Remont jednostki pływającej warsztat „SZKWAŁ” nr rej. KŹ-03-012 RZGW Gliwice

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont jednostki pływającej warsztat „SZKWAŁ” nr rej. KŹ-03-012 RZGW Gliwice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-02
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00094134
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Remont jednostki pływającej warsztat „SZKWAŁ” nr rej. KŹ-03-012 RZGW Gliwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont jednostki pływającej warsztat „SZKWAŁ” nr rej. KŹ-03-012 RZGW Gliwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bebcd2f1-d4ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Usługi związane z przeglądami klasowymi jednostek pływających i usługi serwisowania na terenie RZGW Gliwice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w specyfikacji warunków
zamówienia – zwanej dalej „SWZ” – komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się w
formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanejdalej „Platformą” – pod
adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.2. Korzystanie z Platformy jestnieodpłatne. Instrukcja
korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl wzakładce: Instrukcja dla
Wykonawców.3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta naPlatformie. 4.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie wzakładce z
przedmiotowym postępowaniem.5.Celem skomunikowania się z Zamawiającym (zwyłączeniem
złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, którychsposób złożenia
został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej„SWZ”), Wykonawca
korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu dokomunikacji z
Wykonawcami.6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tymzłożenia oferty
oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytaniakorespondencji
na Platformie.7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następującychformatach: .doc.,
.docx, .rtf, .pdf, .xls.8. Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany wogłoszeniu o zamówieniu,
służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej zBiuletynu Zamówień
Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.9. Maksymalnyrozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.10. Dokumentyelektroniczne, oświadczenia
lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane sąprzez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych,
oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgodyz wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub
konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii zdnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.62.2021.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu zadania pn.: „Remont jednostki
pływającej warsztat „SZKWAŁ” nr rej. KŹ-03-012 RZGW Gliwice”.W cenie oferty należy
uwzględnić holowanie warsztatu z miejsca postoju na miejsce prowadzenia robót remontowych
lub stocznię i z powrotem.Wizja w terenie: Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem
oferty dokonał wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań
związanych z realizacją zamówienia.Minimalny okres gwarancji zamówienia wymagany przez
Zamawiającego wynosi: 12 miesięcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Załącznik Nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50241200-8 - Usługi w zakresie naprawy promów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w
postępowaniu:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie
wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.3.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe
lub posiada zdolność kredytową do realizacji przedmiotowego zamówienia w wysokości co
najmniej 130 000,00 zł.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:1 usługę związaną z budową lub
remontem obiektu pływającego o wartości brutto co najmniej 180 000,00 zł brutto lub 2 usługi
związane z budową lub remontem obiektu pływającego o wartości co najmniej 90 000,00 zł
każda lub 3 usługi związane z budową lub remontem obiektu pływającego o wartości co najmniej
60 000,00 zł każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym
Załącznik nr 3 do SWZ;2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;3. oświadczenie wykonawcy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w
okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;Treść zawarta w informacji musi
potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.3 SWZ.2. wykaz usług wykonanych
zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie
warunku, o którym mowa w punkcie 7.2.4 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta:1.1. Na ofertę składają się:1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do
SWZ,2) Kosztorys ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2A do SWZ.1.2. Oświadczenia
lub dokumenty składane razem z ofertą:1.2.1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do
podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych
oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub
dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np.
uchwała właściwego organu Wykonawcy;1.2.2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub
załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;1.2.3. oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z
Załącznikiem nr 2B do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109
ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.1.2.4. Oświadczenie, zgodne w
treści z Załącznikiem Nr 7 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych
podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się
na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.1.2.5. dowód potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który
stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi Załącznik Nr 7 do
SWZ.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych
zasobów oraz określa w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez
niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w
jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w
odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców
(w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka
oferta spełniać będzie następujące wymagania:1. Wykonawcy występujący wspólnie są
zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego
wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.3.
Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika
takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.4. W odniesieniu do warunków określonych
w pkt 7.2 SWZ,wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających
ofertę wspólną(nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę
wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ. 5. Każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią
Załącznika Nr2B do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z
Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak
podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.6. Każdy
z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw
do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim
przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z
Wykonawców występujących wspólnie.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są
zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ. 2.
Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący
Załącznik Nr 6 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia
umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.3. Na
podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy za zasadach określonych w §9 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:1.1. pkt 10.2.1 SWZ zdanie 2 – składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy;1.2. pkt 10.3.2 SWZ – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie
jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokumenty, o których
mowa w pkt 12.1.2 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, ustawy Pzp, zastępuje się
je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy. Postanowienia pkt 12.1 SWZ odnoszące się do wymaganych terminów ważności poszczególnych dokumentów stosuje się.
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4- Gozdowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI