Naprawy i przeglądy samochodów, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawy i przeglądy samochodów, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz sprzętu do utrzymania dróg będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-23
  • ZamawiającyPodlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-14
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00492160
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawy i przeglądy samochodów, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz sprzętu do utrzymania dróg będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.lo.zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawy i przeglądy samochodów, przyczep samochodowych, ciągników rolniczych wraz z osprzętem oraz sprzętu do utrzymania dróg będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beb84d9c-82cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004030/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Naprawy samochodów, ciągników i przyczep

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,146437,506ecadb97e5a8b9acdf36b0b03ed850.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/zapytania_email,146437,506ecadb97e5a8b9acdf36b0b03ed850.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są pod adresem:
https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego.
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB.
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RDWŁo.2518.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Naprawy i przeglądy 4 szt. samochodów osobowych, 4 szt. samochodów ciężarowych oraz 3 szt. przyczep będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34330000-9 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) cena roboczogodziny – 60 %:
(T) czas przystąpienia do naprawy – 40 %
Kryterium „Cena”:
1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę 1 roboczogodziny (brutto) wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %
Gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę roboczogodziny
Cmin – najniższa cena roboczogodziny w złożonych ofertach
Cb – cena roboczogodziny badanej oferty
100 – wskaźnik stały
60 % – procentowe znaczenie kryterium cena
Oferta w kryterium cena roboczogodziny może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium „Czas przystąpienia do naprawy”:
Przez kryterium czas przystąpienia do naprawy (T) do oceny Zamawiający przyjmuje czas przystąpienia do naprawy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny czas przystąpienia do naprawy wynosi 2 dni.
Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- przystąpienie do naprawy nie później niż 2 dni od dnia zgłoszenia - 0 pkt
- przystąpienie do naprawy nie później niż w dniu następnym od zgłoszenia - 20 pkt
- przystąpienie do naprawy w dniu zgłoszenia - 40 pkt
Oferty, w których:
- nie zostanie podany okres przystąpienia do naprawy lub
- będzie on dłuższy niż maksymalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Oferta w kryterium czas przystąpienia do naprawy może otrzymać maksymalnie 40 punkty.
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (T)
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Naprawy i przeglądy 3 szt. ciągników rolniczych wraz z osprzętem, przyczep ciężarowych rolniczych, rębaków, zamiatarki oraz kosiarek bijakowych będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych

16810000-6 - Części maszyn rolniczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) cena roboczogodziny – 60 %:
(T) czas przystąpienia do naprawy – 40 %
Kryterium „Cena”:
1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę 1 roboczogodziny (brutto) wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %
Gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę roboczogodziny
Cmin – najniższa cena roboczogodziny w złożonych ofertach
Cb – cena roboczogodziny badanej oferty
100 – wskaźnik stały
60 % – procentowe znaczenie kryterium cena
Oferta w kryterium cena roboczogodziny może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium „Czas przystąpienia do naprawy”:
Przez kryterium czas przystąpienia do naprawy (T) do oceny Zamawiający przyjmuje czas przystąpienia do naprawy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny czas przystąpienia do naprawy wynosi 2 dni.
Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- przystąpienie do naprawy nie później niż 2 dni od dnia zgłoszenia - 0 pkt
- przystąpienie do naprawy nie później niż w dniu następnym od zgłoszenia - 20 pkt
- przystąpienie do naprawy w dniu zgłoszenia - 40 pkt
Oferty, w których:
- nie zostanie podany okres przystąpienia do naprawy lub
- będzie on dłuższy niż maksymalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Oferta w kryterium czas przystąpienia do naprawy może otrzymać maksymalnie 40 punkty.
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (T)
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Naprawy i przeglądy sprzętu do utrzymania dróg i elektronarzędzi będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) cena roboczogodziny – 60 %:
(T) czas przystąpienia do naprawy – 40 %
Kryterium „Cena”:
1) Przez kryterium cena (C) Zamawiający rozumie całkowity koszt realizacji zamówienia. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę 1 roboczogodziny (brutto) wpisaną przez Wykonawcę w formularzu oferty. Liczba punktów w ramach kryterium ceny zostanie wyliczona zgodnie ze wzorem:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60 %
Gdzie:
C – ilość punktów przyznana za cenę roboczogodziny
Cmin – najniższa cena roboczogodziny w złożonych ofertach
Cb – cena roboczogodziny badanej oferty
100 – wskaźnik stały
60 % – procentowe znaczenie kryterium cena
Oferta w kryterium cena roboczogodziny może otrzymać maksymalnie 60 punktów.
Kryterium „Czas przystąpienia do naprawy”:
Przez kryterium czas przystąpienia do naprawy (T) do oceny Zamawiający przyjmuje czas przystąpienia do naprawy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Zgodnie z warunkami SWZ maksymalny czas przystąpienia do naprawy wynosi 2 dni.
Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
- przystąpienie do naprawy nie później niż 2 dni od dnia zgłoszenia - 0 pkt
- przystąpienie do naprawy nie później niż w dniu następnym od zgłoszenia - 20 pkt
- przystąpienie do naprawy w dniu zgłoszenia - 40 pkt
Oferty, w których:
- nie zostanie podany okres przystąpienia do naprawy lub
- będzie on dłuższy niż maksymalny okres określony przez Zamawiającego zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Oferta w kryterium czas przystąpienia do naprawy może otrzymać maksymalnie 40 punkty.
Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (T)
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego oraz uzyska największą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do naprawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Nie dotyczy
b) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
Wykazanie się dysponowaniem osób z doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Odpowiednio do zadania - minimum 1 osoba na każde wskazane stanowisko.
Zadanie Nr 1: mechanik samochodowy, diagnosta, elektryk samochodowy,
Zadanie Nr 2: mechanik.
Warunek nie dotyczy Zadania Nr 3
c) Potencjał techniczny
W zakresie spełniania warunków wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę urządzeń technicznych umożliwiających wykonywanie wszystkich przeglądów okresowych i napraw przeprowadzanych w sposób zgodny z zaleceniami producenta.
Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem:
1) stacji obsługi z co najmniej jednym stanowiskiem do diagnostyki pojazdów - dotyczy Zadania Nr 1,
2) stacja obsługi - dotyczy Zadania Nr 2,
3) stanowisko do wulkanizacji opon - dotyczy Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2
4) Warunek nie dotyczy Zadania Nr 3
Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem ww. potencjałem technicznym w lokalizacji określonej w pkt. 6.1.
PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy – wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy,
2) pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.
3) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie przeglądu UDT na HDS udźwig 2,5t - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania16-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie przeglądu UDT na HDS udźwig 2,5t, zamontowany na samochodzie ciężarowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI