Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 261883896
1.5.8.) Numer faksu: 261883868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d607b162-863c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/26wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/26wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami wszczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość”dostępnego na dole strony internetowej postępowania zamieszczonego naplatformiehttps://platformazakupowa.pl/pn/26wog. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. poz.2452)oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia,wnioski, zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18lipca 2002 r. o świadczeniu usług droga elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej stronyniezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający, zgodnie z § 2 rozporządzenia PrezesaRady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określadopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: dokumenty w formacie„pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES, dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacieinnym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. W korespondencji kierowanej do Zamawiającegoza pomocą poczty elektronicznej Wykonawca winien posługiwać się nazwą i numerem postępowania.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go zawiążący. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB. Zamawiający,zgodnie z § 3 ust. 1rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. określaniezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputerklasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorerminimalnie wersja 100., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Readerlub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacjisieciowej - kodowanie UTF8. Zamawiający nie przewiduje innych sposobów komunikacji niż środkikomunikacji elektronicznej. Oferta wraz z załączeniami musi być podpisana kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności przez osobę(osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniuWykonawcy. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zapośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego nahttps://platformazakupowa.pl/pn/26wog/proceedings Oferta powinna być sporządzona w językupolskim, z zachowaniem formy lub postaci elektronicznej w formacie danych pdf, doc, docx, xls, xlsx.Sposób złożenia oferty, opisany został w Instrukcji dla wykonawców znajdującym się na stronieinternetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej zamawiającego https://26wog.wp.mil.pl/pl/pages/rodo2018-07-10-q/
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ograniczenia stosowania zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej zamawiającego https://26wog.wp.mil.pl/pl/pages/rodo2018-07-10-q/
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - garnizon Ostrów Mazowiecka. Szacowane ilości usługi mycia zewnętrznego wraz z podaniem typów pojazdów określa Załącznik nr 2.1 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na podstawie możliwości zwiększenia podstawowego zakresu o 70% przedmiotu zamówienia gwarantowanego w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów służbowych 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych, będących na jego zaopatrzeniu.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba, zmiany zakresu usługi będzie wynikała z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi po powiadomieniu drogą e-mailową nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.Udzielenie zamówienia będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 30% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba stanowisk myjących o wysokości 4,19 m liczonej od powierzchni gruntu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - garnizon Nowy Dwór Mazowiecki. Szacowane ilości usługi mycia zewnętrznego wraz z podaniem typów pojazdów określa Załącznik nr 2.2 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na podstawie możliwości zwiększenia podstawowego zakresu o 70% przedmiotu zamówienia gwarantowanego w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów służbowych 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych, będących na jego zaopatrzeniu.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba, zmiany zakresu usługi będzie wynikała z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi po powiadomieniu drogą e-mailową nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.Udzielenie zamówienia będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 30% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba stanowisk myjących o wysokości 4,35 m liczonej od powierzchni gruntu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - garnizon Warszawa - Wesoła. Szacowane ilości usługi mycia zewnętrznego wraz z podaniem typów pojazdów określa Załącznik nr 2.3 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na podstawie możliwości zwiększenia podstawowego zakresu o 70% przedmiotu zamówienia gwarantowanego w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów służbowych 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych, będących na jego zaopatrzeniu.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba, zmiany zakresu usługi będzie wynikała z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi po powiadomieniu drogą e-mailową nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.Udzielenie zamówienia będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 30% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba stanowisk myjących o wysokości 4,19 m liczonej od powierzchni gruntu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - garnizon Płock. Szacowane ilości usługi mycia zewnętrznego wraz z podaniem typów pojazdów określa Załącznik nr 2.4 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na podstawie możliwości zwiększenia podstawowego zakresu o 70% przedmiotu zamówienia gwarantowanego w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów służbowych 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych, będących na jego zaopatrzeniu.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba, zmiany zakresu usługi będzie wynikała z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi po powiadomieniu drogą e-mailową nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.Udzielenie zamówienia będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 30% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba stanowisk myjących o wysokości 4,35 m liczonej od powierzchni gruntu
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest mycie zewnętrzne pojazdów służbowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego - garnizon Ostrołęka. Szacowane ilości usługi mycia zewnętrznego wraz z podaniem typów pojazdów określa Załącznik nr 2.5 do SWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na podstawie możliwości zwiększenia podstawowego zakresu o 70% przedmiotu zamówienia gwarantowanego w zakresie mycia zewnętrznego pojazdów służbowych 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych, będących na jego zaopatrzeniu.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba, zmiany zakresu usługi będzie wynikała z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi po powiadomieniu drogą e-mailową nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.Udzielenie zamówienia będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 30% kwoty zamówienia podstawowego, polegająca na powtórzeniu, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych na ten cel oraz w szczególności, gdy potrzeba zmiany zakresu usługi wynikać będzie z konieczności zapewnienia większej niż planowana ilość myć, w szczególności z powodu zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków atmosferycznych. Udzielenie zamówienia realizowane będzie na zasadach umowy podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba stanowisk myjących o wysokości 4,19 m liczonej od powierzchni gruntu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4