Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS w jednostkach organizacyjnych Zakładu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS w jednostkach organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-05-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-26
  • Numer ogłoszenia541254-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541254-N-2019 z dnia 2019-04-26 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu: Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS w jednostkach organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 17756002520000, ul. ul. Wrocławska  24 , 45-701  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 451 16 91, e-mail Maria.Dyszlewicz@zus.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zus.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście, tradycyjną drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera.
Adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole pok. nr 211 budynek C

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS w jednostkach organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Numer referencyjny: 240000/271/4/2019-ZAP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
22


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest zamówienie podzielone na części od 1 do 22 obejmujące: 1.) dostawę zasilaczy bezprzerwowych UPS do niżej wskazanych lokalizacji z podziałem na części od 1 do 3: Część 1 - zasilacz UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Miliczu, ul. Kościuszki 22 – 1szt. Część 2 - zasilacz UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Strzelinie, ul. Dzierżoniowska 14 – 1szt. Część 3 - zasilacz UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Sycowie, ul. Wałowa 16 – 1szt. 2.) dostawę, przystosowanie instalacji zasilających oraz instalację zasilaczy bezprzerwowych UPS do niżej wskazanych lokalizacji z podziałem na części od 4 do 22: Część 4 - zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Włoszczowie, ul. Jana Brożka 3 – 1szt. Część 5 - zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Włodawie, ul. Reymonta 12 – 1szt. Część 6 - zasilacz UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Łasku, ul. Kościuszki 14 – 1szt. Część 7 - zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Jędrzejowie, ul. Kościelna 10 – 1szt. Część 8 - zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Koniecpolu, ul. Rynek 1 – 1szt. Część 9 - zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Płońsku, ul. Warszawska 5 – 1szt. Część 10 - zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Modlińska 10 – 1szt. Część 11 - zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Międzychodzie, ul. Słowackiego 7 – 1szt. Część 12 - zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Zgierzu, ul. Chopina 5 – 1szt. Część 13 - zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Oddziału w Elblągu, ul. Mazurska 5 – 1szt. Część 14 - zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Radomsku, ul. Piastowska 24 a – 1szt. Część 15 - zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Zamościu, ul. Kiepury 2 – 1szt. Część 16 - zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Wieluniu, ul. 3-go Maja 7 – 1szt. Część 17 - zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18A b.B – 1szt. Część 18 - zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Zabrzu, ul. 3-maja 8 – 1szt. Część 19 - zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla II Inspektoratu we Wrocławiu, ul. Litomska 36 – 1szt. Część 20 - zasilacz UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 – 1szt. Część 21 - zasilacz UPS o mocy 120 kVA dla II Oddziału w Warszawie, ul. Podskarbińska 25a – 1szt. Część 22 - zasilacz UPS o mocy 120 kVA dla Oddziału w Kielcach, ul. Kolberga 2A – 1szt.

II.5) Główny kod CPV: 31154000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
45 2019-12-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków 1. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówieniem obejmującym swym zakresem dostawę i instalację UPS’a o mocy minimalnej określonej dla danej części zamówienia i wartości minimum (dotyczy części od 1 do 22): 1) dla części 1 – 3 400,00 zł brutto, 2) dla części 2 – 3 400,00 zł brutto, 3) dla części 3 – 3 400,00 zł brutto, 4) dla części 4 – 9 500,00 zł brutto, 5) dla części 5 – 9 500,00 zł brutto, 6) dla części 6 – 9 500,00 zł brutto, 7) dla części 7 – 16 000,00 zł brutto, 8) dla części 8 – 16 000,00 zł brutto, 9) dla części 9 – 16 000,00 zł brutto, 10) dla części 10 – 19 450,00 zł brutto, 11) dla części 11 – 23 800,00 zł brutto, 12) dla części 12 – 23 800,00 zł brutto, 13) dla części 13 – 23 800,00 zł brutto, 14) dla części 14 – 29 600,00 zł brutto, 15) dla części 15 – 29 600,00 zł brutto, 16) dla części 16 – 29 600,00 zł brutto, 17) dla części 17 – 29 600,00 zł brutto, 18) dla części 18 – 29 600,00 zł brutto, 19) dla części 19 – 46 000,00 zł brutto, 20) dla części 20 – 46 000,00 zł brutto, 21) dla części 21 – 74 700,00 zł brutto, 22) dla części 22 – 74 700,00 zł brutto. Wykonawca na potwierdzenie powyższego załączy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, mocy urządzeń, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to będzie musiał wykazać się doświadczeniem określonym dla każdej z części w podanej wysokości lub jednym doświadczeniem na kwotę równą sumie wartości dostaw określonych dla tych części. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2. Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (dotyczy części od 4 do 22) spełniającymi warunki j.n.: 1) dysponuje co najmniej 2 wykwalifikowanymi osobami wykonującymi prace instalacyjne zasilacza UPS, które posiadać będą: a) każda osoba biorąca udział w instalacji musi posiadać ważne świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń sieci i instalacji energetycznych do 1 kV na stanowisku eksploatacji (Grupa 1 pkt. 2 i 10 zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. W sprawie szczególnych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci- Dz. U. 2003 r. 89. 828 ze zm.), b) przynajmniej jedna z osób biorących udział w instalacji musi posiadać status autoryzowanego instalatora wystawiony przez producenta oferowanego urządzenia lub być przeszkolonym pracownikiem producenta tego urządzenia w zakresie instalacji zasilacza w miejscu jego użytkowania, b) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie obsługi gwarancyjnej i serwisowej posiadającą status autoryzowanego serwisanta wystawiony przez producenta oferowanego urządzenia lub być przeszkolonym pracownikiem producenta tego urządzenia w zakresie obsługi gwarancyjnej i serwisowej. Na poświadczenie powyższego Wykonawca złoży wykaz osób, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania i formą dysponowania tymi osobami. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez osobę/y wskazaną/ne przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.); 4. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przepadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składane wraz z ofertą. 1. W raz z ofertą (formularzem OFERTA sporządzonym wg wzoru, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ), każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) załącznik nr 1 do 22 do formularza OFERTA – SPECYFIKACJA WYMAGANYCH PARAMETRÓW (dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę); 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 4) aktualne na dzień składania ofert pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) do podpisania oferty – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych; 5) aktualne na dzień składania ofert pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.2) i w pkt 1.3). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.2) i w pkt 1.3). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 1.2) i w pkt 1.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty składane po otwarciu ofert. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta Zamawiający nie wymaga składania ww. oświadczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos φ (phi) = 0,7 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: 1) zmianie lokalizacji dostawy urządzenia na inne; 2) zmianie zasad dokonywania odbiorów dostaw, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego; 3) zmianie danych niezbędnych do wystawienia faktury; 4) wydłużeniu terminu dostawy i montażu urządzenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. W przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy, nowy termin instalacji zasilacza przypada w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia mailowego przez Zamawiającego na każdą z lokalizacji. 2. Zmiana umowy odbywa się poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-22, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w jezyku polskim z zachowaniem formy pisemnej
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Miliczu, ul. Kościuszki 22 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Miliczu, ul. Kościuszki 22 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Strzelinie, ul. Dzierżoniowska 14 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Strzelinie, ul. Dzierżoniowska 14 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Sycowie, ul. Wałowa 16 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Biura Terenowego w Sycowie, ul. Wałowa 16 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Włoszczowie, ul. Jana Brożka 3 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Włoszczowie, ul. Jana Brożka 3 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Włodawie, ul. Reymonta 12 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego we Włodawie, ul. Reymonta 12 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Łasku, ul. Kościuszki 14 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 6 kVA dla Biura Terenowego w Łasku, ul. Kościuszki 14 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Jędrzejowie, ul. Kościelna 10 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Jędrzejowie, ul. Kościelna 10 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Koniecpolu, ul. Rynek 1 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Koniecpolu, ul. Rynek 1 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Płońsku, ul. Warszawska 5 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Inspektoratu w Płońsku, ul. Warszawska 5 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Modlińska 10 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Modlińska 10 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Międzychodzie, ul. Słowackiego 7 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Międzychodzie, ul. Słowackiego 7 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Zgierzu, ul. Chopina 5 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Zgierzu, ul. Chopina 5 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Oddziału w Elblągu, ul. Mazurska 5 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Oddziału w Elblągu, ul. Mazurska 5 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Radomsku, ul. Piastowska 24 a – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Radomsku, ul. Piastowska 24 a – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Zamościu, ul. Kiepury 2 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Zamościu, ul. Kiepury 2 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Wieluniu, ul. 3-go Maja 7 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Wieluniu, ul. 3-go Maja 7 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18A b.B – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Bydgoszczy, ul. M. Konopnickiej 18A b.B – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Zabrzu, ul. 3-maja 8 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Oddziału w Zabrzu, ul. 3-maja 8 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 60 kVA dla II Inspektoratu we Wrocławiu, ul. Litomska 36 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 60 kVA dla II Inspektoratu we Wrocławiu, ul. Litomska 36 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 60 kVA dla Oddziału w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 120 kVA dla II Oddziału w Warszawie, ul. Podskarbińska 25a – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 120 kVA dla II Oddziału w Warszawie, ul. Podskarbińska 25a – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 120 kVA dla Oddziału w Kielcach, ul. Kolberga 2A – 1szt.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż zasilacza UPS o mocy 120 kVA dla Oddziału w Kielcach, ul. Kolberga 2A – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi) = 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport troci - 22 tony - 88m3 - Gulcz - Kamiennik
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport troci - 22 tony - 88m3 - Gulcz - Kamiennik Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI