i obsługi pojazdów o wymiarach:
wys. 300 cm szer. 250 cm dł . 700 cm i masie do 3,5 t.)
2. Posiadać min. 2 stanowiska blacharsko-lakiernicze,
3. Posiadać stanowisko do diagnostyki komputerowej wyposażone w programowanie serwisowe pojazdów marki Mercedes-Benz.
4. Posiadać stanowisko do serwisu układu klimatyzacji
5. Posiadać stanowisko do ustawienia geometrii kół
6. Zapewnić bezpieczeństwo powierzonego do naprawy pojazdu
Przez zapewnienie bezpieczeństwa powierzonego do naprawy pojazdu należy rozumieć przechowywanie go w zamkniętym pomieszczeniu lub na zamkniętym ogrodzonym terenie. Wskazane jest posiadanie monitoringu
7. Wykonawca musi być umiejscowiony nie dalej niż 10 km od siedziby zamawiającego
Dla zadania nr 2 - Naprawy i przeglądy gwarancyjne
1. Do niniejszego zadania może przystąpić tylko Wykonawca, który posiada ASO- autoryzowaną stację obsługi Mercedes-Benz
2. Posiadać min. 2 stanowiska naprawcze wyposażone w podnośnik o min. nośności 3 ton (Przez stanowisko naprawcze należy rozumieć miejsce na naprawę pojazdu w zamkniętym pomieszczeniu z wyposażeniem umożliwiającym przeprowadzenie czynności naprawczych. Stanowiska powinny zapewnić możliwość wjazdu i obsługi pojazdów o wymiarach:
wys. 300 cm szer. 250 cm dł . 700 cm i masie do 3,5 t.)
3. Posiadać stanowisko blacharsko-lakiernicze,
4. Zapewnić bezpieczeństwo powierzonego do naprawy pojazdu. Przez zapewnienie bezpieczeństwa powierzonego do naprawy pojazdu należy rozumieć przechowywanie go w zamkniętym pomieszczeniu lub na zamkniętym ogrodzonym terenie. Wskazane jest posiadanie monitoringu
5. Wykonawca musi być umiejscowiony nie dalej niż 40 km od siedziby zamawiającego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport pralki z domu do mieszkania, 2 piętro. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Cieszyn: Dostawa środków medycznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Cieszyn: Remont dróg powiatowych w 2024r. z podziałem na V części – etap I
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Usługi oznakowania pionowego - Ustka 2024 rok
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI