Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-19
  • Numer ogłoszenia552383-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 552383-N-2020 z dnia 2020-06-19 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu: Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 17756002520000, ul. Wrocławska  24 , 45-701  Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 451 16 11, , e-mail zap_opole@zus.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zus.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego osobiście:ZUS Oddział w Opolu, Sala obsługi Klienta, stanowisko: „Dziennik podawczy + Informacja ogólna” lub przesłać na adres Zamawiającego
Adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, pok. nr 309 budynek C

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zasilaczy bezprzerwowych UPS dla jednostek organizacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
Numer referencyjny: 240000/271/9/2020-ZAP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę zasilaczy bezprzerwowych UPS do niżej wskazanych lokalizacji z podziałem na części od 1 do 12:a) Część 1 zasilacz UPS o mocy 2 kVA dla Inspektoratu w Giżycku, ul. Królowej Jadwigi 2 – 1szt.b) Część 2 zasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Proszowicach ul. Reja 3 – 1 szt. c) Część 3 zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Przasnyszu ul. Leszno 4 – 1 szt. d) Część 4 zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim ul. Kościelna 18 – 1 szt. e) Część 5 zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Biura Terenowego w Sępólnie Krajeńskim ul. Kościuszki 16– 1 szt.f) Część 6 zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Zgierzu, ul. Długa 43– 1g) Część 7 zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Biura Terenowego w Rawie Mazowieckiej, ul. Solidarności 1a– 1 szt.h) Część 8 zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Oławie, Kasprowicza 34 – 1 szt.i) Część 9 zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Opocznie, ul. Moniuszki 1 – 1 szt.j) Część 10 zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21 – 1 szt.k) Część 11 zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Kędzierzynie-Koźle, ul. Jana Pawła II 26 – 1 szt.l) Część 12 zasilacz UPS o mocy 100 kVA dla I Oddziału w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 budynek A – 1 szt.Montaż i uruchomienie urządzeń (dotyczy części od 2 do 12).Szkolenie w zakresie znajomości obsługi urządzeń (dotyczy części od 2 do 12).Serwis i udzielenie gwarancji na części od 1 do 12.

II.5) Główny kod CPV: 31154000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie dotyczące dostawy i instalacji UPS’ów o mocy minimalnej określonej dla danej części zamówienia i wartości minimum:Dla części 1 – 4 370 zł bruttoDla części 2 – 9 080 zł bruttoDla części 3 – 18 300 zł bruttoDla części 4 – 18 300 zł bruttoDla części 5 – 20 410zł bruttoDla części 6 – 20 410 zł bruttoDla części 7 – 20 410 zł bruttoDla części 8 – 22 410 zł bruttoDla części 9 – 22 410 zł bruttoDla części 10 – 25 970 zł bruttoDla części 11 – 25 970 zł bruttoDla części 12 – 74 920 zł bruttoWykonawca na potwierdzenie powyższego załączy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, mocy urządzeń, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to będzie musiał wykazać się doświadczeniem na każdą część w podanej wysokości lub jednym doświadczeniem na kwotę równą sumie wartości dostaw w tych częściach.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.2.Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym (dotyczy części od 2 do 12): a) dysponuje co najmniej 2 wykwalifikowanymi osobami wykonującymi prace instalacyjne zasilacza UPS, które posiadać będą: każda osoba biorąca udział w instalacji musi posiadać ważne świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń sieci i instalacji energetycznych do 1 kV na stanowisku eksploatacji (Grupa 1 pkt. 2 i 10 zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. W sprawie szczególnych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci- Dz. U. 2003 r. 89. 828 ze zm.),przynajmniej jedna z osób biorących udział w instalacji musi posiadać status autoryzowanego instalatora wystawiony przez producenta oferowanego urządzenia lub być przeszkolonym pracownikiem producenta tego urządzenia w zakresie instalacji zasilacza w miejscu jego użytkowania,b) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie obsługi gwarancyjnej i serwisowej posiadającą status autoryzowanego serwisanta wystawiony przez producenta oferowanego urządzenia lub być przeszkolonym pracownikiem producenta tego urządzenia w zakresie obsługi gwarancyjnej i serwisowej.Na poświadczenie powyższego Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania i formą dysponowania tymi osobami.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez osobę/y wskazaną/ne przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;2. Oświadczenie o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;3. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 ze zm.);4. Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa:1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przepadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;3. Pisemne zobowiązanie innego(ych) podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty składane wraz z ofertą: Wraz z ofertą (formularzem OFERTOWYM), każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1. Załącznik nr 1 do 12 do formularza OFERTOWEGO – SPECYFIKACJA WYMAGANYCH PARAMETRÓW;(dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę)2. aktualne na dzień składania ofert pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) do podpisania oferty – w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych;3. aktualne na dzień składania ofert pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez mocodawcę(ów) ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Dokumenty składane po otwarciu ofert: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos φ = 0,7 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na:1) zmianie lokalizacji dostawy urządzenia na inną;2) zmianie zasad dokonywania odbiorów dostaw, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;3) zmianie danych niezbędnych do wystawienia faktury;4) wydłużeniu terminu dostawy i montażu urządzenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. W przypadku wydłużenia terminu realizacji umowy, nowy termin instalacji urządzenia przypada w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia mailowego przez Zamawiającego na każdą z lokalizacji (wliczeniu do czasu wykonania instalacji nie podlegają dni ustawowo wolne od pracy oraz okres od godziny 15:00 dnia poprzedzającego dzień/dni ustawowo wolny(e) od pracy do godziny 7:00 dnia następującego po dniu/dniach ustawowo wolnych od pracy).2. Zmiana umowy odbywa się poprzez zawarcie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-30, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 2 kVA dla Inspektoratu w Giżycku, ul. Królowej Jadwigi 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa zasilacza UPS o mocy 2 kVA dla Inspektoratu w Giżycku, ul. Królowej Jadwigi 2 – 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zzasilacz UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Proszowicach ul. Reja 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 3 kVA dla Biura Terenowego w Proszowicach ul. Reja 3 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Przasnyszu ul. Leszno 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 10 kVA dla Biura Terenowego w Przasnyszu ul. Leszno 4 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim ul. Kościelna 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacz UPS o mocy 10 kVA dla Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim ul. Kościelna 18 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Biura Terenowego w Sępólnie Krajeńskim ul. Kościuszki 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 15 kVA dla Biura Terenowego w Sępólnie Krajeńskim ul. Kościuszki 16– 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Zgierzu, ul. Długa 43
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 15 kVA dla Inspektoratu w Zgierzu, ul. Długa 43– 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 15 kVA dla Biura Terenowego w Rawie Mazowieckiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 15 kVA dla Biura Terenowego w Rawie Mazowieckiej, ul. Solidarności 1a – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Oławie, Kasprowicza 34
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Oławie, Kasprowicza 34 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Opocznie, ul. Moniuszki 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 20 kVA dla Inspektoratu w Opocznie, ul. Moniuszki 1 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Kędzierzynie-Koźlu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 30 kVA dla Inspektoratu w Kędzierzynie-Koźlu, Al. Jana Pawła II 26 – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zasilacz UPS o mocy 100 kVA dla I Oddziału w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 budynek A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa, montaż i uruchomienie zasilacza UPS o mocy 100 kVA dla I Oddziału w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 12 budynek A – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31154000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji (w miesiącach) 20,00
Maksymalny czas podtrzymania zasilacza przy obciążeniu znamionowym o współczynniku cos ? (phi)= 0,7 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę elektrycznego wózka widłowego - Uciechów
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę elektrycznego wózka widłowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI