Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa serwisowa pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Czysty Region Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu ul. Naftowa 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Czysty Region Spółka z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161502260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Naftowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-230
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czysty-region.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czysty-region.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
odpady
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa serwisowa pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Czysty Region Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu ul. Naftowa 7
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee41cf89-4ede-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007619/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Obsługa serwisowa pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Czysty Region Sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu ul. Naftowa 7
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.czysty-region.pl/przetargi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CR.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań świadczonych na rzecz Czysty Region Sp. z o. o., mających na celu utrzymanie we właściwym stanie technicznym samochodowych pojazdów komunalnych będących na wyposażeniu Spółki
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
24.1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
24.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej.
24.2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału: „sytuacja ekonomiczna lub finansowa”:
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie.
24.3. Sposób oceny spełnienia warunków „zdolności techniczna lub zawodowa”:
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, usługę lub usługi na obsługę serwisowa co najmniej 10 pojazdów specjalistycznych o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, nieprzerwanie przez co najmniej 6 kolejnych miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 26.1. Wstępne oświadczenie wykonawcy, złożone wraz z ofertą, tj. oświadczenie, że:
• na dzień składania oferty wobec wykonawcy nie zachodzi jakakolwiek podstawa wykluczenia wymieniona w SWZ, w szczególności, o których mowa art. 108 ust. 1 ustawy PZP i w art. 7 ust. 1 Specustawy sankcyjnej;
• wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w SWZ,
oraz w przypadku polegania na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego również następujące informacje dotyczące tego podmiotu: nazwę, nr KRS/CRiDG i zakresu zasobów, planowanych do wykorzystania podczas realizacji zamówienia i dodatkowo oświadczenie tego podmiotu potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na zasoby.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
27.1. Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP, mają prawo wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
27.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, w szczególności ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
27.3. Przedmiotowe pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone wraz z ofertą.
27.4. Pełnomocnictwo składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formacie danych określonych w pkt. 30.7 SWZ
27.5. W przypadku złożenia przez wykonawców oferty wspólnej, warunki udziału będą analizowane łącznie tzn. Zamawiający przeprowadzając ocenę spełnienia tych warunków będzie brał pod uwagę sumę przedstawionych w ofercie danych dotyczących poszczególnych partnerów
27.6. Zastrzega się, że kluczowy zakres zamówienia, którego wykonanie wymaga określonego w SWZ doświadczenia, musi zostać wykonany osobiście przez wykonawcę, który wykazał posiadanie wymaganego doświadczenia.
27.7. Żaden z występujących wspólnie wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie jakiejkolwiek okoliczności określonej w niniejszej SWZ, zatem na wezwanie zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, każdego z występujących wspólnie wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
45.1. Dopuszcza się możliwość zmian zawartej umów w sprawie zamówienia publicznego w poniżej określonych przypadkach, określających rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia, to jest dopuszcza się możliwość:
45.1.1. Dopuszcza się możliwość zmiany określonego w umowie ryczałtowego wynagrodzenia brutto, w przypadkach określonych w projekcie umowy.
45.1.2. Dopuszcza się zmiany Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian, jeżeli ich konieczność wynika ze zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Kędzierzyn-Koźle ul. Naftowa 7
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-24