Dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji uzdatniania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZaniemyśl
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2022-07-20
  • ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00250138
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Sosnowa 4 , 63-020 Zaniemyśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366202473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sosnowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Zaniemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-020

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgk-zaniemysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk-zaniemysl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06ba723a-00eb-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgk-zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgk-zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za
pośrednictwem Platformy zakupowej - dostępnej pod adresem: https://zgk-zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy Zakupowej opisane zostały
na stronie internetowej pod adresem: https://zgk-zaniemysl.logintrade.net/regulamin.html oraz https://zgkzaniemysl.
logintrade.net/instrukcje.html
Pełną obsługę techniczną Platformy Zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych
prosimy o kontakt z infolinią techniczną Logintrade pod numerem 71 787-35-34; 71 787-37-27; 71 787-37-57 lub pod adresem email
helpdesk@logintrade.net
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Piotr Nogajewski, tel. 61 285 75 46, e-mail: przetargi@zgkzaniemysl.
pl.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert oraz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, odbywa się wyłącznie za
pośrednictwem Platformy. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń innych niż te, o których mowa w zdaniu pierwszym za pomocą poczty
elektronicznej, na wskazany adres email:przetargi@zgk-zaniemysl.pl.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23
grudnia 2020 roku w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy.
Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający
jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem
terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do
zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. W kwestii
udzielenia odpowiedzi przez zamawiającego znajdą zastosowanie postanowienia art. 284 Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, dalej „RODO”), Zamawiający informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z
siedzibą w Zaniemyślu przy ulicy Sosnowej 4 (63-020 Zaniemyśl), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, legitymującym się
numerem KRS 0000682263 oraz numerem NIP 7861705906 i REGON 366202473, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 30
310 000,00 złotych; nr tel.: 061 28 57 546, e-mail: sekretariat@zgk-zaniemysl.pl
b. u Zamawiającego wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem
dedykowanego adresu e mail: odo24@wp.pl lub pocztą tradycyjną, na adres wskazany w punkcie powyżej z dopiskiem „ochrona
danych.”
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego dla stacji
uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl”;
d. W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do
dochodzenia praw i obowiązków wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom
przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom pocztowym),
kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych;
f. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ z uwagi na ograniczoną liczbę dostępnych znaków.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego dla
stacji uzdatniania wody w miejscowości Brzostek w Gminie Zaniemyśl”.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego agregatu zlokalizowanego w SUW Brzostek;
b) dostosowanie pomieszczenia dla potrzeb montażu nowego agregatu prądotwórczego w zakresie szczegółowo
określonym w załączniku nr 2 do SWZ;
c) sprzedaż, transport i dostarczenie na adres: Stacja Uzdatniania wody w Brzostku, działka o nr geodezyjnym 7/1 (brak
numeru administracyjnego) 63-020 Brzostek gm. Zaniemyśl. 1 szt. fabrycznie nowego, agregatu prądotwórczego o
parametrach określonych w załącznika nr 2 do SWZ;
d) dostarczenie i wydanie wraz z dostarczonym agregatem prądotwórczym certyfikatów
i dokumentacji technicznej szczegółowo określonej w załączniku nr 2 do SWZ;
e) montaż dostarczonego agregatu prądotwórczego i wyposażenia w przystosowanym uprzednio miejscu wraz z jego
podłączenie z wykorzystaniem dostarczonych przez Wykonawcę narzędzi i materiałów;
f) uruchomienie zamontowanego agregatu prądotwórczego i przeprowadzenie niezbędnych prób które określa producent
urządzenia;
g) przeprowadzenie jednorazowego szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników z obsługi dostarczonego
agregatu prądotwórczego.
h) wykonanie pozostałych czynności szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a. zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena waga - 60 %
2) Gwarancja jakości waga - 40%
3. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów, obliczoną wg wzoru:
P = Pc + Pg
gdzie:
P – ogólna liczba punktów przyznanych ofercie
Pc – punkty kryterium cena
Pg – punkty kryterium gwarancji
Kryterium cena (Pc):
Pc = [najniższa cena brutto z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena brutto oferty ocenianej] x 60 %
x 100
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w powyższym kryterium: 60 punktów.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium okres gwarancji (Pg):
c.kryterium gwarancja – 40% W kryterium gwarancja, ocena ofert zostanie dokonana wg
następującego wzoru:
Pg = (G : 60 m-cy) x 100 x 40%
Pg - ilość punktów otrzymanych w kryterium okres gwarancji
G - okres gwarancji oferowany w badanej ofercie, niepodlegającej odrzuceniu.
Wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy od dnia dokonania
odbioru końcowego, natomiast maksymalny okres gwarancji, który może zostać zaoferowany przez wykonawcę wynosi 60 miesięcy
od dnia dokonania odbioru końcowego.
Oferta z gwarancją poniżej 24 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, a z gwarancją 60 miesięcy i więcej otrzyma 40
punktów.
W ramach kryterium oceny ofert zostaną ocenione jedynie te oferty, w których Wykonawca zaoferował gwarancję jakości dłuższą od
tej wymaganej przez Zamawiającego jako minimalna. Oferty w których zaoferowano 24 miesięczny okres gwarancji w ramach w/w
kryterium otrzymają 0 pkt.
Wykonawca w formularzu ofertowym winien wskazać oferowany okres gwarancji jakości w miesiącach. (Załącznik nr 1 do SWZ).
3. Ocena punktowa oferty.
a. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
b. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta (albo oferta dodatkowa) uzyska największą ilość punktów w
ostatecznej ocenie punktowej.
c. Każda oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
d. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone oferty uzyskały tą samą
ilość punktów, Zamawiający wybierze tą ofertę, której cena będzie niższa.
e. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej
cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1
Pzp dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje, co najmniej 1 dostawę
agregatu prądotwórczego lub agregatów prądotwórczych wraz z jego/ich montażem o wartości brutto zadania nie mniejszej
niż 50.000,00 zł brutto.
Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości
zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia
zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, odpowiedzialną za
kierowanie pracami związanymi z podłączeniem i uruchomieniem agregatu, posiadającą uprawnienia co najmniej Grupy
1.Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię
elektryczną pkt 1, 3, 4, 10 na stanowisku Dozoru oraz Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i kontrolno –
pomiarowym lub odpowiadające im (równoważne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów,
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ) złożonych
przez Wykonawcę w trybie opisanym w art. 274 ust. 1 Pzp.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
oceniany będzie ich łączne zdolności techniczne i zawodowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających,
że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub
zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
e. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108
ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art.
108 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i
opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170)
oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do
SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe zostały wskazane w rozdziale 6 i 7 SWZ:
- W celu wykazania spełnienia warunku określonego w rozdziale 7 ust. 1 lit. d
pkt 1 Zamawiający żąda, aby Wykonawca, w trybie przewidzianym w art. 274 ust. 1 Pzp, przedłożył wykaz dostaw wykonanych, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
- W celu wykazania spełnienia warunku określonego w rozdziale 7 ust. 1 lit. d pkt 2 Zamawiający żąda, aby Wykonawca, w trybie
przewidzianym w art. 274 ust. 1 Pzp, przedłożył wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –
sporządzony według wzory stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa ofertę na Formularzu Ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ oraz dołącza:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez
Zamawiającego – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych
w Rozdziale 6 SWZ. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiających wymaga nadto przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 6.9. lit. a-c i e
SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z
postępowania.
2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
3. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 7 SWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z
postępowania (jeżeli dotyczy);
4. odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalny zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest w
projektowanych postanowieniach umowy - załączniku nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgk-zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo
zamówień publicznych, a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
Zamawiający stosuje przepisy ustawy p.z.p. (dla trybu podstawowego) na zasadzie dobrowolności (fakultatywne
zastosowanie przepisów Prawa zamówień publicznych).
1. Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy
odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze
pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy 2 zestawów chłodni - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy 2 zestawów chłodni. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI