Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach woj. administrowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: zad. nr 1 – RDW w ZG, zad. nr 2 – RDW w Kożuchowie, zad. nr 3 – RDW w Kłodawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-12-03
  • ZamawiającyWojewództwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-24
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00281998
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: zad. nr 1 – RDW w ZG, zad. nr 2 – RDW w Kożuchowie, zad. nr 3 – RDW w Kłodawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.8.) Numer faksu: +48683280332

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: zad. nr 1 – RDW w ZG, zad. nr 2 – RDW w Kożuchowie, zad. nr 3 – RDW w Kłodawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62201e0b-4c4c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006421/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w:a) Instrukcji korzystania z miniPortalu pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf, b)Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg
Wojewódzkich Al. Niepodległości 32 ,65-042 Zielona Góra . Pozostałe informacje znajdują się w SWZ w rozdziale VI.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3318-64/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ A – KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH, ZNAKÓW AKTYWNYCH 1) Lokalizacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych podlegających konserwacji: droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. S. Wyspiańskiego – sygnalizacja świetlna; droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. Kujawska – sygnalizacja świetlna,; droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko, ul. Powstańców Wlkp. – sygnalizacja świetlna,; droga wojewódzka nr 276 m. Chociule – sygnalizacja świetlna,; droga wojewódzka nr 303 m. Smardzewo – aktywny znak D-6,; droga wojewódzka nr 282 m. Droszków – aktywny znak D-6.; droga wojewódzka nr 138 m. Maszewo – aktywny znak D-6,; droga wojewódzka nr 302 m. Chlastawa – aktywny znak D-6 wraz ze znakiem aktywnym A-16.
2) Zakres prac konserwacyjnych: a) przegląd konserwacyjny sterownika – dwa razy w miesiącu, b) przegląd instalacji sygnalizacyjnej – raz w tygodniu,
c) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji – raz w roku – dot. sygnalizacji świetlnych, d) wykonanie pomiaru rezystancji pętli zwarcia dla wszystkich konstrukcji wsporczych – raz w roku – dot. sygnalizacji świetlnych, e) nadzór i kontrola parametrów sygnalizacji, f) okresowy pomiar parametrów elektrycznych, g) czyszczenie soczewek, ze sprawdzeniem poprawności połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykającej, h) usuwanie usterek w pracy znaków aktywnych oraz sygnalizacji świetlnej (np. wymiana daszków, soczewek) na bieżąco, i) utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów jeżeli jest taka potrzeba), j) zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, k) utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg, l) usuwanie wszelkich awarii oraz powiadamiania o ich zaistnieniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA, m) bieżąca kontrola napięcia ładowania akumulatorów oraz napięcia na samym akumulatorze pod obciążeniem zbliżonym do obciążenia nominalnego – dwa razy w miesiącu – (dot. znaków aktywnych), n) okresowe mycie lica znaków aktywnych oraz lampy oświetlającej przejście miękką szmatką z detergentami. Niedopuszczalne jest stosowanie jakichkolwiek rozpuszczalników, mycie strumieniem wody pod ciśnieniem, o) okresowe sprawdzanie stanu złączy, przewodów, uszczelek gumowych – dot. znaków aktywnych, p) okresowe mycie miękką szmatka nawilżoną wodą fotoogniw do zasilania znaków aktywnych,
q) okresowe sprawdzenie stanu zacisków oraz obudowy akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitu w akumulatorze, r) prowadzenie „Dzienników eksploatacji sygnalizacji, znaków aktywnych” oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. s) sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej, CZESC B – NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ZNAKÓW AKTYWNYCH, RADAROWYCH WSKAŹNIKÓW PRĘDKOŚCI 1) Lokalizacja sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych oraz radarowych wskaźników prędkości podlegających ewentualnej naprawie: droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. S. Wyspiańskiego – sygnalizacja świetlna; droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. Kujawska – sygnalizacja świetlna,; droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko, ul. Powstańców Wlkp. – sygnalizacja świetlna,; droga wojewódzka nr 276 m. Chociule – sygnalizacja świetlna,; droga wojewódzka nr 303 m. Smardzewo – aktywny znak D-6,; droga wojewódzka nr 282 m. Droszków – aktywny znak D-6.; droga wojewódzka nr 138 m. Maszewo – aktywny znak D-6,; droga wojewódzka nr 302 m. Chlastawa – aktywny znak D-6 wraz ze znakiem aktywnym A-16,; droga wojewódzka nr 280 m. Czerwieńsk – radarowy wskaźnik prędkości,; droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko – radarowy wskaźnik prędkości,; droga wojewódzka nr 278 m. Klenica – radarowy wskaźnik prędkości,; droga wojewódzka nr 276 m. Radoszyn – radarowy wskaźnik prędkości,; droga wojewódzka nr 276 m. Chociule - radarowy wskaźnik prędkości. 2) Zabiegi naprawcze polegają na: usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem, znaków aktywnych, radarowych wskaźników prędkości,; rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu,; wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum) Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SWZ. Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SWZ odrębnie dla każdego z zadań. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 1 – teren działania RDW w Zielonej Górze. 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia. Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności (dla każdego z zadań): zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - konieczność dokonania naprawy sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych, radarowych wskaźników prędkości polegającej na usunięciu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - konieczność wykonania napraw mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, - konieczność rozbudowy istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.12.2022 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, gwarancja jakości i czas reakcji Wykonawcy, tj. zabezpieczenia terenu w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy, tj. zabezpieczenia terenu w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1) Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji: droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska ; droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska – Szkolna - Kopernika; droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza – Kolejowa - Kochanowskiego ; droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Jana Pawła II – Piłsudskiego - Wojska Polskiego; droga woj. nr 315 m. Lubięcin; droga woj. nr 315 m. Konotop ul. Nowosolska 2) Zakres prac konserwacyjnych: a) przegląd konserwacyjny sterownika – dwa razy w miesiącu, b) przegląd instalacji sygnalizacyjnej – raz w tygodniu, c) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji – raz w roku d) wykonanie pomiaru rezystancji pętli zwarcia dla wszystkich konstrukcji wsporczych – raz w roku e) nadzór i kontrola parametrów sygnalizacji, f) okresowy pomiar parametrów elektrycznych, g) czyszczenie soczewek, ze sprawdzeniem poprawności połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykającej, h) utrzymanie estetycznego wyglądu sygnalizatorów (okresowe mycie i malowanie raz w roku konstrukcji wysięgników i masztów jeżeli jest taka potrzeba), i) zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, j) utrzymanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg, k) usuwanie wszelkich awarii oraz powiadomienia o ich zaistnieniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadomienie pogotowia ENEA, l) prowadzenie „Dzienników eksploatacji sygnalizacji” oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji. m) sporządzanie, w każdym momencie na żądanie zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej. CZĘŚĆ B - NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH ORAZ RADAROWYCH WSKAŹNIKÓW PRĘDKOŚCI 1) Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej bieżącej naprawie: droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska ; droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska – Szkolna - Kopernika; droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza – Kolejowa - Kochanowskiego ; droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Jana Pawła II – Piłsudskiego - Wojska Polskiego; droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Kożuchowska ; droga woj. nr 315 m. Lubięcin ; droga woj. nr 315 m. Konotop ul. Nowosolska 2) Lokalizacja znaków aktywnych i radarowych wskaźników prędkości podlegających bieżącej naprawie: droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka – C9 + pylon -2szt; droga wojewódzka nr 315 m. Konotop km 29+045 - D6 + światło ostrzegawcze- 2szt; droga wojewódzka nr 315 m. Sławocin km 18+865 – radarowy wskaźnik prędkości – 1szt; droga wojewódzka nr 319 m. Krzepielów km 6+700 i km 7+141 – radarowy wskaźnik prędkości – 2szt; droga wojewódzka nr 278 m. Sława ul. H. Pobożnego – D6+ światło ostrzegawcze; droga wojewódzka nr 287 m. Drożków – C9+pylon- 2szt; droga wojewódzka nr 295 m. Gorzupia Dolna – C9+pylon – 4kpl.(zasilanie sieciowe 230V) ; droga wojewódzka nr 296 m. Iłowa ul. Traugutta - C9 +pylon, D6+światło ostrzegawcze (str. L i P); droga wojewódzka nr 296 m. Klików – C9 + pylon (2kpl.) ; droga wojewódzka nr 297 m. Leszno Dolne - C9 +pylon (2kpl.) ; droga wojewódzka nr 297 m. Leszno Górne - C9 + pylon (6kpl.); droga wojewódzka nr 297 m. Wrociszów – C9+pylon (2kpl), D-6 aktywny animowany dwustronny + światło ostrzegawcze – na wysięgniku – 2 szt.; droga wojewódzka nr 297 m. Stypułów – C-9+pylon – 4 kpl., D-6 aktywny animowany dwustronny + światło ostrzegawcze – na wysięgniku – 1 szt.; droga wojewódzka nr 297 m. Borów Wielki – D-6 aktywny animowany dwustronny z czujnikami ruchu + światło ostrzegawcze – na wysięgniku – 1 szt.; droga wojewódzka nr 297 m. Borowina – D6+ światło ostrzegawcze ; droga wojewódzka nr 297 m. Długie – radarowy wskaźnik prędkości – 1szt; droga wojewódzka nr 297 m. Leszno Górne – radarowy wskaźnik prędkości – 1szt; droga wojewódzka nr 333 m. Gołaszyn – C-9 + pylon – 2 szt., D-6 podświetlony dwustronny + światło ostrzegawcze + lampa doświetlająca przejście – na wysięgniku 1 szt.; droga wojewódzka nr 333 m. Nowe Miasteczko – C-9 + pylon – 6 szt., D-6 podświetlony dwustronny + światło ostrzegawcze + lampa doświetlająca przejście – na wysięgniku – 1 szt.; droga wojewódzka nr 333 m. Nowe Miasteczko – D-6 aktywny zespolony z czujnikami ruchu – 2 szt. ; droga wojewódzka nr 333 m. Miłaków – C-9 + pylon – 2 szt., ; droga wojewódzka nr 333 m. Zimna Brzeźnica C-9 + pylon – 2 szt., D-6 podświetlony dwustronny + światło ostrzegawcze + lampa doświetlająca przejście - na wysięgniku 1 szt. 3) Zabiegi naprawcze polegają na:
• usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem , znaków aktywnych i radarowych wskaźników prędkości • rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, • wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum) Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SWZ. Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SWZ odrębnie dla każdego z zadań. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: dla zadania nr 2 – teren działania RDW w Kożuchowie. 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia. Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności (dla każdego z zadań): zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie - konieczność dokonania naprawy sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych, radarowych wskaźników prędkości polegającej na usunięciu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - konieczność wykonania napraw mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, - konieczność rozbudowy istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.12.2022 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, gwarancja jakości i czas reakcji Wykonawcy, tj. zabezpieczenia terenu w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy, tj. zabezpieczenia terenu w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ A - KONSERWACJA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1) Lokalizacja sygnalizacji świetlnych podlegających konserwacji: DW 132 km 4+366 m. Dąbroszyn sygnalizacja acykliczna, DW 132 m. Dąbroszyn (przy DINO) – sygnalizacja akomodacyjna, Droga woj. nr 132 km 32+578 m. Bogdaniec – sygnalizacja stało czasowa, DW 136 km 9+756 m. Lubniewice (sygnalizacja z wkładami LUMI – LED) - sygnalizacja acykliczna, DW 137 km 3+712 m. Kunowice - znak sygnalizacja akomodacyjna, DW 137 km 14+452 m. Kowalów – przyciskowa na przejściu dla pieszych, DW 137 km 43+212 m. Sulęcin - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 137 km 43+765 m. Sulęcin (na jednym maszcie dla pojazdów sygnalizator trzykomorowy 300mm z wkładami typu LUMI - LED) ) - sygnalizacja acykliczna, DW 137 km 47+813 m. Wędrzyn - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 137 km 54+018 m. Trzemeszno - znak aktywny D-6, DW 137 km 75+812 m. Międzyrzecz - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 137 km 76+885 m. Międzyrzecz – sygnalizacja stało czasowa, DW 138 m. Sulęcin (sygnalizacja z wkładami LUMI – LED) - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 151 w km 134+541 m. Kłodawa przy Urzędzie Gminy – sygnalizacja acykliczna, DW 151 w km 135+446 m. Kłodawa przy szkole – sygnalizacja acykliczna, DW 151 w km 136+425 m. Kłodawa przy Rejonie – sygnalizacja acykliczna, DW 156 w km 50+719 m. Zwierzyn – sygnalizacja stało czasowa, DW 156 w km 56+804 m. Stare Kurowo – sygnalizacja stało czasowa, DW 158 w km 6+291,5 m. Janczewo – sygnalizacja stało czasowa, DW 158 w km 10+410 m. Gralewo – sygnalizacja stało czasowa, DW 160 m. Drezdenko – sygnalizacja akomodacyjna, DW 181 w m. Niegosław - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa. 2) Zakres prac konserwacyjnych obejmuje utrzymywanie instalacji i urządzeń sygnalizacyjnych w pełnej sprawności technicznej i użytkowej poprzez: a) ciągły nadzór nad prawidłową realizacją programów (planów) sygnalizacyjnych zgodnych z dokumentacją zatwierdzoną przez Zarządzającego Ruchem, b) nadzór nad prawidłowym działaniem układów zabezpieczeń w urządzeniach sterujących, c) zapewnienie jednoznaczności i czytelności wyświetlanych sygnałów świetlnych, d) prawidłową realizację sygnałów dźwiękowych, e) kontrolę prawidłowego stanu zabezpieczeń w układach pomiarowych energii elektrycznej, f) kontrolę stanu technicznego i parametrów systemu ochrony przeciwporażeniowej naziemnych urządzeń energetycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów detekcji, h) przekazywanie raz w miesiącu raportu o stanie technicznym i parametrach elementów systemu detekcji: wideodetektorów, detektorów, detektorów przyciskowych dla pieszych (dotyczy m. Drezdenko), i) stały nadzór nad stanem technicznym i parametrami systemów synchronizacji i koordynacji, j) przekazywanie na każde życzenie Inwestora wydruków kompletu logów /elektrycznych, awaryjnych, detektorów/,
k) utrzymywanie odpowiedniej stabilności, sztywności i jakości mocowania konstrukcji wsporczych, gwarantujących pełne bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg, l) usuwanie wszelkich awarii sygnalizacji świetlnej oraz powiadamianie o ich zaistnieniu Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie, oraz dodatkowo w przypadku awarii zasilania natychmiastowe powiadamianie pogotowia ENEA, m) wymiana przepalonych żarówek natychmiast po stwierdzeniu ich niedziałania, n) wymiana żarówek kompleksowo na całym skrzyżowaniu raz w roku lub zgodnie z zaleceniami producenta żarówek, o) czyszczenie soczewek przy okazji wymiany żarówek, ze sprawdzeniem poprawność połączeń elektrycznych i mechanicznych w komorze sygnałowej, ogniskowanie żarówki i jej umocowanie, zawiasy oraz uszczelnienie pokrywy zamykające, p) utrzymywanie całodobowego stanowiska przyjmującego fakty wystąpienia nieprawidłowości w pracy sygnalizacji świetlnej oraz bezzwłoczne przekazanie ich własnym służbom celem usunięcia, q) prowadzenie “Dzienników eksploatacji sygnalizacji„ oraz rejestrowanie w nich wymaganych informacji w tym o awariach (wraz z godziną rozpoczęcia i zakończenia ich usuwania), remontach i kontrolach pracy sygnalizacji, r) sporządzanie, w każdym momencie na żądanie Zamawiającego, raportów o stanie technicznym urządzeń sygnalizacji świetlnej, s) wykonywanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, t) dysponowanie osobami przygotowanymi do obsługi urządzeń sterowniczych zainstalowanych na obszarze objętym konserwacją oraz minimum jedną osobę posiadającą doświadczenie projektowe i wykonawcze w zakresie Inżynierii Ruchu (referencje projektowe 5 obiektów, wykonawcze – 2 obiekty), u) realizowanie zleceń Zamawiającego dotyczących drobnych korekt aktualnego oprogramowania (np. zmiany w harmonogramie tygodniowym) oraz innych drobnych prac wynikających z poprawy bezpieczeństwa ruchu, v) prowadzenie bieżącej oceny stanu technicznego urządzeń oraz wnioskowanie w terminie do dnia 30–go września każdego roku w sprawach dotyczących remontów kapitalnych sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach objętych konserwacją,
w) malowanie w terminie do dnia 1-go września malowanych konstrukcji wsporczych, których stan techniczny wymaga takich zabiegów. Czynności te powinny zostać wykonane według sporządzonego przez konserwatora do dnia 15 sierpnia każdego roku harmonogramu /harmonogram powyższych czynności należy uzgodnić z Zamawiającym. CZĘŚĆ B – BIEŻĄCA NAPRAWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ZNAKÓW AKTYWNYCH, RADAROWYCH WSKAŹNIKÓW PRĘDKOŚCI 1) Lokalizacja sygnalizacji świetlnych podlegających ewentualnej naprawie: DW 132 km 4+366 m. Dąbroszyn – sygnalizacja acykliczna, DW 132 m. Dąbroszyn – sygnalizacja akomodacyjna, DW 132 km 32+578 m. Bogdaniec – sygnalizacja stało czasowa, DW 136 km 9+756 m. Lubniewice (sygnalizacja z wkładami LUMI – LED) - sygnalizacja acykliczna, DW 137 km 3+712 m. Kunowice - znak sygnalizacja akomodacyjna, DW 137 km 14+452 m. Kowalów – przyciskowa na przejściu dla pieszych, DW 137 km 43+212 m. Sulęcin - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 137 km 43+765 m. Sulęcin (na jednym maszcie dla pojazdów sygnalizator trzykomorowy 300mm z wkładami typu LUMI - LED) ) - sygnalizacja acykliczna, DW 137 km 47+813 m. Wędrzyn - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 137 km 54+018 m. Trzemeszno - znak aktywny D-6, DW 137 km 75+812 m. Międzyrzecz - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 137 km 76+885 m. Międzyrzecz – sygnalizacja stało czasowa, DW 138 m. Sulęcin (sygnalizacja z wkładami LUMI – LED) - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, DW 151 w km 134+541 m. Kłodawa przy Urzędzie Gminy – sygnalizacja acykliczna, DW 151 w km 135+446 m. Kłodawa przy szkole – sygnalizacja acykliczna, DW 151 w km 136+425 m. Kłodawa przy Rejonie – sygnalizacja acykliczna, DW 156 w km 50+719 m. Zwierzyn – sygnalizacja stało czasowa, DW 156 w km 56+804 m. Stare Kurowo – sygnalizacja stało czasowa, DW 158 w km 6+291,5 m. Janczewo – sygnalizacja stało czasowa, DW 158 w km 10+410 m. Gralewo – sygnalizacja stało czasowa, DW 160 m. Drezdenko – sygnalizacja akomodacyjna, DW 181 w m. Niegosław - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa. 2) Lokalizacja znaków aktywnych oraz radarowych wskaźników prędkości podlegających ewentualnej naprawie: DW 132 km 23+035 m. Białcz - znaki aktywne D-6 - zasilanie słoneczne - 2 szt., DW 136 km 7+840 str. P m. Lubniewice ul. Gorzowska (kierunek m. Wędrzyn) - znak aktywny B-33, /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie słoneczne - 1 szt., DW 136 km 13+527 m. Glisno - znak aktywny B-33, /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie słoneczne - 1 szt., DW 136 km 13+527 m. Glisno - znak aktywny B-33, /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie z sieci - 1 szt., DW 137 km 7+040 str. P m. Nowe Biskupice wlot miejscowości (kierunek m. Ośno Lubuskie) - znak aktywny B-33, /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie słoneczne - 1 szt., DW 137 obwodnica m. Ośno Lubuskie – znaki aktywne D-6 na wysięgnikach, zmienna treść - zasilanie słoneczne - 2 szt., DW 137 m. Sułów wylot miejscowości (od strony m. Sulęcin) – znak aktywny B-33 /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie słoneczne - 1 szt., DW 138 km 23+200 m. Małuszów – znaki aktywne C-9 - zasilanie słoneczne - 2 szt., DW 156 w km 46+220 str. L m. Strzelce Krajeńskie wylot miejscowości (kierunek m. Zwierzyn) – znak aktywny B-33 /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie słoneczne - 1 szt., DW 156 w km 51+288 m. Zwierzyn – znak aktywny B-33 /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/ - zasilanie słoneczne - 1 szt., DW 160 m. Drezdenko skrzyżowanie ul. Żeromskiego z ul. Chrobrego – znaki aktywne D-6 na wysięgnikach - zasilanie słoneczne - 2 szt. DW 158 km 42+400 str. P m. Trzebicz wlot miejscowości (kierunek m. Drezdenko) - aktywny znak B-33 RDW 101 - zasilanie słoneczne – 1 szt. DW 158 km 44+450 str. L m. Trzebicz wlot miejscowości (kierunek m. Lipki Wielkie) - aktywny znak B-33 RDW 101 - zasilanie słoneczne – 1 szt. DW 132 w km 24+175 str. L m. Białcz wlot miejscowości (kierunek m. Kostrzyn n/Odrą) – stacja wczesnego ostrzegania meteo - zasilanie z sieci – 1 szt. DW 158 km 21+395 str. P m. Lipki Wielkie wlot miejscowości (kierunek m. Drezdenko) - aktywny znak B-33 RDW 101 - zasilanie z sieci – 1 szt. 3) Zabiegi naprawcze polegają na: usuwaniu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych i przywróceniu do stanu pierwotnego instalacji sterowania ruchem i znaków aktywnych, rozbudowie istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, wykonywaniu innych prac mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, wymianie wkładów typu LED, naprawie podzespołów sygnalizacji lub ich wymianie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający informuje, iż przewiduje skorzystanie w trakcie realizacji zamówienia z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp. 1) Zakres zamówienia podstawowego oraz wielkości progowe w ramach prawa opcji (minimum/maksimum) Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego został określony w Opisie przedmiotu zamówienia w Rozdziale III SWZ. Korzystając z prawa opcji Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości usług (prac), dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono w Opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji w Rozdziale III SWZ odrębnie dla każdego z zadań. 2) Miejsce realizacji usług objętych prawem opcji Miejscem realizacji usług objętych prawem opcji będzie: - dla zadania nr 3 – teren działania RDW w Kłodawie. 3) Przesłanki skorzystania z prawa opcji Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: - w przypadku wystąpienia okoliczności wynikających z przesłanek gospodarczych, stwierdzonych w trakcie realizacji zamówienia, - w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego na usługi (prace) wskazane przedmiotowo w opisie przedmiotu zamówienia prawo opcji, w ilościach nie przekraczających wielkości podanych w tym załączniku oraz pod warunkiem posiadania środków finansowych umożliwiających sfinansowanie tej części zamówienia. Przesłankami skorzystania z prawa opcji są w szczególności (dla każdego z zadań): zadanie nr 3 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - konieczność dokonania naprawy sygnalizacji świetlnej, znaków aktywnych, radarowych wskaźników prędkości polegającej na usunięciu skutków dewastacji lub zdarzeń drogowych, których ilości Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie planowania zakresu zamówienia „podstawowego”, - konieczność wykonania napraw mających na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego, - konieczność rozbudowy istniejących urządzeń sterowania ruchem do nowych warunków pracy lub zwiększających ich funkcjonalność w zmieniających się warunkach ruchu, - ujawnienie przez Zamawiającego okoliczności mających wpływ na opis przedmiotu zamówienia. 4) Termin realizacji usług objętych opcją Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.12.2022 r. 5) Uruchomienie zamówienia objętego opcją Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres prac objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 6) Wynagrodzenie Wykonawcy Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie w formularzu cenowym dla zamówienia podstawowego (analogicznie dla poszczególnych zakresów prac wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia - prawo opcji) oraz rzeczywiste ilości usług zrealizowanych w ramach opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: cena, gwarancja jakości i czas reakcji Wykonawcy, tj. zabezpieczenia terenu w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Wykonawcy, tj. zabezpieczenia terenu w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

- dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej; W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga:
1) posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
zadanie nr 1 – 80 000,00 zł, zadanie nr 2 – 100 000,00 zł, zadanie nr 3 – 82 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę. - dot. zdolności technicznej lub zawodowej;
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:
1) wykaże usługi* wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.: * przez usługi zamawiający rozumie wykonanie usług w zakresie konserwacji i/lub naprawy sygnalizacji świetlnej o wartości min.: zadanie nr 1 – 60 000,00 zł brutto, zadanie nr 2 – 50 000,00 zł brutto, zadanie nr 3 – 60 000,00 zł brutto. Dopuszcza się sumowanie usług celem uzyskania wymaganej minimalnej wartości. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek doświadczenia zawodowego musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania
o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę. 2) wykaże osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. - wskaże osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia (ODDZIELNIE NA KAŻDE ZADANIE). Spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymogu składania dokumentów podmiotowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 15.1.c)1) Instrukcji. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; 2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1.1. wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta winna zawierać: 1) wypełniony formularz oferty 2) wypełniony formularz cenowy 3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –
wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Potwierdza ono brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16 ppkt 1.1 SWZ, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty. W przypadku wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie w zakresie pkt 15 ppkt 1.d.1) SWZ, zgodnym z treścią art. 117 ust. 3 ustawy pzp, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na: zadanie nr 1 w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100 zł), zadanie nr 2 w wysokości 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto 00/100 zł), zadanie nr 3 w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836, 1572). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZA-3318-64/2021 na: Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnej przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze na zadanie nr ….”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 19.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium należy złożyć wraz z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze. 6. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy pzp. 8. Wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 9. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana przez konsorcjum firm winna być wystawiona na wszystkich członków tego konsorcjum.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania znajdują się w SWZ w rozdziale I.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacje znajdują się w SWZ w rozdziale V.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu i uzyskają w kryteriach oceny ofert łączną punktację klasyfikującą ich na pozycjach od 1 do 3.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z Przewoźnikami posiadającymi zestawy 13. 60 - Nowa Sól
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Nawiążemy współpracę z Przewoźnikami posiadającymi zestawy 13. 60 z naczepami typu Standard, Mega oraz Coilmulda, do stałej współpracy w transporcie międzynarodowym. Kierunki: DE - BE - NL - LUX - FR. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI