Przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych KZGW oraz RZGW w Warszawie i podległych Zarządów Zlewni, w podziale na 9 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia539842-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539842-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie: Przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych KZGW oraz RZGW w Warszawie i podległych Zarządów Zlewni, w podziale na 9 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Zarzecze   13 B , 03-194  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360, e-mail przetargi_warszawa@wody.gov.pl, przetargi_warszawa@wody.gov.pl, faks +48(22)5870361.
Adres strony internetowej (URL): https://warszawa.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://warszawa.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
PGW WP, RZGW W Warszawie, Zarząd Zlewni we Włocławku, ul. Okrzei 74 a, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 208

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej podpisanej własnoręcznym podpisem
Adres:
PGW WP, RZGW W Warszawie, Zarząd Zlewni we Włocławku, ul. Okrzei 74 a, 87-800 Włocławek, w pokoju nr 208

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych KZGW oraz RZGW w Warszawie i podległych Zarządów Zlewni, w podziale na 9 części
Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.53.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz podległych jej jednostek. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 9 części.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: Usługa w ramach każdej części, świadczona będzie przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Oceniając zdolność techniczną wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, zamawiający stawia warunek dotyczący doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem – nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: jedna usługa o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (np. usługi diagnostyczne, serwisowe i naprawcze samochodów) wykonana w ramach jednego kontraktu, co najmniej o wartości brutto: - 2.500,00 zł dla części nr 9- 5.000,00 zł dla części nr 3, 4, 6- 10.000,00 zł dla części nr 1- 16.000,00 zł dla części nr 8 i 5- 20.000,00 zł dla części nr 2 i 7Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunek udziału będzie spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 usługi określonej dla tej części, dla której wymagana jest większa wartość.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; Oświadczenie Wykonawca jest zobowiązany złożyć bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.Dokument Wykonawca jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w specyfikacji wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane.- Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj.Dowody określające, czy usługi wymienione w wyżej wymienionym wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Powyższe dokumenty Wykonawca jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w zdaniu 1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć:-formularz cenowy, zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, właściwy dla danej części-Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, zgodny z treścią Załącznika nr 1a do SIWZ, właściwy dla danej części-dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;-pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;-dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium);-oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznika Nr 5 i Załącznika nr 6 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.-oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznika Nr 5 i Załącznika Nr 6 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;-dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 p.z.p., na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 p.z.p., Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności w zakresie:1) ilości samochodów wskazanych w SIWZ i Ofercie (zał. Nr 1 i 2 do Umowy), przy czym zmiana ilości samochodów wynikać może z likwidacji istniejących lub pozyskania dodatkowych przez Zamawiającego,2) zmiany zakresu i ilości wskazanych w SIWZ i Ofercie, służących do skalkulowania ceny oferty,3) wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, w następstwie pkt 1 i/lub 2 powyżej tylko do wysokości planowanych kwot na to zadanie ujętych w planach finansowych Zamawiającego w okresie objętym umową,4) zmiany wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, spowodowana zwiększoną niż założono w SIWZ awaryjnością pojazdów, pod warunkiem że zmiana nie przekroczy 50% wartości umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 80/82, 00-844 Warszawa REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.53.2020 prowadzonym na podstawie Pzp;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODOh) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODOi) nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w WarszawieDoszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 2 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Radomiu,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Radomiu. Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 3 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 4 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Łowiczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Łowiczu.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 5 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Dębem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Dębem.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 6 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Ciechanowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Ciechanowie.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 6 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Ciechanowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Ciechanowie.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 7 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni w Warszawie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni w Warszawie.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 8 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Zarząd Zlewni we Włocławku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Zarządu Zlewni we WłocławkuDoszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.


Część nr: 9 Nazwa: Serwis pogwarancyjny samochodów Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do eksploatacji samochodów dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie.Doszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu.Samochody będą naprawiane w warsztatach wyposażonych w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, w odległości do 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części. Wykonawca musi więc, dysponować warsztatami wyposażonymi w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji, zlokalizowanymi w mieście, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części lub maksimum 20 km od miasta, w którym mieści się siedziba Zarządu Zlewni lub RZGW lub KZGW odpowiednio dla danej części.Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca techniczne przeglądy okresowe, w zakres których wchodzą:a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, wg wskazań producenta pojazdu,b) sprawdzenie układów hamulcowego i kierowniczego,c) sprawdzenie elementów zawieszenia,d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu,f) naprawy i remonty bieżące i główne,g) holowanie uszkodzonych aut.Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Termin wykonania usługi 20,00
Okres gwarancji 20,00
Cena za kilometr holowania pojazdu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą czynności diagnostyczne, serwisowe i naprawcze dotyczące wykonywania przeglądów i usług związanych z serwisowaniem pogwarancyjnym samochodów służbowych.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam Przewoźników z pojazdami typu solo lub naczepy standard 13, 6 - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do współpracy Przewoźników, posiadających pojazdy typu solo lub naczepy standard 13, 6. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa serwerów plików NAS
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: DOSTAWY OBŁOŻEŃ ZABIEGOWYCH, NIESTERYLNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa serwerów plików NAS
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Motoryzacja i transport: Wykonanie karosacji samochodu pożarniczego STAR 244.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI