Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-29
  • Numer ogłoszenia567950-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567950-N-2020 z dnia 2020-07-29 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22i , 41-214  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, , e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i, sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna.
Numer referencyjny: ZP90/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy na okres 36 miesięcy trzech samochodów 9-cio osobowych i czterech samochodów 7-dmio osobowych z zabudową typu wywrotka trójstronna, z podziałem na niżej wskazane części/zadania:Dla celów złożenia ofert częściowych przedmiot zamówienia zostaje podzielony na zadania:1. Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Inwestycji i Remontów zadanie A2. Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości zadanie B3. Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości zadanie C4. Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Botaniczno Zoologicznego zadanie D5. Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości zadanie E6. Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości zadanie F7. Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości zadanie GWszystkie samochody winny być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nienaprawiane, wolne od wad fabrycznych, na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu wraz ze świadczeniem obsługi serwisowej, Assistance na terenie RP, ubezpieczenia oraz innych czynności wskazanych poniżej.Wynajmowane samochody powinny spełniać podane w SIWZ parametry techniczno-użytkowe i wyposażenie.Dopuszcza się lepsze parametry techniczne samochodów i ich wyposażenia.1.4 Dla każdego zadania, w ramach wydania, przekazania samochodu i dokumentów Zamawiającemu, Wykonawca zapewni Zamawiającemu następujący zakres usług w ramach miesięcznej stawki opłat za wynajem pojazdów:a) Finansowanie – koszt zakupu samochodu, rejestrację samochodu, przygotowanie samochodu do wydania i przekazania samochodu w siedzibie Zamawiającego.b) Ubezpieczenie i likwidację szkód: AC, OC, NW bez udziału własnego Zamawiającego w szkodach przez cały okres trwania umowy, zabezpieczenie pełnego postępowania przy likwidacji szkód. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów napraw nie objętych polisą ubezpieczeniową, nie przewiduje się dodatkowych kosztów związanych z realizacją usług w ramach polisy ubezpieczeniowej, chyba że zdarzenie spowodowane będzie działaniem kierowcy pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Ponadto Zamawiający oczekuje świadczenia usług w zakresie polisy ubezpieczeniowej najwyższego poziomu, tzn. z uwzględnieniem wszelkich zdarzeń losowe, które może obejmować polisa. W przypadku zaistnienia szkody całkowitej samochodu Wykonawca dostarczy w zamian Zamawiającemu samochód o porównywalnych parametrach technicznych. Wykonawca w ramach każdego zadania zapewni Assistance na terenie RP.c) Samochód zastępczy – będzie dostarczony i przekazany Zamawiającemu w miejscu przez niego wskazanym na terenie Miasta Sosnowca, do 12 godzin, liczonych od momentu zgłoszenia Zamawiającego (na czas naprawy, przeglądu trwającego ponad 24 godziny lub na czas likwidacji szkody) w dni robocze i wolne od pracy, bez ograniczeń czasowych. Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat, pojazd zastępczy o parametrach podobnych do parametrów pojazdu podstawowego. d) Pełną obsługę serwisową (mechaniczną i blacharsko – lakierniczą) w Autoryzowanych Stacjach Obsługi, zgodnie z wymaganiami producenta pojazdu oraz wynikającą z eksploatacji pojazdu.e) Serwis ogumienia. f) Usługę holowania samochodu.g) Administrowanie systemem serwisowym, przez co rozumie się w szczególności nadzór nad wykonywaniem planowanych czynności serwisowych, badań technicznych itp. 1.5 Zamawiający określa średni roczny limit kilometrów na poziomie 36.000 km – dla każdego z pojazdów.1.6 Zamawiający nie będzie ponosił innych kosztów niż opłaty za wynajem, za wyjątkiem kosztów i opłat związanych z użytkowaniem samochodu w zakresie bieżącej eksploatacji: mycie, płyny do spryskiwaczy, paliwo, oleje (z wyłączeniem obowiązkowych wymian wynikających z książki serwisowej), opłat parkingowych i opłat za przejazd autostradą.1.7 Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 50111100-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A,B,C,D,E,F i G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,natomiast wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem najem długoterminowy prowadzony przez okres minimum 24 miesięcy dla przynajmniej jednego samochodu osobowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Specyfikacje techniczne samochodu zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Stosowne pełnomocnictwa jeżeli dotyczą Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
3.2. termin przekazania samochodu 20,00
3.3. Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;2) zmian osób do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego – w zakresie pisemnego zawiadomienia bez konieczności sporządzania aneksu do umowy;3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;4) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do zmian nią spowodowanych.Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, z wyjątkiem przypadku wskazanego w projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zadanie A: Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Inwestycji i Remontów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu long, 9-miejscowe, homologacja osobowa tak3 Ilość drzwi, w tym odsuwane drzwi po prawej stronie 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1400 cm37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 110 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10 l / 100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera tak12 Układ bezpieczeństwa ABS z EBD tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczna tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Czujniki monitorowania ciśnienia w oponach tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa min 45 l27 Wszystkie siedzenia z obiciami /pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12V w kabinie kierowcy tak29 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak32 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak33 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu


Część nr: 2 Nazwa: zadanie B: Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu long, 9-miejscowe, homologacja osobowa tak3 Ilość drzwi, w tym odsuwane drzwi po prawej stronie 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1400 cm37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 110 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10 l / 100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera tak12 Układ bezpieczeństwa ABS z EBD tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczna tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Czujniki monitorowania ciśnienia w oponach tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa min 45 l27 Wszystkie siedzenia z obiciami /pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12V w kabinie kierowcy tak29 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak32 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak33 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania B – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.


Część nr: 3 Nazwa: zadanie C: Długoterminowy najem jednego 9-osobowego samochodu osobowego na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu long, 9-miejscowe, homologacja osobowa tak3 Ilość drzwi, w tym odsuwane drzwi po prawej stronie 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1400 cm37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 110 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10 l / 100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera tak12 Układ bezpieczeństwa ABS z EBD tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczna tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Czujniki monitorowania ciśnienia w oponach tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa min 45 l27 Wszystkie siedzenia z obiciami /pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12V w kabinie kierowcy tak29 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak32 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak33 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A,B,C,D,E,F i G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu


Część nr: 4 Nazwa: zadanie D: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Botaniczno Zoologicznego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa tak3 Ilość drzwi 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 125 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10l/100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy tak12 Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Komputer pokładowy tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa o pojemności min 50 L27 Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy min 129 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Hak holowniczy kulowy tak32 Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm tak33 Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką tak34 Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie tak35 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak36 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak37 Ładowność po zabudowie min 800 kg38 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania D – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.


Część nr: 5 Nazwa: zadanie E: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa tak3 Ilość drzwi 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 125 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10l/100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy tak12 Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Komputer pokładowy tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa o pojemności min 50 L27 Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy min 129 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Hak holowniczy kulowy tak32 Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm tak33 Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką tak34 Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie tak35 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak36 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak37 Ładowność po zabudowie min 800 kg38 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania A,B,C,D,E,F i G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert,wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.


Część nr: 6 Nazwa: zadanie F: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa tak3 Ilość drzwi 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 125 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10l/100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy tak12 Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Komputer pokładowy tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa o pojemności min 50 L27 Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy min 129 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Hak holowniczy kulowy tak32 Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm tak33 Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką tak34 Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie tak35 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak36 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak37 Ładowność po zabudowie min 800 kg38 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania F – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.


Część nr: 7 Nazwa: zadnia G: Długoterminowy najem jednego 7- osobowego samochodu osobowego z zabudową typu wywrotka trójstronna na potrzeby Działu Utrzymania Czystości.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Samochód fabrycznie nowy, nieużywany min 20192 Nadwozie typu podwójna kabina 7-mio osobowa, homologacja ciężarowa tak3 Ilość drzwi 44 Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego tak5 Dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg6 Silnik diesla o pojemności min 1950 cm 37 Norma emisji spalin nie niższa niż Euro 6 tak8 Moc silnika min 125 KM9 Napęd na koła przednie lub tylne tak10 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max 10l/100 km11 Poduszka powietrzna kierowcy tak12 Układ ABS ze wspomaganiem awaryjnego hamowania tak13 Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy tak14 Klimatyzacja tak15 Centralny zamek z pilotem tak16 Immobiliser tak17 Elektrycznie regulowane szyby boczne przednie tak18 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne tak19 Radio z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth tak20 Dywaniki gumowe tak21 Koło zapasowe pełnowymiarowe tak22 Kolumna kierownicy regulowana tak23 Komputer pokładowy tak24 Fotel kierowcy z regulacją wysokości tak25 Światła do jazdy dziennej tak26 Zbiornik paliwa o pojemności min 50 L27 Wszystkie siedzenia z obiciami / pokrowcami ze skaju tak28 Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy min 129 Na dachu kabiny zamontowana lampa ostrzegawcza LED (podświetlona belka z obustronnym napisem SŁUŻBA DROGOWA zespolona z lampami ostrzegawczymi w kolorze żółtym). Lampa włączana z kabiny pojazdu tak30 Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica proszkowa 2 kg, apteczka, zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół) tak31 Hak holowniczy kulowy tak32 Zabudowa - wywrot trójstronny o dł. minimum 2800 mm, szer. minimum 2100 mm, wysokość burt min. 400 mm tak33 Nadstawki burt demontowalne, z siatki do wysokości dachu kabiny, przykrycie zabudowy plandeką tak34 Zabudowa zabezpieczona antykorozyjnie tak35 Opcja wymuszania przez użytkownika procesu oczyszczania filtra cząstek stałych (lub inne rozwiązanie pozwalające na oczyszczenie filtra bez ponoszenia dodatkowego kosztu w serwisie, w całym okresie trwania gwarancji mechanicznej pojazdu). tak36 Opony wielosezonowe (lato/zima) tak37 Ładowność po zabudowie min 800 kg38 Kolor karoserii zalecany: biały, żółty lub pomarańczowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50111100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin przekazania samochodu 20,00
Opłata za 1 km przekroczenia łącznego limitu przebiegu kilometrów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu w ramach zadania G – maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, przy czym przekazanie zarejestrowanych i gotowych do eksploatacji samochodów Zamawiającemu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, wynajem samochodu osobowego – 36 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru pojazdu.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rejestracje auta z Niemiec - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie rejestracja auta sprowadzonego z Niemiec. Przegląd wykonany, kompletna dokumentacja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI