Przygotowanie zbiorników do badania okresowego w wojskowych pojazdach kolejowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowanie zbiorników do badania okresowego w wojskowych pojazdach kolejowych (wpk) przez Inspektora TDT oraz wykonanie przeglądów tech. na poz. P3 w wpk zgodnie z „Dokumentacją Systemu Utrzymania"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-07-18
  • Zamawiający3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00406330
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie zbiorników do badania okresowego w wojskowych pojazdach kolejowych (wpk) przez Inspektora TDT oraz wykonanie przeglądów tech. na poz. P3 w wpk zgodnie z „Dokumentacją Systemu Utrzymania"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.polak@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie zbiorników do badania okresowego w wojskowych pojazdach kolejowych (wpk) przez Inspektora TDT oraz wykonanie przeglądów tech. na poz. P3 w wpk zgodnie z „Dokumentacją Systemu Utrzymania"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95cea2c0-4c37-4b79-aa26-fe27df258739

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00217973/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Usługa badania okresowego zbiorników w wpk - przegląd urządzeń poddozorowych. Usługa przeglądu okresowego P3 wpk.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/3rblog/public/postepowanie?postepowanie=70540474

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcą odbywa się przy użyciu platformy
zakupowej https://portal.smartpzp.pl/3rblog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzania i przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w niniejszym postępowaniu musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452)
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Dokumenty, dla których zamawiający określił wzory w formie załączników należy sporządzić zgodnie z tymi wzorami co do wymaganej w nich treści.
4. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy druk Oferta sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, zawierający wszystkie informacje i oświadczenia zawarte w jego treści. W przypadku składania
oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2) sporządzony w postaci elektronicznej wypełniony (zgodnie z zawartymi w nim uwagami) i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy - załącznik nr 3 do specyfikacji - dla każdego z zadań, na które wykonawca składa ofertę. (Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3) sporządzone w postaci elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ).
4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
5. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/3rblog.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w „Regulaminie Portalu e-Usług”, oraz w „Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”, które znajdują się na stronie internetowej platformy w zakładce „e-learning" lub pod
adresem https://portal.smartpzp.pl/3rblog/elearning

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXII SWZ: Klauzula informacyjna Pzp

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXII SWZ: Klauzula informacyjna Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 129/2024/U

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących prace przygotowawcze przed zgłoszeniem do odbioru przez Inspektora TDT zbiorników ciśnieniowych w wojskowych pojazdach kolejowych (wpk) obsługujących wojskowe bocznice kolejowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w Składach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach zamówienia tj. w załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowych prac, w przypadku gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o stwierdzonych podczas demontażu zbiorników ciśnieniowych niesprawności osprzętu (manometrów, zaworów, przewodów itp.), których nie można było zdiagnozować przed ich demontażem oraz przedstawi kalkulację usługi (wskazując zakres i koszt prac) a Zamawiający zaakceptuje przedstawioną kalkulację.
Rozliczenie dodatkowych prac zleconych Wykonawcy w ramach prawa opcji rozliczane będzie na podstawie kosztu roboczogodziny do wysokości określonej zgodnie z § 2 punkt 2 projektowanych postanowień umowy.
- w przypadku wymiany zbiornika ciśnieniowego na nowy wymagane będzie przekazanie niezbędnych dokumentów w tym „Paszportu zbiornika” Odbiorcy w celu przedstawienia ich Inspektorowi TDT, - dokonanie ponownego kontrolnego pomiaru szczelności zbiorników z podłączonym wyposażeniem (obsługowym) i osprzętem po ewentualnej wymianie osprzętu oraz uczestnictwo przy badaniu okresowym zbiorników ciśnieniowych przez Inspektora TDT.
Skład Stawy, 08-530 DĘBLIN, Oś. Stawy, woj. Lubelskie:
- wagon towarowy kryty typ 208 Kf 16 szt., tj.:
nr rej. PK17031, PK17033, PK17035, PK17037, PK17038, PK17039, PK17041, PK17042, PK17043, PK17046, PK17050, PK17051, PK17052, PK17055, PK17056 i PK17062, badanie okresowe ważne do 30.09.2024 r.,
Skład Życzyn, 08-455 TROJANÓW, ul. Podebłocie 171, woj. mazowieckie:
- lokomotywa Ls 180, 1 szt., tj.:
nr rej. WP0640105, 1 zbiornik 280 l., badanie okresowe ważne do 30.09.2024 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w
niniejszym postępowaniu są:
- Cena oferty (A) - waga 60%
- Cena jednej godziny pracy (roboczogodziny) [B] - waga 40%
Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (A):
Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako
wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty”.
A=(C of. n.)/(C of. b.)x60
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium cena
C of. n. – oferta z najniższą ceną
C of. b. – cena oferty badanej
Zasady oceny w kryterium „cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)” (B):
Do oceny będzie brana cena brutto jednej godziny pracy (roboczogodziny) podana przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena roboczogodziny winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę otrzyma maksymalną ilość punktów (40 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)”.
B=(C rbh. n.)/(C rbh. b.)x40
gdzie:
B – liczba punktów za kryterium cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)”.
C rbh. n. – oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę
C rbh. b. – cena roboczogodziny oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punków [W] wyliczoną wg. poniższego wzoru: W = A + B
gdzie:
W – liczba punktów
A – liczba punktów za kryterium cena
B - liczba punktów za kryterium cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)
3. Ocena ofert odbędzie się w zakresie każdego z zadań oddzielnie.
4. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących prace przygotowawcze przed zgłoszeniem do odbioru przez Inspektora TDT zbiorników ciśnieniowych w wojskowych pojazdach kolejowych (wpk) obsługujących wojskowe bocznice kolejowe, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać w Składach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach zamówienia tj. w załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowych prac, w przypadku gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o stwierdzonych podczas demontażu zbiorników ciśnieniowych niesprawności osprzętu (manometrów, zaworów, przewodów itp.), których nie można było zdiagnozować przed ich demontażem oraz przedstawi kalkulację usługi (wskazując zakres i koszt prac) a Zamawiający zaakceptuje przedstawioną kalkulację.
Rozliczenie dodatkowych prac zleconych Wykonawcy w ramach prawa opcji rozliczane będzie na podstawie kosztu roboczogodziny do wysokości określonej zgodnie z § 2 punkt 2 projektowanych postanowień umowy.
- w przypadku wymiany zbiornika ciśnieniowego na nowy wymagane będzie przekazanie niezbędnych dokumentów w tym „Paszportu zbiornika” Odbiorcy w celu przedstawienia ich Inspektorowi TDT,- dokonanie ponownego kontrolnego pomiaru szczelności zbiorników z podłączonym wyposażeniem (obsługowym) i osprzętem po ewentualnej wymianie osprzętu oraz uczestnictwo przy badaniu okresowym zbiorników ciśnieniowych przez Inspektora TDT.
Skład Stawy, 08-530 DĘBLIN, Oś. Stawy, woj. lubelskie:
- wagon towarowy kryty typ 208 Kf 16 szt., tj.:
nr rej. PK17032, PK17034, PK17036, PK17040, PK17044, PK17045, PK17047, PK17048, PK17049, PK17053, PK17054, PK17057, PK17058, PK17059, PK17060 i PK17061, badanie okresowe ważne do 31.10.2024 r.,
Skład Kłaj, 32-015 KŁAJ, woj. małopolskie:
- wagon towarowy kryty typ 208 Kf 2 szt., tj.:
nr rej. PK17027 i PK17028, badanie okresowe ważne do 31.10.2024 r.,
Skład Regny, 95-040 KOLUSZKI, woj. łódzkie:
- wagon towarowy kryty typ 208 Kf 1 szt., tj.:
nr rej. PK17030, badanie okresowe ważne do 31.10.2024 r.,
Skład Jawidz, 21-077 SPICZYN, Niemce, woj. lubelskie:
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00388202/01 z dnia 2024-06-28
2024-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
- wagon towarowy kryty typ 208 Kf 1 szt., tj.:
nr rej. PK17029, badanie okresowe ważne do 31.10.2024 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w
niniejszym postępowaniu są:
- Cena oferty (A) - waga 60%
- Cena jednej godziny pracy (roboczogodziny) [B] - waga 40%
Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (A):
Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako
wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty”.
A=(C of. n.)/(C of. b.)x60
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium cena
C of. n. – oferta z najniższą ceną
C of. b. – cena oferty badanej
Zasady oceny w kryterium „cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)” (B):
Do oceny będzie brana cena brutto jednej godziny pracy (roboczogodziny) podana przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena roboczogodziny winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę otrzyma maksymalną ilość punktów (40 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)”.
B=(C rbh. n.)/(C rbh. b.)x40
gdzie:
B – liczba punktów za kryterium cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)”.
C rbh. n. – oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę
C rbh. b. – cena roboczogodziny oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punków [W] wyliczoną wg. poniższego wzoru: W = A + B
gdzie:
W – liczba punktów
A – liczba punktów za kryterium cena
B - liczba punktów za kryterium cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)
3. Ocena ofert odbędzie się w zakresie każdego z zadań oddzielnie.
4. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usługi przeglądu technicznego na poziomie utrzymania P3 nw. wojskowych pojazdów kolejowych (wpk), zgodnie z Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU) dla wpk wg arkusza przeglądowo-naprawczego w Składach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach zamówienia tj. w załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowych prac, w przypadku gdy Wykonawca poinformuje Zamawiającego o stwierdzonych podczas przeprowadzania przeglądu P3 niesprawnościach podzespołu, osprzętu, itp., których naprawa lub wymiana nie jest przewidziana w DSU oraz przedstawi kalkulację usługi (wskazując zakres i koszt prac) a Zamawiający zaakceptuje przedstawioną kalkulację.
Rozliczenie dodatkowych prac zleconych Wykonawcy w ramach prawa opcji rozliczane będzie na podstawie kosztu roboczogodziny do wysokości określonej zgodnie z § 2 punkt 2 projektowanych postanowień umowy.
Skład Kłaj, 32-015 KŁAJ, woj. małopolskie,
- lokomotywa 409Da (Ls 180), nr rej. WP – 0640095.
Skład Regny, 95-040 KOLUSZKI, woj. łódzkie,
- lokomotywa 409Da (Ls 180), nr rej. WP – 0640103.
- wagon platforma Kbk, nr rej. WP – 3041819.
Skład Stawy, 08-530 DĘBLIN, oś. Stawy, woj. lubelskie,
- lokomotywa 409Da (Ls 180), nr rej. WP – 0640115,
- lokomotywa 409Da (Ls 180), nr rej. WP – 0640122.
Skład Życzyn, 08-455 TROJANÓW, Podebłocie 171, woj. mazowieckie,
- lokomotywa 409Da (Ls 180), nr rej. WP – 0640105.
Skład Gałkówek, 95-041 GAŁKÓWEK, ul. Łódzka 26, woj. łódzkie,
- lokomotywa 409Da (Ls 180), nr rej. WP – 0640119,
- wagon platforma Kbk, nr rej. WP – 3041907.
Skład Niedźwiedź, 32-090 SŁOMNIKI, woj. małopolskie,
- lokomotywa Ls 160, nr rej. WP – 0640087.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w
niniejszym postępowaniu są:
- Cena oferty (A) - waga 60%
- Cena jednej godziny pracy (roboczogodziny) [B] - waga 40%
Zasady oceny w kryterium „cena oferty” (A):
Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (60 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako
wartość punktowa oferty wg kryterium „cena oferty”.
A=(C of. n.)/(C of. b.)x60
gdzie:
C – liczba punktów za kryterium cena
C of. n. – oferta z najniższą ceną
C of. b. – cena oferty badanej
Zasady oceny w kryterium „cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)” (B):
Do oceny będzie brana cena brutto jednej godziny pracy (roboczogodziny) podana przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SWZ – druk OFERTA, w pkt 1. Cena roboczogodziny winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę otrzyma maksymalną ilość punktów (40 pkt). Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)”.
B=(C rbh. n.)/(C rbh. b.)x40
gdzie:
B – liczba punktów za kryterium cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)”.
C rbh. n. – oferta z najniższą ceną za roboczogodzinę
C rbh. b. – cena roboczogodziny oferty badanej
2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska najwyższą liczbę punków [W] wyliczoną wg. poniższego wzoru: W = A + B
gdzie:
W – liczba punktów
A – liczba punktów za kryterium cena
B - liczba punktów za kryterium cena jednej godziny pracy (roboczogodziny)
3. Ocena ofert odbędzie się w zakresie każdego z zadań oddzielnie.
4. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
- odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
wystawiony/-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego treści będzie wynikało umocowanie ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania każdego z tych wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przekazać wraz z ofertą.
3. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz sposób wykazania braku podstaw wykluczenia przez każdego z tych wykonawców regulują zapisy rozdz. VI i VII niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia tj. §12 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 07:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platfromy zakupowej dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/3rblog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 07:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z uwagi na limit znaków w sekcji II pkt. 2.3 ogłoszenia, Zamawiający podaje pełna nazwę postępowania: Przygotowanie zbiorników ciśnieniowych do badania okresowego w wojskowych pojazdach kolejowych przez Inspektora TDT oraz wykonanie przeglądów technicznych na poziomie P3 w wojskowych pojazdach kolejowych zgodnie z „Dokumentacją Systemu Utrzymania (DSU).
2. Zamawiający dokona oceny ofert złożonych w postępowaniu według kryteriów oceny, którymi w niniejszym postępowaniu są:
- Cena oferty [A] 60%
- Cena jednej godziny pracy (roboczogodziny) [B] 40%
3. Termin wykonania zamówienia
Rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,
Zakończenie:
a) Usługi w ramach zamówienia podstawowego:
Zadanie nr 1 - 30 dni od momentu przekazania sprzętu do realizacji umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2024 roku;
Zadanie nr 2 - 30 dni od momentu przekazania sprzętu do realizacji umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2024 roku;
Zadanie nr 3 - 40 dni od momentu przekazania sprzętu do realizacji umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2024 roku.
b) Usługi w ramach zamówienia opcjonalnego:
Zadanie nr 1 - 14 dni od momentu przekazania sprzętu do realizacji umowy, jednak nie później niż do dnia 30 września 2024 roku;
Zadanie nr 2 - 14 dni od momentu przekazania sprzętu do realizacji umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2024 roku;
Zadanie nr 3 - 14 dni od momentu przekazania sprzętu do realizacji umowy, jednak nie później niż do dnia 31 października 2024 roku.
4. Miejsce realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1: Skład Stawy, 08-530 Dęblin, oś. Stawy, woj. lubelskie, Skład Życzyn, 08-455 Trojanów, ul. Podebłocie 171, woj. mazowieckie.
Zadanie nr 2: Skład Stawy, 08-530 Dęblin, oś. Stawy, woj. lubelskie, Skład Kłaj, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, Skład Regny, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, Skład Jawidz, 21-077 Spiczyn, Niemce, woj. lubelskie.
Zadanie nr 3: Skład Stawy, 08-530 Dęblin, oś. Stawy, woj. lubelskie, Skład Kłaj, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, Skład Życzyn, 08-455 Trojanów, ul. Podebłocie 171, woj. mazowieckie, Skład Regny, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, Skład
Gałkówek, 95-041 Gałkówek, ul. Łódzka 26, woj. łódzkie, Skład Niedźwiedź, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie.
5. Ocena ofert w ramach kryterium oceny ofert zostanie przeprowadzona oddzielnie dla każdego z zadań (części zamówienia).
6. Zamawiający – 3 Regionalnej Bazy Logistycznej przy ul. Montelupich 3 w Krakowie informuje, iż w dniu 16 kwietnia 2022r. weszła w życie ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). Zgodnie z art. 1 pkt. 3 ww. ustawy w celu przeciwdziałania wpieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022r. wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tej ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 roku, poz. 1710 z późn. zm.)
W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę korektę licznika w samochodzie Chevrolet volt 2013- Wielka Wieś
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania11-10-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę korektę licznika w samochodzie Chevrolet volt 2013. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.