Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego dla obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy Al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Łodzi
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004313575
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 64
 
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
 
1.5.4.) Województwo: łódzkie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.sa.gov.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lodz.sa.gov.pl/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający 
 
 Sąd powszechny 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 wymiar sprawiedliwości 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego dla obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy Al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f60bb86-ebdd-11ec-9a86-f6f4c648a056
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209298
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090104/03/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.2.1 Dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego dla obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy Al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://ezamowienia.ms.gov.pl/ 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z
dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r., poz. 344 ze zm.)
zapewnionych przez system Portal e-usług Smart PZP dostępny pod adresem
https://ezamowienia.ms.gov.pl/ zwany dalej Portalem/Systemem. Postępowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu e-Usług SMART
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Portalu SMART PZP dostępnym pod adresem https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/elearning oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia w dziale 21SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: GXIII.262.8.2022
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego dla dwóch obiektów Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi mieszczących się przy Al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 138. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym charakterystykę robót oraz parametry techniczne agregatu określono w szczególności w dokumentacji składającej się z projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia.
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Procentowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 60
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 40
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ- DOŚWIADCZENIE:
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie, którego przedmiotem była co najmniej jedna dostawa (zrealizowana na podstawie jednej umowy), polegająca na dostawie wraz z montażem agregatu prądotwórczego o wartości umowy co najmniej 150 000,00 PLN brutto.
1.2. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ - DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy przy realizacji niniejszego zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Decyzja Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 23 listopada 2021 roku nr. DPRG-UA-I.3007.2021.
• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót elektrycznych przy realizacji niniejszego zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. WYKAZ DOSTAW wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 9 do SWZ
1.2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 10 do SWZ 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 
 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 1. Oświadczenie Wykonawcy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenia 
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
2. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby*jeżeli dotyczy do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. wzór Zobowiązania wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego swoje zasoby*jeżeli dotyczy składane w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oświadczenie o podziale obowiązków*jeżeli dotyczy z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Pełnomocnictwo*jeżeli dotyczy upoważniające do złożenia oferty.
6. Pełnomocnictwo*jeżeli dotyczy dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 
6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 
 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez
zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Łodzi
nr rachunku: 85 1130 1017 0021 1001 4190 0004
 z tytułem: wadium dostawa agregatu prądotwórczego lub nr sprawy GXIII.262.8.2022 . Jeżeli wadium jest
wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Zgodnie z § 8 Wzoru umowy oraz art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-29 11:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl/
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-29 11:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-28
 
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak