III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 280.000,00 złotych.4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP:1) w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: kopia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 280.000,00 złotych wraz z potwierdzeniem opłacenia składek. Wykonawca nie może zalegać z zapłatą należnej składki albo raty z tytułu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usługach, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w wykazie usług, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wykonuje, minimum trzy usługi polegające na naprawie i remoncie samochodów ciężarowych i przyczep ciężarowych o łącznej masie zestawu do 40 ton, o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda.• W wykazie (Załącznik Nr 13 do SIWZ) należy podać nazwę, ich rodzaj, wartość, daty, miejsce wykonania i podmioty, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączyć dowody, określające że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były/są wykonywane w sposób należyty.• W przypadku gdy Wykonawca wskaże usługi, dla których rozliczenia dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych usług w innej walucie na złote polskie – na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wykonania inwestycji, tj. dnia podpisania protokołu końcowego usług. Wykonawca musi dysponować na czas realizacji zamówienia minimum siedmioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadającymi następujące uprawnienia oraz doświadczenie w postaci:• mechanik samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku, • elektryk samochodów ciężarowych – wymagana 1 osoba z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku pracy, • diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami, • serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku,• osoba przeprowadzająca sprawdzanie i przeglądy tachografów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie tego warunku wykazaniem w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik Nr 12 do SIWZ), w szczególności minimum siedmioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako: mechanik samochodów ciężarowych, elektryk samochodów ciężarowych, diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów, serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych, osoba przeprowadzająca sprawdzenie i przeglądy tachografów, o wymaganych uprawnieniach bądź doświadczeniu. 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP:1) w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:c) zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadanej zdolności zawodowej, w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich nazwy i rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, na wzorze formularza stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ, zawierającego wskazanie minimum trzech usług polegających na naprawie i remoncie samochodów ciężarowych i przyczep ciężarowych o łącznej masie zestawu do 40 ton, o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda oraz załączeniem dowodów, określających że usługi te zostały wykonane/są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik Nr 12 do SIWZ), zawierający wskazanie co najmniej siedem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako mechanik samochodów ciężarowych, elektryk samochodów ciężarowych, diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów, serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych, osoba przeprowadzająca sprawdzenie i przeglądy tachografów, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami:• mechanik samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku, • elektryk samochodów ciężarowych – wymagana 1 osoba z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku pracy, • diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami, • serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku,• osoba przeprowadzająca sprawdzanie i przeglądy tachografów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca musi dysponować na czas realizacji zamówienia minimum siedmioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, posiadającymi następujące uprawnienia oraz doświadczenie w postaci:• mechanik samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku, • elektryk samochodów ciężarowych – wymagana 1 osoba z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku pracy, • diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami, • serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku,• osoba przeprowadzająca sprawdzanie i przeglądy tachografów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie tego warunku wykazaniem w wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik Nr 12 do SIWZ), w szczególności minimum siedmioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako: mechanik samochodów ciężarowych, elektryk samochodów ciężarowych, diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów, serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych, osoba przeprowadzająca sprawdzenie i przeglądy tachografów, o wymaganych uprawnieniach bądź doświadczeniu. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik Nr 12 do SIWZ), zawierający wskazanie co najmniej siedem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako mechanik samochodów ciężarowych, elektryk samochodów ciężarowych, diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów, serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych, osoba przeprowadzająca sprawdzenie i przeglądy tachografów, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami:• mechanik samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku, • elektryk samochodów ciężarowych – wymagana 1 osoba z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku pracy, • diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami, • serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku,• osoba przeprowadzająca sprawdzanie i przeglądy tachografów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dział XIII 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Ustawy PZP - braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) Ustawy PZP – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13), 14), 21) Ustawy PZP; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy PZP; UWAGA: Jeżeli Wykonawca jest podmiotem krajowym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.5) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170);6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22) Ustawy PZP;7) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15) Ustawy PZP. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Dział XIII SIWZ 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dziale XIII ust. 3:1) pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) Ustawy PZP – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2) pkt 2)-4) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.9. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8 niniejszego Działu SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.11. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Dziale XIII ust. 3. pkt 1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w Dziale XIII ust. 8 pkt 1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14) i 21) Ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 14. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których w Dziale XIII ust. 3, 8, 9 SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 18. Oświadczenia i dokumenty, wskazane z niniejszym Dziale SIWZ muszą spełniać wymagania określone w Ustawie i w przepisach Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dział XIII 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Ustawy PZP:1) w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: nie dotyczy. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: kopia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 280.000,00 złotych wraz z potwierdzeniem opłacenia składek. Wykonawca nie może zalegać z zapłatą należnej składki albo raty z tytułu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności.c) zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz usług, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadanej zdolności zawodowej, w okresie ostatnich 3 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich nazwy i rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, na wzorze formularza stanowiącym Załącznik Nr 13 do SIWZ, zawierającego wskazanie minimum trzech usług polegających na naprawie i remoncie samochodów ciężarowych i przyczep ciężarowych o łącznej masie zestawu do 40 ton, o wartości nie mniejszej niż 75.000,00 zł brutto każda oraz załączeniem dowodów, określających że usługi te zostały wykonane/są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (Załącznik Nr 12 do SIWZ), zawierający wskazanie co najmniej siedem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia jako mechanik samochodów ciężarowych, elektryk samochodów ciężarowych, diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów, serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych, osoba przeprowadzająca sprawdzenie i przeglądy tachografów, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami:• mechanik samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku, • elektryk samochodów ciężarowych – wymagana 1 osoba z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku pracy, • diagnosta przeprowadzający przeglądy techniczne pojazdów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami, • serwisant ogumienia do samochodów ciężarowych – wymagane minimum 2 osoby z doświadczeniem minimum 2 lata pracy na danym stanowisku,• osoba przeprowadzająca sprawdzanie i przeglądy tachografów – wymagana minimum 1 osoba z uprawnieniami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie określił żadnych kryteriów selekcji.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dział XIII SIWZ 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) Ustawy PZP tj. potwierdzających spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego: Zamawiający nie określił wymagań w niniejszym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dział XIII SIWZ 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP.1) Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. Zamawiający oprócz formy papierowej dopuszcza również możliwość złożenia niniejszego oświadczenia w formie elektronicznej podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym.2) W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia w/w oświadczenia.Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą:1. wypełniony „Formularz Ofertowy”, sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ;2. wskazanie „Zastrzeżenia nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa” – Załącznik Nr 9 do SIWZ – jeśli dotyczy – w przypadku składania oferty w formie elektronicznej;3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunków udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5 do SIWZ);4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 6 do SIWZ);5. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, o którym mowa w Dziale XXXII. SIWZ (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 3 do SIWZ) – jeśli dotyczy;6. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty;7. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej;8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty elektronicznej, pełnomocnictwo również musi zostać złożone w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. 9. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji, według załączonego wzoru druku – Załącznik nr 7 do SIWZ – jeśli dotyczy.