Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Boles

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBolesławiec
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Bolesławiec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-28
  • Numer ogłoszenia770389-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770389-N-2020 z dnia 28.12.2020 r.

Gmina Bolesławiec: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesławiec, krajowy numer identyfikacyjny 23082145700000, ul. Teatralna  1 a , 59-700  Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 732 32 21, , e-mail urzadgminy@gminaboleslawiec.pl, , faks 75 735 17 83.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminaboleslawiec.pl/354/407/postepowania-powyzej-30-tys-euro.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminaboleslawiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę nalezy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Bolesławiec
Adres:
ul. Teatralna 1A, 59-700 Bolesławiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec
Numer referencyjny: I.I.271.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec. W zakres zamówienia wchodzi usługa serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec, stanowiących jej własność. Serwisem i bieżącą konserwacją, naprawami i nadzorem objętych będzie 3155 punktów (słupów) oświetlenia zewnętrznego (drogi, place, place zabaw, boiska wielofunkcyjne i trawiaste), na których zamontowano 3491 opraw oświetlenia zewnętrznego (sodowych, metalohalogenkowych i Led – różnych mocy) znajdujących się na terenie 30 wsi gminy Bolesławiec oraz dwa punkty oświetlenia zewnętrznego przy budynku UG w Bolesławcu. Za punkt oświetlenia zewnętrznego przyjęto komplet, na który składa się słup wraz z zamontowanymi na nim oprawami oświetleniowymi (ok. 90 % są to słupy, na których zamontowano jedną oprawę, pozostałe to słupy z dwiema i sporadycznie trzema oprawami oświetleniowymi różnego rodzaju i mocy). Oświetlenie zewnętrzne (w tym oświetlenie dróg, placów, boisk, placów zabaw, parków) na terenie gminy Bolesławiec - Stan na grudzień 2020 rok:1. Bolesławice – 130 słupy i 149 opraw (w tym: 12 opraw Led 160W i 21 opraw Led 55W)2. Bożejowice – 84 słupów i 95 opraw (w tym: 17 opraw Led 55W)3. Brzeźnik - 170 słupy i 188 opraw (w tym: 12 opraw Led 160W, 17 opraw Led 55W oraz 1 szt. oprawa parkowa 100W) 4. Chościszowice - 24 słupów i 30 opraw (w tym: 10 opraw Led 55W)5. Dąbrowa Bolesławiecka - 85 słupów i 102 oprawy (w tym: 1 szt. ośw. parkowe 100W, 11 opraw Led 55W) 6. Dobra - 146 słupy i 151 opraw (w tym: 12 opraw Led 37W i 55W)7. Golnice - 52 słupów i 58 oprawy (w tym: 4 oprawy Led 55W)7.1 Golnice Małe – 11 słupów i 11 opraw 8. Kozłów - 38 słupów i 46 opraw (w tym: 16 opraw Led 55W)9. Kraśnik Dolny - 185 słupów i 201 opraw (w tym: 11 opraw Led 55W)10. Kraśnik Górny - 158 słupów i 163 opraw (w tym: 76 opraw Led 55W)11. Kraszowice - 82 słupów i 88 opraw (w tym: 1 oprawa Led 37W)12. Krępnica - 48 słupów i 59 opraw (w tym: 23 opraw Led 55W)13. Kruszyn - 367 słupów i 397 oprawy (w tym: 6 szt. ośw. parkowe 100W, 8 opraw Led 160W i 41 opraw Led 55W)14. Lipiany - 33 słupów i 40 opraw (w tym: 12 opraw Led 55W)15. Łaziska - 174 słupów i 181 opraw (w tym: 10 opraw Led 37W i 55W)16. Łąka - 61 słupów i 72 opraw (w tym: 8 opraw Led 160W i 7 opraw Led 55W)17. Mierzwin - 81 słupów i 88 opraw (w tym: 21 oprawa Led 55W)18. Nowa - 48 słupów i 57 opraw (w tym: 3 oprawa Led 55W)19. Nowa Wieś - 66 słupów i 71 opraw (w tym: 7 opraw Led 55W)20. Nowe Jaroszowice - 64 słupów i 67 opraw (w tym: 6 szt. ośw. parkowe 100W, 1 oprawa Led 55W)21. Ocice - 193 słupów i 215 opraw (w tym: 6 szt. ośw. parkowe 100W, 20 opraw Led 55W i 8 opraw Led 160W)21.1 Ocice Kolonia – 23 słupy i 23 oprawy 21.2 Kolonia Pietruszka - 7 słupów i 7 opraw 22. Otok - 82 słupów i 92 opraw (w tym: 8 opraw Led 160W i 2 oprawy Led 37W)23. Parkoszów - 33 słupów i 40 opraw (w tym: 11 opraw Led 55W)24. Rakowice - 107 słupów i 109 oprawy (w tym: 1 oprawa Led 55W)25. Stara Oleszna - 83 słupów i 94 opraw (w tym: 11 opraw Led 55W)26. Stare Jaroszowice - 81 słupów i 91 opraw (w tym: 1 oprawa Led 55W, 8 opraw Led 160W)27. Suszki - 82 słupów i 90 oprawy (w tym: 3 oprawy Led 55W)28. Trzebień – 172 słupów i 198 oprawy (w tym: 3 szt. ośw. parkowe 100W i 8 opraw Led 160W i 50 opraw Led 55W) 29. Trzebień Mały – 29 słupów i 43 oprawy (w tym: 38 opraw Led 55W)29.1 Trzebień Mały (Kolonia) - 10 słupów i 10 opraw 30. Żeliszów - 144 słupów i 161 opraw (w tym: 21 opraw Led 37W i 55W)31. Bolesławiec (plac UG) – 2 słupy i 4 oprawy. Razem: 3155 słupów i 3491 opraw. W tym: Oprawy 100 W – 1881 szt. Oprawy 150 W – 799 szt. (drogi powiatowe, wojewódzkie i krajowa)Oprawy 150 W – 229 szt. (część dróg gminnych) Oprawy Led 55 W i 37W – 479 szt. (place, place zabaw i boiska wielofunkcyjne) Oprawy 250 W (metalohalogenkowe) – 8 szt. (boisko)Oprawy Led 160 W – 72 szt. (boiska) Oprawy 100 W (ośw. parkowe) - 23 szt.Oświetlenie zewnętrzne, którego właścicielem w 100% jest Gmina Bolesławiec składa się z oświetlenia drogowego (ulicznego), placów, placów zabaw, boisk wielofunkcyjnych i trawiastych oraz parków. Oświetlenie bazuje na słupach stalowych o wysokości 8m (kilkanaście sztuk to słupy 7m) zasilanych kablowo i żelbetowych (ok. 30 szt. linia napowietrzna). Oświetlenie sterowane jest zegarami astronomicznymi firmy Rabbit typu CPA 4.0 umieszczonymi w 80 szafkach oświetleniowych (nie dotyczy poz. 31). Oświetlenie bazuje na oprawach na lampy sodowe 100W (drogi gminne i wewnętrzne) i 150W (drogi kategorii powiatowej, wojewódzkiej i krajowej oraz część opraw przy drogach gminnych). Na jednym z boisk (Łaziska) zamontowanych jest 8 opraw metalohalogenkowych 250W. Gmina posiada też 23 punktów oświetlenia typu parkowego na oprawy sodowe 100W (mleczne) na słupach o wys. 4 m. Zakres czynności obejmuje: 1) Czynności eksploatacyjne, w tym między innymi :a) Oględziny sieci oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami branżowymi.b) Wykonywanie niezbędnych pomiarów urządzeń i sieci oświetlenia w terminach zgodnych zobowiązującymi przepisami.c) Przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej,d) Oględziny urządzeń oświetlenia.e) Przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych.f) Konserwacja szafek i tablic rozdzielczych.g) Pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.h) Regulacja zegarów sterujących pracą oświetlenia (dopuszczalna różnica pracy obwodów oświetleniowych w jednej miejscowości do 2 minut – włączanie i wyłączanie).i) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowych.j) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych zegarów astronomicznych i urządzeń z nimi współpracujących.k) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach (numery punktów oświetleniowych) i szafkach sterowniczo-zabezpieczających. l) Prowadzenie dokumentacji techniczno-ruchowej z aktualizowaniem oznakowani informacyjnego.m) Utrzymanie opraw w należytej czystości.n) Zabezpieczenie antykorozyjne słupów oświetleniowych.o) Wykonywanie raz w miesiącu oględzin oświetlenia drogowego (zewnętrznego) w celu kontroli jego sprawności.p) Kontrole w terenie Wykonawca przeprowadzi w porze nocnej, po zaświeceniu się lamp i sporządzi na tę okoliczność stosowną notatkę. Sporządzone przez Wykonawcę notatki z tych kontroli winny być udostępniane Zamawiającemu na każde żądanie.2) Awaryjne usuwanie uszkodzeń (również powstałych w wyniku kolizji drogowych), w tym między innymi:a) Wymiana uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych.b) Naprawa uszkodzonych odcinków kabli.c) Wymiana uszkodzonych źródeł światła, opraw, dławików i kondensatorów, układów zapłonowych.d) Wymiana uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych.e) Wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych.f) Prostowanie przekrzywionych słupów, opraw i wysięgników do prawidłowej pozycji.g) Przycinanie gałęzi drzew i krzewów zasłaniających źródła światła, wg. potrzeb i wskazań Zamawiającego.h) Bieżące pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej słupów stalowych i rezystancji izolacji kabli (w przypadku awarii i przy każdej naprawie wymagającej wymiany przewodów lub kabli).

II.5) Główny kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.04.2021   lub zakończenia: 31.03.2022
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
01.04.2021 31.03.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Wykonawca musi wykazać, że zatrudnia na umowę o pracę co najmniej dwuosobową brygadą serwisową, w której minimum 2 osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania prac pod napięciem na urządzeniach elektroenergetycznych do 1kV (np. przynajmniej zaświadczenie o ukończeniu odpowiedniego kursu).2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) jedno zadanie polegające na należytej konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) o wielkości przynajmniej 3000 punktów (słupów) oświetlenia drogowego (ulicznego) w ramach jednego zamówienia obejmującego jeden pełny okres co najmniej 12-sto miesięczny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług (co najmniej jedno zadanie) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na należytej konserwacji oświetlenia ulicznego (drogowego) o wielkości przynajmniej 3000 punktów (słupów) oświetlenia drogowego w ramach jednego zamówienia obejmującego jeden pełny okres co najmniej 12-sto miesięczny – z podaniem daty i miejsca wykonania - wg wzoru zał. nr 4 „Doświadczenie Zawodowe". Wykonawca dołączy dowody określające czy usługi zamieszczone w Zał. nr 4 „Doświadczenie Zawodowe” zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy usługi zostały prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów załączy inne dokumenty poświadczające spełnienie warunku.2. Informację o zatrudnianiu na umowę o pracę przez Wykonawcę co najmniej dwuosobowej brygady serwisowej, w której minimum 2 osoby muszą posiadać aktualne uprawnienia do wykonywania prac pod napięciem na urządzeniach elektroenergetycznych do 1kV (np. przynajmniej zaświadczenie o ukończeniu odpowiedniego kursu) - wg wzoru załącznika nr 5 „Potencjał Kadrowy”.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, informacje i załączniki w kolejności jak niżej:1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel., e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” - Zał. nr 1 i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową za wykonanie pełnego zakresu zamówienia wyliczoną na podstawie wzoru określonego w rozdziale XIV pkt.2.;2) Jednostkową miesięczną cenę za eksploatację i konserwację jednego punktu oświetlenia drogowego;3) Okres o jaki Wykonawca skróci czas na usunięcie awarii;4) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić. 2. Dowody posiadania przez oferenta niezbędnych kwalifikacji stosownie do wymagań Zamawiającego. Należy przedłożyć wszystkie wymagane oświadczenia, pełnomocnictwa i dokumenty wymienione w Rozdz. VI pkt 1. SIWZ.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100) na okres związania ofertą.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 96,00
okres o jaki wykonawca skróci czas na usunięcie awarii 4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 upzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zakres przewidzianych zmian obejmuje: 1) Zmianę terminu (okresu) realizacji umowy w przypadku gdyby Gmina Bolesławiec pozyskała w 2021 roku środki zewnętrzne na realizację związaną z wymianą wszystkich opraw (sodowych) na oprawy Led i jeszcze w tym roku budżetowym fizycznie zrealizowała to zadanie to Zamawiający może skrócić termin realizacji umowy o okres obejmujący 2022 rok (trzy miesiące: od 1.01.2022r. do 31.03.2022r.) z uwzględnieniem skutków finansowych tzn. płatność obejmować w takim przypadku dotyczyć będzie tylko usług wykonywanych w 2021 roku (9 miesięcy). 2) Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT.a) Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulega zmianie w przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy - dotyczy to sytuacji tak podwyższenia jak i obniżenia stawki podatku VAT.b) W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ppkt. a) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy czym wynagrodzenie umowne netto pozostanie bez zmian. c) Wniosek, o którym mowa w ppkt b) powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia (brutto) Wykonawcy po zmianie umowy.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanie potwierdzone przez każdą ze stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawania śladów - podpisana przez osobę/y upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę transportową dla 32 osób - Świdnica/Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę transportową dla 32 osób. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI