Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część nr 1: Serwis gwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie - Hyundai Tucson |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną:a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm.b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie.c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane)d/ Sprawdzenie filtra powietrzae/ Sprawdzenie stanu akumulatoraf/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowegog/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowychh/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznegoi/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzeniaj/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszeniak/ Kontrola filtra paliwal/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrzał/ Kontrola działania hamulca postojowegom/ Sprawdź wał napędowy.n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłono/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia oponp/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju.r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła.s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część nr 2 Serwis gwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie – ISUZU D-max |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu.2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część nr 3 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Ciechanowie - Hyundai Tucson, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną:a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm.b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie.c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane)d/ Sprawdzenie filtra powietrzae/ Sprawdzenie stanu akumulatoraf/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowegog/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowychh/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznegoi/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzeniaj/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszeniak/ Kontrola filtra paliwal/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrzał/ Kontrola działania hamulca postojowegom/ Sprawdź wał napędowy.n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłono/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia oponp/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju.r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła.s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
20,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część nr 4 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim - Hyundai Tucson, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną:a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm.b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie.c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane)d/ Sprawdzenie filtra powietrzae/ Sprawdzenie stanu akumulatoraf/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowegog/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowychh/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznegoi/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzeniaj/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszeniak/ Kontrola filtra paliwal/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrzał/ Kontrola działania hamulca postojowegom/ Sprawdź wał napędowy.n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłono/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia oponp/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju.r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła.s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część nr 5 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Radomiu - Hyundai Tucson, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną:a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm.b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie.c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane)d/ Sprawdzenie filtra powietrzae/ Sprawdzenie stanu akumulatoraf/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowegog/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowychh/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznegoi/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzeniaj/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszeniak/ Kontrola filtra paliwal/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrzał/ Kontrola działania hamulca postojowegom/ Sprawdź wał napędowy.n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłono/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia oponp/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju.r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła.s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
termin realizacji |
20,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część nr 6 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Łowiczu - Hyundai Tucson |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną:a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm.b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie.c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane)d/ Sprawdzenie filtra powietrzae/ Sprawdzenie stanu akumulatoraf/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowegog/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowychh/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznegoi/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzeniaj/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszeniak/ Kontrola filtra paliwal/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrzał/ Kontrola działania hamulca postojowegom/ Sprawdź wał napędowy.n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłono/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia oponp/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju.r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła.s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
Termin realizacji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część nr 7 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni we Włocławku - Hyundai Tucson |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną:a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm.b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie.c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane)d/ Sprawdzenie filtra powietrzae/ Sprawdzenie stanu akumulatoraf/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowegog/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowychh/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznegoi/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzeniaj/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszeniak/ Kontrola filtra paliwal/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrzał/ Kontrola działania hamulca postojowegom/ Sprawdź wał napędowy.n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłono/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia oponp/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju.r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła.s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
termin realizacji |
20,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część nr 8 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni we Włocławku - ISUZU D-max |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 – WARSZAWA Dla części 3 – CIECHANÓW Dla części 4 – PIOTRKÓW TRYBUNALSKIDla części 5 – RADOMDla części 6 – ŁOWICZDla części 7 – WŁOCŁAWEKDla części 8 – WARSZAWAPunkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji.Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności:1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu.2) obsługę bieżącą i okresową,3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych,4) naprawy z dostawą części,5) dostawę i montaż akcesoriów.2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego,2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę,3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” O, Q tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości ”ubezpieczeniowym” PC, PT tj. oznakowaniu jakości „Auto Elements” Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO,4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych – jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym,5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części,6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax,8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy.3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 – miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi,4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi,5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji |
20,00 |
Okres gwarancji |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: